Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6598 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מערכת החשמל הרגילה של האוטו לא תוכל להחזיק 2 סאבים כאלה..תתחיל אם אחד אני בטוח שזה יספיק לך

IBIZA 20vt

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה צריך לעשות להשקיע הרבה כסף חיווט עבה אלטרנטור יותר חזק מצבר פריקה עמוקה אפילו שניים 3 הגדולים

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

לא יודע בדיוק כמה אבל 10אלף ומעלה כמובן שזה כולל מגבר ו2 סאבים

 

הייתי ממליץ לך לקנות אחד ואז לראות אם זה מספיק לך

IBIZA 20vt

פורסם

אני לא מבין גדול, אבל אני חושב שאתם הולכים קצת רחוק נכון שלבנאדם יש כסף, אבל זה לא אומר שצריך לתת לו כזה סט אפ מטורף.

כזה סאב ומגבר למערכת ראשונה לבנאדם שמחפש להדגיש את התדרים הנמוכים ולקבל קצת בומים זה מוגזם, ובמיוחד שהרמקולים הקידמיים הם המקוריים שהגיעו עם הרכב.

 

פותח התרד לדעתי למרות שאתה כביכול מרוצה מהרמקולים שיש לך ברכב הייתי ממליץ לך אם כבר יש לך 6-7K שקלים להשקיע להחליף את הרמקולים הקידמיים ולהתפשר קצת בסאב.

תשמע סט קומפוננט טוב ותבין את ההבדל בינו לבין מה שיש לך כרגע.

 

התוצאה שתקבל בסט אפ של סאב כזה מטורף+רמקול מקוריים של האוטו יהיה לדעתי פשוט לא טוב.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אולי מישהו יוכל להסביר לי, למה התוצאה לא תיהיה טובה?

 

אגב השתכנעתי, לא כדאי להשקיע 10 אלף בשביל 2 סאבים ומגבר... אני אקח סאב אחד בתור התחלה, אבל אולי כדאי סאב יותר רציני כמו זה:

http://loudnclear.co.il/site/detail/detail/detailDetail.asp?detail_id=865594

 

הוא יותר מדי בשביל המגבר? או שהוא יהיה בסדר? המערכת חשמל בכלל תצליח להפעיל אותו?

 

והאם המחיר שלו והמגבר המדובר כולל התקנה יגיע ל 6-6.5K?

פורסם

לדעתי, וזה בלי להיות מבין גדול אי אפשר להשקיע ברכיב אחד כול כך הרבה כסף ולהזניח את כול מה שמסביב וזה נכון בהרבה דברים לא רק מערכות סטריאו לרכב.

אי אפשר להשקיע בסאב ומגבר 6.5K שקלים ולהזניח לגמרי את הHU והרמקולים התוצאה שתקבל תיהיה הרבה פחות טובה מאם תפצל את התקציב ותשקיע 1000 שקל ברמקולים 2500 במגבר ועוד 3000 בסאב למשל.

כול אחד יכול לחלק את התקציב אחרת, אבל בגלל שרשמת שאתה "מרוצה" מהרמקולים שלך ברכב, (אחרי שתשמע קומפוננט סביר+ תבין שאתה לא מרוצה ממה שיש לך כרגע), אתה יכול להשקיע חלק קטן מהתקציב ברמקולים נגיד 1000 שקל לקומפוננט נחמד, את השאר תשקיע במגבר וסאב שמאוד חשוב לך ותקבל איכות טובה בהרבה, ואיזון בין הרכיבים.

 

עוד שאלה לרדיו דיסק המקורי של הרכב יש יצאיה למגבר בכלל? אולי אתה צריך להחליף גם אותו.

עוד שאלה פעם היה לך סאב ברכב? אני לא בא לזלזל או משהו אלה רק לגרום פה לאנשים להבין שיכול להיות שגם סאב ב1500 שקל יעשה את העבודה בשבילך מצויין.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

עזוב ידידי ... אל תדאג לא צריך לשדרג אלטרנטור ולא מצבר .... כולה מונובלוק אחד של 1וחצי קילו וואט(בהנחה של האבוק ו1500)

 

רק צריך חיווט יותר טוב ... זה הכל...

 

אצלי ברכב (סוזוקי סוויפט החדשה ) האלטרנטור הוא 75 אמפר מצבר 45 אמפר לשעה עם יכולת פריקה של 210 אמפר , קבל 1 פארד, וחיזוק שלושת הגדולים.

 

כמו שאתה מבין לא שידרגתי מערכת חשמל .. החיווט 4 ג'ייג אני מריץ סאב עם 800RMS ורמקולים עם עוד 600RMS קלאס AB

 

פעמים בודדות המערכת שלי עברה את ה100 אמפר של הפיוז ......

 

יהיה בסדר אצלך גם עם שני סאבים ארסנל על 1000 וגם 1 סאב האבוק על 1000 או 1500.

 

צא לדרך:)

 

התקנה כולל חיווט תעלה עוד כ500 עד 700 להערכתי .

 

ואגב מעטים הרכבים שצריכים חיזוק לחשמל .

פורסם

רוב הרכבים אשר אשר יש בהם מגבר SAZ1500D בעלי מערכת חשמל מקורית .

 

למעט אחד בעל חיזוקים פה ושם ו2 מצברים

ועוד אחד בעל מצבר פריקה בלבד וסאב קטן של 2000RMS מוצהר :]

פורסם
לדעתי, וזה בלי להיות מבין גדול אי אפשר להשקיע ברכיב אחד כול כך הרבה כסף ולהזניח את כול מה שמסביב וזה נכון בהרבה דברים לא רק מערכות סטריאו לרכב.

אי אפשר להשקיע בסאב ומגבר 6.5K שקלים ולהזניח לגמרי את הHU והרמקולים התוצאה שתקבל תיהיה הרבה פחות טובה מאם תפצל את התקציב ותשקיע 1000 שקל ברמקולים 2500 במגבר ועוד 3000 בסאב למשל.

כול אחד יכול לחלק את התקציב אחרת, אבל בגלל שרשמת שאתה "מרוצה" מהרמקולים שלך ברכב, (אחרי שתשמע קומפוננט סביר+ תבין שאתה לא מרוצה ממה שיש לך כרגע), אתה יכול להשקיע חלק קטן מהתקציב ברמקולים נגיד 1000 שקל לקומפוננט נחמד, את השאר תשקיע במגבר וסאב שמאוד חשוב לך ותקבל איכות טובה בהרבה, ואיזון בין הרכיבים.

 

עוד שאלה לרדיו דיסק המקורי של הרכב יש יצאיה למגבר בכלל? אולי אתה צריך להחליף גם אותו.

עוד שאלה פעם היה לך סאב ברכב? אני לא בא לזלזל או משהו אלה רק לגרום פה לאנשים להבין שיכול להיות שגם סאב ב1500 שקל יעשה את העבודה בשבילך מצויין.

 

נכון שאתה צודק אבל מי אמר שאי אפשר להשקיע ברכיב אחד את כל הכסף הבנאדם רוצה באסים כמו שצריך וזה מה שהצאנו לו והוא נראה לי בעניין בין מה נכון לעשות למה שהוא רוצה לעשות יש הבדל עצום סך הכל הוא עושה את זה בישביל הכייף שלו

IBIZA 20vt

פורסם
בדיוק ..... זה מה שהכי חשוב שיהיה כיף, כל אחד ישקיע במה שבא לו .. חוצמזה לSPL אני חושב שבכלל מיותר להשקיע בסט איכותי קדימה .

 

 

ענק! אתה אומר שהשקעתי סתם בסט מקדימה ?? חוצפן!

 

הסט מקדימה עלה\עולה לי הרבה !

פורסם

דווקא מהאנשים שהגיבו פה הייתי מצפה לתגובות אחרות. אתה (פותח התרד) מודע לזה שאתה לא הולך לשמוע מוזיקה?? סאב של מעל ל1000 RMS ושאר הרמקולים מקבלים ביום טוב 13 עד 15 RMS נראה לכם הגיוני??

 

תחלק את התקציב בצורה יותר הגיונית. תעשה חיפוש בפורום נפתחו הרבה נושאים עם תקציב כמו שצינת, תגיע למפגשים, זה לא עניין של SPL וסט איכותי מקדימה, אבל לא לחבר סט נורמאי למגבר עם כזה סאב?? אל תשכחו שלבנאדם אין מושג (בלי להעליב) והוא מקבל את מה שאתם אומרים לו כתורה מסיני. יש מפגש ביום שבת הבאה, תגיע לשם לפני שאתה מוציא שקל מהכיס.

 

זו דעתי, אריק.

בשיפוצים


×
×
  • תוכן חדש...