Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6598 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתן לא אמרתי לו להשקיע חצי מהתקציב בסט קידמי, להשקיע 1000 שקלים בסט קידמי זה ממש לא הרבה כסף ולדעתי חובה אם הוא ירצה לשמוע משהו חוץ מבומים על קוליים.

חוץ מזה שאני לא יודע כמה סאבים פותח הדיון שמע/חווה ככה שאני לא חושב שהוא ירגיש הבדל כזה גדול בין סאב של 2000 שקלים לסאב של 3000 שקלים שניהם יהיו הרבה מעל ומעבר למה שהוא ציפה.

אני חושב שגם סאב ב1000 שקל היה עושה את העבודה בשבילו.

ככה שעדיין לדעתי כזה סט אפ לאדם שלא שמע הרבה מערכות בחיים שלו ומבקש בומים זו הגזמה פראית ולא משנה כמה כסף יש לו וכמה כיף זה יעשה לו בחצי מהמחיר הוא יקבל את אותו כיף ולא ירגיש הבדל.

 

תחשבו על מה שאתם מציעים לא כול אחד נמצא בעסק הזה הרבה זמן.

אני לא בא להגיד לבנאדם מה לעשות עם הכסף שלו אני בא להגיד לכם מה לעשות עם הכסף שלו.

סך הכול הוא סומך על האנשים כאן כי הם מביני עניין, אבל כנראה שהאנשים כאן לא שמים את עצמם בנעליים שלו, ולא מבינים שצריך להציע לפותח התרד הצעה שתתאים לו לא כזאת שתתאים לכם.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רק בגלל שאתה קטנוני מגבר 4 ערוצים חזק או מונו+מגבר 2 ערוצים בתקציב של 3K סט קידמי1K סאב 2K תתקבל תוצאה טובה יותר, ואני מבטיח לך שהוא לא ירגיש שום חוסר בבאס ויהיה מרוצה עד השמיים.

אתה מדבר כבעל ניסיון אולי לך סאב ב2K שקלים לא עושה את זה, אבל אני מבטיח לך שמישהו שלא שמע מערכת נורמאלית בחייו יצא מגדרו כשישמע את הבומים הנפלאים שהסאב הזה יפיק.

 

אל תמליצו לעצמכם מה הייתה עושים בסכום הזה תמליצו לו, אדם עם ניסיון קטן מאוד בתחום שמחפש להדגיש את הנמוכים ולשמוע בומים נראה לכם שבשביל המשימה הזאת צריך לבזבז 6.5K שקלים גם אם יש? לא!

כשבא כזה בנאדם ואומר בא לי לזרוק 6.5K שקלים על סאב ומגבר כדי לשמוע בומים אתם צריכים להניע אותו נגד זה לא להתלהב, ולהתחיל לזרוק לו סאבים מטורפים.

 

עצה טובה היא לא איך לזרוק את הכסף שלו בצורה הכי טובה, אלה איך להשתמש בו(לא חייבים בכולו) לצרכים שלו בצורה הכי טובה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

א . אנחנו לא יודעים את רמת הניסיון של האדם בסטריאו

ב. ההבדל בין סאב של JBL ב700 שח להאבוק ב2200 הוא שמיים וארץ ... לא שכמו ההבדל בין מורל סופרימו לJBL GTO

 

לאדם הלא מנוסה

 

 

מהסיבה הפשוטה שאוזן מנוסה אול א יכולה להבדיל בעוצמה אפילו ברמת הDB לעומת זאת בתמונה ובמה .... צריך ניסיון

פורסם

כשבנאדם רושם שהוא רוצה בומים, ורמקולים סטנדרטיים שמגיעים עם הרכב נשמעים לו מצויין ומספקים אותו כמה ניסיון נראה לך שיש לו?

לא אמרתי סאב ב700 שקל אל תקצין.

 

אל תשחקו אותה ראש קטן פה ברור שלבנאדם אין הרבה מושג, וכול דבר שתרשמו לו הוא יאמין ויעשה ואתם פשוט נותנים לו עצות לא נכונות!

 

מה השלב הבא? נהג צעיר יגיע לפורום המלצה לרכישת רכב עם תקציב של מיליון שקל וימליצו לו על 911?

כי זה על אותו משקל רק ששם הוא יאבד את החיים שלו ופה הוא יאבד 6.5K שקלים ואחוז מחוש השמיעה.

 

לפותח הדיון אל תקשיב לעצות שנתנו לך פה, שלא תבין לא נכון אני בטוח שהרכיבים האלה מצויינים למרות שאין לי ניסיון איתם, ואין לי הרבה ניסיון בכלל אבל אין לך שום צורך בהם, וגם בחצי מהכסף תגיע לתוצאה שתספק אותך בהחלט.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אני לא יודע אם אתה ציני או רציני כבר.

אם אתה ציני זה על חשבון הבנק של פותח הדיון.

אם אתה רציני אז יש לך בעיה גדולה בהבנת פירוש המילה "המלצה".

אם הייתי מנהל הייתי מוחק חלק מההודעות פה, אתם פשוט מוליכים שולל את הבנאדם אחרי רכיבים שהוא לא צריך, ואני בטוח שזה לא מה שאנשים מבקשים כשהם באים לפורום לקבל עצה/המלצה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

המלצה הכי טובה למחיר ולדרישה .... אתה יודע ידידי זה לא F16 שצריך לעשות אימונים לפניי..

 

אם מישהו רוצה בום בום חזק .....זה יתן לו בום בום חזק ואם הוא יכול להרשות לעצמו שיקנה ..

 

אם אני הייתי יכול להרשות לעצמי בהחלט 911 GT 3 בנתיים אני מסתפק ב"כאילו" מיני.

 

 

יש לך המלצה יותר טובה ?

תמליץ

פורסם

המלצתי את ההמלצה שלי לחלק את התקציב לכמה רכיבים, ועדיין לקבל בום בום שיספק אותו בהחלט ותוצאה כללית טובה בהרבה.

אתה לא מבין על מה אני מדבר כנראה, גם סאב ב1000 שקל יתן לו את הבום בום שהוא מבקש אני לא אומר לקחת אחד ב1K אבל להוציא 6.5K על מגבר וסאב שאין לו צורך בהם!!! זה פשוט לשרוף לבנאדם את הכסף.

 

לא הבנת גם את ההשוואה שלי לעצה בקשר לרכישת רכב, ואין לי גם כוח להסביר.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

יש משהו במה שאתה אומר אבל ניראה לי שאם יש לבחור אפשרות להגיע למפגש ולשמוע כמה מהמפלצות האלה {סאבים} זה ניראה ליהפתרון הכי טוב שהוא ישמע ויגיד אם באמת זה העוצמה שהוא רוצה ומחפש

נ.ב איזה רכב אתה ממליץ לנהג חדש במיליון ש"ח :-):-)

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

לא רכב במיליון ש"ח ואם בכול זאת מרצדסS עם מגביל מהירות ל120 קמ"ש ככה שגם אם הוא יעשה תאונה הוא יצא חי :-).

 

אני מסכים איתך לדעתי על פותח הדיון להגיע למפגש לשמוע כמה מערכות, וכמה סאבים כדי לקבל כיוון וקצת מושג.

להבין כמה סאב כמו שהציעו לו נותן וכמה סאב בחצי מחיר נותן, והאם הוא אכן מרוצה מסט אפ הרמקולים הנוכחי שלו, ורק אחרי זה להחליט מה לקנות.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5


×
×
  • תוכן חדש...