Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6280 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב:פוקוס 1600 שנת 2001

 

לאחרונה הבחנתי בנזילת שמן בצבע צהוב-ירקרק מהמדחס מזגן שלי,

בהתחלה ניקיתי את השמן אבל כעת הוא שוב מופיע,נמצא בערך באיזור התפר הראשון של המדחס מכיוון הפולי.

ממשתמש אחר בפורום נמסר לי כי אצלו היה מקרה דומה והמצב הגיע לכך שהציר נתקע עקב חוסר שימון

וגרם לקריעת הרצועה בהפגנתיות...

 

מבקש המלצות לטיפול במצב-

-שיפוץ המדחס שלי?(אם אפשר ו/או שווה)

-החלפה למשופץ?(מה רמת השיפוץ בארץ)

-חדש בלבד?(עלות המדחס לבדו באיזור 2000 שח)

-אולי יש מדחסים של פוקוסים משנים מסוימות שבהם שיפרו את עמידות המדחסים

 

*אגב,האם המדחסים בפוקוס 1.6 וב2 ליטר זהים?

 

*כמו כן צריך המלצות לבעלי מקצוע באיזור השרון/מרכז

תודה והמשך יום טוב

 

(איזור הנזילה מסומן בקו אדום בתמונה...)

מדחס.jpg

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ניתן לרכוש מדחס מפירוק במצב כמו חדש , המאגר (האחים כדורי) בבאר שבע אצל חלפי מרום או אצל בכר חלפים משומשים.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

אני מודע לעניין

רק שההפרש בין משופץ לפירוק נע בין 200-300 ש"ח

מעבר להפרש הלא משמעותי כל כך,

נשאלת השאלה האם שווה לשים משופץ מבחינת עמידות או האם כדאי לשים מפירוק במצב טוב?

מה יחזיק או סביר שיחזיק יותר

פורסם

לדעתי ההפך הוא הנכון, מדחס מפירוק לא עבר שום שיפוץ (אז הוא היה נקרא משופץ) ואתה לא יכול לדעת האם הוא ישבוק חיים בעוד זמן קצר בוודאי אם מדובר בתקלה ידועה בדגם. מצד שני על רכיב משופץ נותנים אחריות של 3 חודשים לפחות שמבחינתי כבר נותן הרגשה טובה יותר.

נשאלת השאלה מה מחירו של מדחס משופץ? האם הוא שווה את ההפרש מאחד חדש ?

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

לפי המדבקה הירוקה, מדובר במדחס של סנדן, לא ?

אישית, הייתי פונה ליבואן של סנדן בארץ ומברר דרכו כמה יעלה מדחס חדש.

אם תיתן לי מס' דגם מלא של המדחס + דגם רכב מדיוק, אוכל לבדוק לאיזה פורד/יצרן יש מדחס זהה.

Veni Vidi Vici

פורסם

Wiking, אולי אתה יכול להעלות לנו בפורום, קישור כיצד אפשר לדעת לאיזה רכב או נפח מנוע, מתאים מדחס מסויים?.

אגב, גם לדעתי מדחס משופץ עדיף על מדחס מפירוק.

תודה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

מדחס של סנדן יעלה סביב 1500 לחדש. (לפחות ככה רצו ממני על מדחס של פיג'ו 106 GTI)

 

על זה תוסיף עבודה סביב 200 ש"ח, גז,שמן וגם ואקום עוד איזה 200 ש"ח, מייבש חדש עולה לפחות 100 ש"ח.

 

בקיצור חדש יעלה 2000 ש"ח (יתכן שלפני מע"מ)

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

ראשית כל תודה על התגובות!

 

התמונה נועדה להמחשה בלבד של איזור מיקום הנזילה,יחד עם זאת קיימת הזעה רצינית בכל סביבת המדחס.

הייתי אצל מזגניסט עכשיו, נמסר לי שמדחס חדש עולה 3000 שח לפני עבודה, גז, שמן, וואקום ומעמ.

 

Wiking-הצעתך מתייחסת למדחס משומש או חדש? בכל אופן אני אנסה לברר מה המקט ואחזור אליך-העסק שם די מלוכלך...

 

שוב תודה

פורסם
איפה עשית את העבודה ומילוי ?

ממש זול...

 

אצל בן אדם פרטי שעובד מתחת לבית (ערבי משפרעם ) - אבל עשה עבודה מצויינת

 

בכמה מקומות שהלכתי לפני זה רצו בסביבות 1600-2000 ש''ח מדחס + עבודה (לא חדש )

פורסם
לפני שנה התקלקל לנו המדחס בפוקוס 2004

קניתי מדחס מפירוק 400 ש''ח + 300 ש''ח הרכבה

 

כבר שנה + עובד מצויין

 

מאיפה הוא פורק? מאחד שעבר תאונה או אחד "שנלקח" מבעליו?

 

המחיר נשמע לי זול מידי אפילו לאחד מפירוק. האם אני טועה ואלו המחירים למדחסים מפירוק?

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP


×
×
  • תוכן חדש...