Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6609 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז כמוש נאמר בכותרת, הזמנתי שני מוצרים מחו"ל וקיבלתי השבוע מכתב מהמכס שהחבילה מעוכבת מסיבה בטחונית וביקשו ממני ליצור איתם קשר, כשהתקשרתי הפקידה אמרתי לה שיש לי חבילה שעוכבה מסיבה בטחונית והיא ישר ידעה על מה מדובר, כי כנראה שהחבילה שלי היא היחידה שמעוכבת מסיבה זו, הפקידה אמרה לי שהחבילה לא עוברת שיקוף ואז היא שאלה אם אני מכיר את הבנאדם ואמרתי לה שאני מודע לכך שאני אמור לקבל ממנו חבילה ממנו, אמרתי לה את התכולה וגם אמרתי לה שיפתחו אותה.

היא אמרה שאני צריך לשלוח לה פקס שאני מכיר את השולח יודע מה יש בחבילה, מחיר שלה והפרטים שלי.

 

האם מישהו אי פעם נתקל במקרה כזה?

פורסם

אם אתה לא מכיר את השולח אישית, אל תגיד שאתה מכיר.

יש הבדל בין זה שאתה יודע שאתה אמור לקבל ממנו חבילה, לבין זה שאתה מכיר אישית את השולח.

אני מניח שהזמנת משהו מאי-ביי וכד'.

בכל מקרה, אם יש למכס בעיה לזהות את תוכן החבילה מבחוץ, זה הגיוני שהם יחששו לפותחה מהטעם שאולי שלחו בתוכה מטען נפץ/חומר ביולוגי/כימי/אבקה וכד'.

גם שולח אמין מבחינת אי-ביי, יתכן והוא בעל מניעים לאומיים אחרים ואולי ישלח לך משהו אחר ממה שביקשת, לכן משנה זהירות בהחלט מתבקש.

 

חבילה שלא עוברת שיקוף - זה אומר שמישהו אטם אותה בחומר מיוחד (עופרת וכד') כדי שלא תעבור שיקוף.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

מסכין עם הפסקה הראשונה של אמיר.

אם אתה לא מכיר את הבנאדם - אל תגיד שאתה מכיר אותו.

בכל מקרה, תיגש בעצמך למכס ותפתח את החבילה יחד איתם.

 

לגבי האיטום - זה לא מחייב.

יכול להיות שבתוך האריזה יש משהו בעל צורה לא בדיוק מוגדרת שהם לא מצליחים לזהות, או שבמכונת השיקוף עלול להראות כמו מטען - ולכן הם מביעים חשש מפתיחת החבילה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

פעם הלכתי עם סבתא שלי לשגרירות ארה"ב לקבל ויזות ויש מכונת שיקוף בכניסה, סבתא שלי אישה מבוגרת שמה נקניקיות בתיק למקרה שנהיה רעבים, ישר הכוננות עלתה כל הביטחון הוקפץ בגלל שמחשב של השיקוף השווה את הצורה ל TNT

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
פעם הלכתי עם סבתא שלי לשגרירות ארה"ב לקבל ויזות ויש מכונת שיקוף בכניסה, סבתא שלי אישה מבוגרת שמה נקניקיות בתיק למקרה שנהיה רעבים, ישר הכוננות עלתה כל הביטחון הוקפץ בגלל שמחשב של השיקוף השווה את הצורה ל TNT

 

אסור להכניס אוכל ושתיה לתוך השגרירות.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
אסור להכניס אוכל ושתיה לתוך השגרירות.

 

1.סבתא שלי בקושי קורא עברית

2. לא ציפיתי שהיא שמה נקניקיות בתיק.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

אולי אלו לא היו נקניקיות, אם אתה מבין למה אני מתכוון :-D

 

בגיל הזה סבא כבר מאכזב, אין מה לעשות - הגיל עושה את שלו.

Twincharger Stratified Injection

×
×
  • תוכן חדש...