Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6282 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מאיפה הוא פורק? מאחד שעבר תאונה או אחד "שנלקח" מבעליו?

 

המחיר נשמע לי זול מידי אפילו לאחד מפירוק. האם אני טועה ואלו המחירים למדחסים מפירוק?

 

 

לא ידוע לי מאיפה הוא פורק ... העיקר שהוא עובד

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

המחיר 400 ש"ח הוא בערך המחיר למדחס מפירוק, לא כזה ""שנלקח מבעליו" . אפשר לקבל גם ב-200 ש"ח תלוי מי הקונה.

יש לי מדחסים משומשים במצב טוב, של רכבים שונים שפירקתי, אבל אני לא יודע לשייך אותם לסוג רכב, מפני שלא רשמתי עליהם.

האחרון שפירקתי הוא רנו 19 נפח 1.4 שנת 94. צור קשר עם Wiking, או רשום לי את מה שכתוב על שלך.

וננסה לעזור לך.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
חדש עולה 3000 שח לפני עבודה, גז, שמן, וואקום ומעמ.

 

Wiking-הצעתך מתייחסת למדחס משומש או חדש? בכל אופן אני אנסה לברר מה המקט ואחזור אליך-העסק שם די מלוכלך...

 

שוב תודה

אני לא רשמתי הצעת מחיר אלא הצעה לעזור לאתר לאיזה דגם רכב יש מדחס כזה אבל לשם כך צריך לדעת את המק"ט של המדחס שרשום עליו במדיוק + דגם מנוע מדויק של הפוקוס.

Veni Vidi Vici

פורסם

אם ככה דוד אני לא רואה שום סיבה לקנות אחד חדש, המחיר הוא עשירית מחדש וזה אפילו חוקי.

 

roslan1984 תגובה כמו שלך ולצערי כמו הרבה ישראלים מרגיזה, איך אתה תרגיש אם תקום בבוקר ולא תמצא את האוטו המטופל והמלוקק שלך רק כי מישהו עם אוטו דומה היה צריך חלקים לאוטו ולא מתאים לו לשלם את מחיר השוק אז הוא משלם לגנב שיגנוב בשבילו (כן אם אתה מתקן ב"מוסך" עם חלקים מפוקפקים אתה בעצם שילמת לגנב על גניבתו ולא על החלק שהרי הוא גנוב).

 

לא מאחל לך וגם לא טענתי שזה מה שקרה עם המדחס אבל התגובה האחרונה שלך רומזת שלא היה איכפת לך אם הוא היה גנוב העיקר עובד.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם
אם ככה דוד אני לא רואה שום סיבה לקנות אחד חדש, המחיר הוא עשירית מחדש וזה אפילו חוקי.

 

roslan1984 תגובה כמו שלך ולצערי כמו הרבה ישראלים מרגיזה, איך אתה תרגיש אם תקום בבוקר ולא תמצא את האוטו המטופל והמלוקק שלך רק כי מישהו עם אוטו דומה היה צריך חלקים לאוטו ולא מתאים לו לשלם את מחיר השוק אז הוא משלם לגנב שיגנוב בשבילו (כן אם אתה מתקן ב"מוסך" עם חלקים מפוקפקים אתה בעצם שילמת לגנב על גניבתו ולא על החלק שהרי הוא גנוב).

 

לא מאחל לך וגם לא טענתי שזה מה שקרה עם המדחס אבל התגובה האחרונה שלך רומזת שלא היה איכפת לך אם הוא היה גנוב העיקר עובד.

 

 

אני צריך שיהיה לי רגשי אשמה על זה שהלכתי לקנות חלק בזול מפירוקיה ???

לפי מה שאתה אומר צריך להחרים את הפירוקיות ולא לקנות מהם ,

או שאתה רוצא שאני יגיד לבעל הפירוקיה שיוכיח מאיפה הוא פורק .

 

ניראה לי יותר הגיוני שיש לך איזה בעיה בהבנת הנקרא , או שאתה מחפש להוסיף מילים לתרד שיראה פחות ריק :lol:

פורסם

בדיוק בגלל התגובה שלך הוספתי את השורה האחרונה,

 

אני לא נכנס איתך לשיעורי לשון והבנת הנקרא, את זה המורה שלך הייתה צריכה לעשות.

אני לא טענתי שכל הפירוקיות קונים רכבים גנובים, אבל תתפלא פירוקיה חוקית גם מחזיקה אסמכתות על חוקיות הרכבים ששוכבים במגרש. זה ההבדל בין פירוקיה למשחטה.

 

אם אתה שואל אותי אז כן אם איכפת לך גם מאחרים ולא רק מעצמך אז בפעם הבאה לפחות תשאל מאיפה הגיע החלק.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם
בדיוק בגלל התגובה שלך הוספתי את השורה האחרונה,

 

אני לא נכנס איתך לשיעורי לשון והבנת הנקרא, את זה המורה שלך הייתה צריכה לעשות.

אני לא טענתי שכל הפירוקיות קונים רכבים גנובים, אבל תתפלא פירוקיה חוקית גם מחזיקה אסמכתות על חוקיות הרכבים ששוכבים במגרש. זה ההבדל בין פירוקיה למשחטה.

 

אם אתה שואל אותי אז כן אם איכפת לך גם מאחרים ולא רק מעצמך אז בפעם הבאה לפחות תשאל מאיפה הגיע החלק.

 

 

קבלו המלצה מאדון YAIRBA לבדוק כל פירוקיה שאתם נכנסים אליה אם יש לה ''אסמכתות על חוקיות הרכבים''

 

בכל מקרה אני לא רואה איך התגובות שלך עוזרות לפותח השרשור

פורסם

מה העינינים אני השבוע החלפתי מדחס בפורד מונדאו ביגלל אותה סיבה וממה שביררתי ובדקתי טוב טוב

1)לרכוש בדחס דרך המאגר 300-500 שח

2)על משופץ אני לא ממליץ אבל 950-1150 שח

3)מדחס תחליפי (יפני או משהוא) 1300-1700 שח

4)מדחס מקורי (אותה חברה אבל לא דרך פורד) 2400-2800 שח

5)מקורי של פורד באזור 4000 שח

הכל לפני מעמ ועבודה

פורסם

הכל טוב,מה איתך?

1.לקנות משומש יהווה בעיה ו/או לגיטימציה לדחיפת צינור מצד המתקין שכן הם אוהבים להרוויח גם על המדחס בעצמם ולא להתעסק עם מוצר משומש שאין עליו אחריות כי אז יעבדו פעמיים.

 

2.טווח המחירים למשופץ זהה למה שאני קיבלתי

 

3.תחליפי חדש מתוצרת יפאנית, נשמע לי עדיף משמעותית על חדש או משופץ או משומש מתוצרת אמריקאית או אירופאית.תודה על הטיפה אני אלך לברר זאת בחנויות חלפים.

 

4.על חדש תואם מקורי (OEM) קיבלתי הצעה אפילו מעל 3000.

 

5.אפילו לא טרחתי לברר...

 

ומה אתה עשית?

פורסם
מה העינינים אני השבוע החלפתי מדחס בפורד מונדאו ביגלל אותה סיבה וממה שביררתי ובדקתי טוב טוב

1)לרכוש בדחס דרך המאגר 300-500 שח

2)על משופץ אני לא ממליץ אבל 950-1150 שח

3)מדחס תחליפי (יפני או משהוא) 1300-1700 שח

4)מדחס מקורי (אותה חברה אבל לא דרך פורד) 2400-2800 שח

5)מקורי של פורד באזור 4000 שח

הכל לפני מעמ ועבודה

 

אתה יכול לכוון אותי היכן הוצע לך מדחס יפני בבקשה?

תודה

  • 10 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
אני לא רשמתי הצעת מחיר אלא הצעה לעזור לאתר לאיזה דגם רכב יש מדחס כזה אבל לשם כך צריך לדעת את המק"ט של המדחס שרשום עליו במדיוק + דגם מנוע מדויק של הפוקוס.

 

מקפיץ!

שרדתי את הקיץ האחרון מבלי שהמדחס קרס

השנה אני לא מאמין שהוא ישרוד.

 

המקט שרשום על המדחס(אחרי שגירדתי את המדבקה) הוא:

YS4H-19D629-AB

2001FEV21

 

דגם מנוע מדויק לפי רישון רכב:

1M35073

 

אני מאוד אשמח לדעת היכן ניתן להשיג מדחס מזגן חדש באיכות גבוהה או תוצרת יפן!

תודה ושבוע טוב לכולם


×
×
  • תוכן חדש...