Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6606 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

התקנתי אתמול סוף סוף את הקורות החדשות.

 

כרגע הקורות לא תפוסות עד הסוף למקומות שלהן, זה בגלל שאני אצטרך להתעסק הרבה עם החוטים שם והקליפסים אבל נכון לעכשיו זה מספיק לי.

 

הטוויטרים יושבים מעולה אבל לצערי אחרי כל הריפוד והעיבוי של שלדת הפיבר של הקורות המידים לא נכנסים עד הסוף ובקורה הימנית רואים את זה, כמו תמיד שום דבר שאני עושה לא מושלם, אבל זה מספיק בשבילי וזה עושה את העבודה.

 

הקורות לכשעצמן - מהממות!

 

נעבור למה שבאמת חשוב - הסאונד.

 

או קיי - חוות דעת על הטוויטרים האלו.

 

מדובר בטוויטרים מעולים, לדעתי, יותר טובים מהסופרימו של מורל.

 

יש להם פירוט מדהים, רוחב אדיר, תגובת אוף אקסיס פנומנלית וצליל חם וכל כך נעים שאני מאמין שסוף סוף מצאתי גם את הטוויטרים שתמיד חיפשתי.

 

הCDM54 מבחינתי, אין להם ממש תחליף אלא אם כן מדובר בריבון טוב.

הטוויטרים האלה עונים בשבילי על כל הציפיות.

 

המידבאסים - החסרון האדיר שלהם הוא הצורך בבניית תיבה, לכן, ברכב הבא או בהתקנה הבאה אני כבר אחפש מידבאסים אחרים - אולי הלגטייה?

 

שלא תבינו אותי לא נכון, כרגע אין לי שום כוונה להשתדרג, כנראה שהשדרוג הבא יהיה להוציא את המערכת מהרכב הזה לטובת הליסינג - שנות אור משם כרגע.

 

ההגברה הנוכחית - JBL GTQ בגישורים מרים את המידבאסים ועושה את זה יוצא מן הכלל.

המגברון הקטן של סוני מרים את המידים ואני פשוט בהלם ממה שכזה מגבר מיקרוב מסוגל להוציא מהCDMים.

 

וזמני בלבד - מגברון קטן וישן של שרווד אחראי עכשיו על הטוויטרים, הוא על המינימום כרגע.

 

אתמול אליקו קיבל את השמעת הבכורה בעצם של המערכת, וכן - היום בבוקר פתחתי קצת את ה4XS על הטוויטרים והשיפור הוא אדיר וגם כיוונתי מחדש את הטיים קורקשיין.

 

ההרגשה הכללית היא שהטוויטרים האלה מעניקים לי במה הרבה (אבל הרבה!) יותר רחבה מה MT22, יש עומק מורגש לעומת הסט-אפ הקודם, הכל יותר צלול ויותר ברור לאוזן.

 

אני החלטתי להביא מארה"ב מגבר שני ערוצים טוב בשביל המידים ואת הטוויטרים אני ארים עם הסוני.

 

לגבי הקיקר שלי שנמצא בתיקון, אני כנראה כן אתקן אותו אבל זה היה בשביל מערכת אחרת כנראה ולא בשביל הרכב הזה. - לפחות יהיו לי הרבה אפשרויות משחק.

 

סיכום - אני מאוכזב מזה שעוד פעם הצלחתי לדפוק עבודת פיבר וזה פשוט תעודת עניות איך שהמיד יושב בקורה השמאלית אבל התוצאה הסופית היא שיש שיפור גדול מאוד במערכת. מה שנשאר לי כרגע זה עבודת בידוד אקוסטי מטורפת על הדלתות הקדמיות כי הרכב כבר מתפרק לגורמים מהמידבאסים.

 

אה! - לגבי תמונות - מצטער לאכזב אותכם אבל זה יקח כמה ימים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תתחדש.

אני שמעתי את הרנסנס אודיו שהיו אצל איתמר ולא ממש אהבתי.

לא יודע איך הם בהשוואה למה שיש לך.

ותמונות מהר!!

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

אדי תתחדש :lol:

לגבי הקורות אתה לא יכול לשייף טיפה את הטבעת של הטוויטר קצת שהוא יכנס עד הסוף?

ויאללה תמונות

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

אמרתי לך שהטוויטרים קצת לקו בחסר. המידבאסים פשוט האפילו עליהם. שמח לראות שאתה מבסוט סוף סוף. לגאטייה?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

כבר שיניתי את זה והם הרבה יותר פתוחים כרגע והם משתלבים יפה מאוד, גם סידרתי את הTC והתוצאה ממש טובה.

 

רוני, אני חוזר מחו"ל ואתה מקבל השמעה, אני אעבור דרכך כבר.

 

והטוויטרים נכנסו עד הסוף ויפה, המידים הם אלה שיש לי איתם בעיה אבל לא, אני לא רוצה להרוס את הריפוד, אני מעדיף שהמיד טיפה יבלוט, יכול להיות שאת הקורה השמאלית אני אחבר את המיד קצת אחרת אבל זה לא קריטי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

המעט שיש לי יראה את תחילת תהליך העבודה של הפיבר ובעצם הסיום של התהליך.

 

את התמונות של הקורות אחרי שהן עברו ריפוד, הן מאוד לא ברורות אבל זה מה שיש כרגע.

 

הריפוד יצא סוף הדרך.

_____038.jpg

_____039.jpg

0484.JPG

0614.JPG

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כן, סה"כ הקורות יצאו פיגוז, באמת סוף הדרך.

 

אבל אני צריך לחשוב איך אני מתקן את הטעות עם המידים, לא שזה קריטי, זה פשוט לא ממש יפה - בייחוד השמאלית.

 

אבל אני מבסוט חבל"ז.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מצטער, זה יחכה עד שאחזור מחו"ל.

 

אני עובד היום (שישי), ומחר בבוקר אני כבר על המטוס אז ככה שאני לא אספיק.

 

בוא נאמר שזה ממש לא בראש מעינותיי כרגע.

 

זה יחכה למפגש - שם כולם יוכלו לכסח אותי על השטות הזאת ולזרות מלח על הפצעים הפתוחים :-)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

נראה יפה מאוד, בתמונה קשה לראות אבל זה נראה כאילו הטוויטרים לא ממש מכוונים אליךץ

זה באמת ככה? או שסתם לא רואים טוב?

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

×
×
  • תוכן חדש...