Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6606 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וואלה אני רוצה קצת רקע עזרה וכמה טיפים שאני ידע לבחור רדיו דיסק...המחיר שאני ישקיע ברדיו דיסק זה 600 גג

אז אם יש גם על הדרך הצעות למשהו שמביא הכי הרבה תמורה למחיר שימליץ..תודה מראש

פורסם

האמת שיד שנייה בעדיפות אחרונה...מה אני מחפש ברדיו דיסק?חח ***חחח היא לא מילה תקנית, לא אצל אבן שושן ולא אצלנו. קרא את כללי הפורום*** אם היה לי מושג לא הייתי מבקש

טיפים וזה...מגבר יהיה קומפוננט יהיה ונחליט או סאב או 6X9 מאחור....אני צריך כמה טיפים שיהיה לי

מה כל דבר אומר איזה כדי מה לחפש..ואם יש הצעה טובה למשהו ב600 שקל אז בכיף ד"א יש לי רנו 19

פורסם

במחיר שאתה מוכן להשקיע הייתי מחפש רק מכשירים במצב טוב מיד שנייה, ב-600 שקל אתה לא תקנה שום דבר יד ראשונה ברמה.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

רמה ת/שמע אם אני שמעתי פיונייר של בחור של 400 שקל והם החזיקו אם מגבר שוקי בוקי

בוקסות קדמיות ואחריות בלי לעשות בעיות והיה אפשר לשלוט דרך הפאנל על פאייד וטרבל וכו' וכו'

אז אם לחפש טוב משהו ב600 שקל אני מאמין שלא חסר דברים...עכשיו תכלס יותר אני מבקש

זה טיפים..יעני מה צריך לבדוק שיש ברדיו דיסק...איזה יתרונות יש לו מה כדאי שיהיו עוצמות היציאה לכל בוקסה

אם יהיה לי מגבר נחמד עד 800 שקל וקומפוננט מקדימה בלבד...תודה מראש

פורסם

מגבר ? :lol: שוקי בוקי?? :-P

 

בוקסות??? :hihi::screwy::drinking::roflmao:

 

 

הרגת אותי!

 

אני אחרי משמרת לילה - השעה שש בבוקר, לא יודע איך קוראים לי ואני נתקל בכזאת הודעת מחששה - סוף הדרך! עשית לי את היום.

 

תשמע - במחירים כאלה, הכל נשמע פחות או יותר אותו הדבר, תיקח פאנל של חברה מוכרת לפחות, כלומר פיוניר, פנסוניק, JVC וכאלה.

 

תשים דגש על ידידותיות למשתמש ואמינות של המוצר עצמו.

 

פיוניר בדרך כלל הכי כלים לתפעול בפאנלים האלה לפי מה שאני זוכר, הם סובלים ממחלה אחת והיא היציאות של המגברים - אם אתה מתחיל לשחק עם הכבלים שמתחברים אליהם בזמן שהמערכת עובדת - חבל.

 

פנסוניק לרוב סוסי עבודה מבחינת אמינות למשל, מהנסיון האישי שלי.

 

בקיצור - הדגש כאן הוא שתקנה מוצר שיהיה לך נוח להשתמש בו ושהוא יהיה כמה שיותר פשוט, בלי כפתורים פאנסי שמאנסי כי זה רק מוביל לתקלות בטווח מחירים שכאלה, ברור שאיכות הרכבה כאן זו לא המילה.

 

בהצלחה - וצא מפינת העישון.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

שוקי בוקי? זה HI END?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
מגבר ? :lol: שוקי בוקי?? :-P

 

בוקסות??? :hihi::screwy::drinking::roflmao:

 

 

הרגת אותי!

 

אני אחרי משמרת לילה - השעה שש בבוקר, לא יודע איך קוראים לי ואני נתקל בכזאת הודעת מחששה - סוף הדרך! עשית לי את היום.

 

תשמע - במחירים כאלה, הכל נשמע פחות או יותר אותו הדבר, תיקח פאנל של חברה מוכרת לפחות, כלומר פיוניר, פנסוניק, JVC וכאלה.

 

תשים דגש על ידידותיות למשתמש ואמינות של המוצר עצמו.

 

פיוניר בדרך כלל הכי כלים לתפעול בפאנלים האלה לפי מה שאני זוכר, הם סובלים ממחלה אחת והיא היציאות של המגברים - אם אתה מתחיל לשחק עם הכבלים שמתחברים אליהם בזמן שהמערכת עובדת - חבל.

 

פנסוניק לרוב סוסי עבודה מבחינת אמינות למשל, מהנסיון האישי שלי.

 

בקיצור - הדגש כאן הוא שתקנה מוצר שיהיה לך נוח להשתמש בו ושהוא יהיה כמה שיותר פשוט, בלי כפתורים פאנסי שמאנסי כי זה רק מוביל לתקלות בטווח מחירים שכאלה, ברור שאיכות הרכבה כאן זו לא המילה.

 

בהצלחה - וצא מפינת העישון.

קודם כל תודה אחינו..תודה על הטיפים

חח ת'שמע תכלס אני יגיד לך ככה אני אהבתי את המ שיש לחבר שלי והכל אצלו לא משהו רציני חוץ מ6X9 של פיונייר

לגבי רדיו דיסק לא אמרתי שאני לא מבין ואני צריך כמה שפחות כפתורים לידע שלך הכללי אני גם יוצר מוזיקה

ככה שיש לי הרבה הבנה בזה...הבעיה שלי היא התקציב וכשחבר שלי משלם מחיר סביר ומוציא מזה

איכות סבבה לגמרי לא יתכן שכשאני ירשום שאני רוצה רדיו דיסק שיש לו איכות ששוה ת'כסף ב600 שקל ויגידו לי

אין דברים טובים במחיר הזה =\\ כשאצלו חרא של שוק ח'ברה ב450 שקל עושה עבודה טובה

פורסם

לי היה עד לפני כמה ימים פנסוניק 5301 שהיה מעולה, 2 יציאות למגבר+יציאה לסאב, קדם מגבר 2.5V, אחלה אקולייזר, בקיצור, לדעתי זה הכי טוב שאפשר להביא היום ב- 600 שקל.

אם אתה מעוניין לדעת החלפתי אותו כי האנטישוק שלו לא עמד ב- 1000RMS ככה שאם אתה מתכוון להביא סאב של מעל 1000RMS אז זה לא ר"ד בשבילך:-)

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אבל אין לו שום מגבר שנותן לסאב 1000RMS . הסאב לא יכול להוציא מה שהוא לא מקבל. אולי יש מגברון שלא רשום בחתימה.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

יש לו את הפיניקס גולד 15:1 , שכזכור לי מוצהר 1 ק"ו ב 2 אום.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

×
×
  • תוכן חדש...