Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6610 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, אני נהג חדש ואני מחפש רכב

התקציבי המקסימלי שלי זה 13 אלף שקל.

בהתחלה חשבתי על רובר 214, חיצונית נראה מדהים, אולי אחד הרכבים היותר יפים שיצא לי לראות.

מנוע 1.4, לא זוללת דלק. שמעתי שהטיפולים שלה מאוד יקרים ממש כמו פולסקוואגן והבנתי שיגיע מצב שהטיפולים של הרכב יעלו יותר ממנו.

נטשתי את הרעיון אללא אם מישהו יציע לי אחרת.

עברתי לג'אסטי, רכב קטן, מכוער, אמין, ומאוד רחמני עם הדלק. לא אהבתי אותו, אבל הרבה מציעים לי לקנות אותו

אבל מציק לי בטירוף המראה הזה.. לא יכל לדמיין את עצמי נוהג בזה.

עכשיו אני בונה על פג'ו 205.

שמעתי היא מאוד זולה בטיפולים, חיצוני הוא נראה די פסדר, סלחנית עם הדלק ומאוד נוחה.

עכשיו תראו אני לא סגור על מה מו מי

באתי לפה בשביל לקבל המלצות מהאלו שבאמת עברו את זה ויודעים מה הם אומרים.

אם יש לכם המלצות לרכב אחר אז בכיף למה לא

כמה קריטריונים שחובה שיהיה ברכב -

שנה מינימום שנת 91. רכב שעבר את גילו נכנס כל שני וחמישי למוסך, לא מתאים לי.

סלחניות עם הדלק. לצערי הרב אין לי דלקן חופשי.

רכב אמין. כמו שאמרתי בסעיף הראשון, אבא לא מליין ואני רוצה לראות את המסוכניק שלי פעם בחצי שנה.

שתראה בסדר. כשאני אומר תראה בסדר אני לא מתכוון למרסדס 63 או איזה סיאט לאון.. משהו שיראה נעים לעין.

וכמובן שהמחיר שלה לא יעלה על 13 אלף שקל. זה הסכום המקסימלי שהצלחתי לגייס לאוטו שלי.

תודה מראש ואל תתבישו להציעה.

פורסם

אני ממליץ לך לקנות רכב ידני במצב כמה שיותר שמור - זה יכול להיות 205 או קליאו או פולו או פונטו משנתון הרבה יותר מתקדם מ1991

רכבים יפניים יותר יקרים לקניה ולכן יהיו יותר ישנים (הם גם פחות נוחים אבל נחשבים יותר אמינים)- סוזוקי סוויפט או דייהטסו שרייד.

כדאי גם להשאיר כמה אלפים ליישור קו - תיקון ליקויים שתמיד יהיו ברכב כו ישן.

 

בקיצור, אתה צריך לחפש מציאות, לא להינעל על רכב מסויים (שמור , קילומטראז' נמוך, מפרטי, עם תיעוד של הטיפולים) כי כל רכב ,אפילו שהוא נחשב לאמין אבל במצב מוזנח, יעשה בעיות .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בואנה זה בדיוק הודע כמו שלי בול פני כשלושה שבועות,אתה נמצא באותו ראש כמוני..:wink:

אז גם אני שאלתי בקשר לרובר 214 (אפשר להתעלף מהיופי שלו אה?!)אבל,

לפי מה שאנשים בפורום הזה הרובר לא סלחנית כלפי חלקי החילוף.

בקשר לג'אסטי במשך היום אתה תראה המון הודעות שאומרות לך שיותר כדי את הג'אסטי אבל בינינו?

רכב מכוער שאת האמת די פדיחה לנסוע בו(בלי להעליב אף אחד אבל באמת רכב מכוער)

עכשיו פג'ו 205 שוק רכב מאוד עם חלקי חילוף די זולים גם אני מעוניין ברכב הזה ואני אישית מחפש גם כזה בשבילי.

עכשיו המון אנשים הציעו לי גם את המכוניות האלה:

1.פיאט פונטו

2.פיאט אונו-חלקי חילוף מאוד זולים מבחינה כספית מומלצת מאוד.

3.רנו קליאו של הדגמים הישנים

אה וכמובן רק ידני אטומטים בשנים האלה כבר לא אמינים ומאוד יקר אם הלך הגיר

אז בהצלחה בבחירת הרכב ותודיע לנו בסוף מה החלטת אה?:wink:

יום טוב:-)

פורסם

מכל החבורה הנ"ל הכי עדיף פונטו.

היא הכי חדשנית - יצא רק ב94 בחו"ל.

נוחות לא רעה - אמנם זה לא נוחות צרפתית אבל הרבה מעל היפנים.

מאוד מרווחת, חסכונית, הכי בטוחה מהחבורה , ואמינות לא רעה בכלל אם הרכב טופל כהלכה.

פורסם

הייתי שוקל סקסו- חזקה בדגם ה- 1.4, בטוחה יחסית לרכבים הנ"ל מתנהגת לא רע, נוחה, הכי חדשנית טכנולוגית ומפגינה אמינות טובה במידה וטופלה היטב.

 

לגבי מראה- אתה תחליט, אני די אוהב

בהצלחה

סעו בזהירות!8)

×
×
  • תוכן חדש...