Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8250 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כמה זמן ראיתי קורטינה ישנה למכירה שנראתה דווקא במצב טוב, שנת 82. התקשרתי לבעל הרכב והוא אמר שהוא מוכר אותו במחיר מחירון. כששאלתי אותו מה המחיר הוא אמר שהוא לא יודע :? . חיפשתי באינטרנט ולא מצאתי מחיר לרכב הזה. מישהו יכול לעזור?

עם נשים לא נוהגים בשביל זה יש חברים. ידני או אוטומט אני לא עולה עם בת. לא משנה כמה היא יפה, אחרי התאונה לא יזהו את הגופה. יש לי כלל, אני עם נשים לא עולה בכלל. גבר!!! תקשיב לי טוב ואל תצחק, לנהוג עם נשים זה לא משחק.

פורסם

למכוניות בגיל הזה אין מחירון והמחיר נקבע לפי מצבן.

 

תמיד אפשר לקחת את הרכב לשמאי אבל זה נראה לי קצת יקר...

 

בהתחשב בעובדה שפורד סיירה צעירה בשלוש שנים עולה 5000 ש"ח, תציע 3000

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לאוטו כזה אין מחיר מחירון בגלל שהערך שלו נמוך מידי .מי רוצה אוטו שצריך לעבור 2 טסטים בשנה וחןץ מזה שאפשר לקנות אסקורט מודרנית יותר שנת 84 ב 3000 שקל לפי דעתי לא שווה להציע על האוטו יןתר מ 1000 לפי דעתי אוטו כזה או שמקבלים בחינם מקרוב משפחה או שנוסעים בו עד שהוא מת.ערך כספי אין לו אולי עוד 29 שנה מועדון ה5

פורסם

הוא שנת 82, ולא כתוב על "רכב אספנות". אז אתם חושבים שכדי להציע לו 3000? אני באמת לא יודע איך לתאר את המצב של האוטו לפני המונחים של היום. לרכבים שנראים במצב בינוני מינוס קוראים מצב מצויין, ולרכבים שעומדים להתפרק קוראים מצב מכני מצויין. האוטו לא נראה הכי טוב, במבט כללי הפח נראה בסדר למעט כמה דפיקות.

עם נשים לא נוהגים בשביל זה יש חברים. ידני או אוטומט אני לא עולה עם בת. לא משנה כמה היא יפה, אחרי התאונה לא יזהו את הגופה. יש לי כלל, אני עם נשים לא עולה בכלל. גבר!!! תקשיב לי טוב ואל תצחק, לנהוג עם נשים זה לא משחק.

פורסם
לפני כמה זמן ראיתי קורטינה ישנה למכירה שנראתה דווקא במצב טוב, שנת 82. התקשרתי לבעל הרכב והוא אמר שהוא מוכר אותו במחיר מחירון. כששאלתי אותו מה המחיר הוא אמר שהוא לא יודע :? . חיפשתי באינטרנט ולא מצאתי מחיר לרכב הזה. מישהו יכול לעזור?

 

אתה צוחק נכון?! מה הוא דפוק?! הוא מוכר ולא יודע בכמה?

 

אז תגיד לו שמצאת... מחיר מחירון: 500 שקל.

 

שיוכיח שלא :!: ואם הוא לא מסכים אז שיגיד לך כמה הוא רוצה עליה.

פורסם

אני יכול להגיד לו 700. מחר אני אדבר איתו ונראה מה הוא יגיד. האמת שהשיחה הייתה מצחיקה. זה הלך ככה : "כמה אתה רוצה עליה?" ואז הוא עונה : "מחיר מחירון". אז אני שואל אותו :"מהו המחיר מחירון". אז הייתה שתיקה של 5 שניות ואז הוא עונה : "לא יודע"..... :screwy:

עם נשים לא נוהגים בשביל זה יש חברים. ידני או אוטומט אני לא עולה עם בת. לא משנה כמה היא יפה, אחרי התאונה לא יזהו את הגופה. יש לי כלל, אני עם נשים לא עולה בכלל. גבר!!! תקשיב לי טוב ואל תצחק, לנהוג עם נשים זה לא משחק.

פורסם
לאוטו כזה אין מחיר מחירון בגלל שהערך שלו נמוך מידי .מי רוצה אוטו שצריך לעבור 2 טסטים בשנה וחןץ מזה שאפשר לקנות אסקורט מודרנית יותר שנת 84 ב 3000 שקל לפי דעתי לא שווה להציע על האוטו יןתר מ 1000 לפי דעתי אוטו כזה או שמקבלים בחינם מקרוב משפחה או שנוסעים בו עד שהוא מת.ערך כספי אין לו אולי עוד 29 שנה מועדון ה5

 

אני במקומך לא הייתי מזלזל כ"כ בקורטינה MKIV (דור רביעי), הרכב אומנם לא שיא היופי ולא שיא הנוחות אבל הוא מאוד מאוד אמין וזו הסיבה שכיום יש דיי הרבה רכבים כאלה שעוד נוסעים יפה מאוד על הכביש ...

 

הבחור שדברת איתו כנראה מבוגר מאוד, גם אני פעם נפגשתי עם בחור מבוגר מאוד שיש לו קורטינה דור 3 והוא רצה עליה מחיר קצת מוגזם (5K ש"ח), אני פשוט אמרתי לו שהמחיר מוגזם וכשהוא יהיה מוכן לרדת במחיר משמעותית שיתקשר אליי (השארתי לו מספר טלפון שלי).

לאחר מספר חודשים ראיתי את האוטו עם שלט למכירה (אני חייב לציין שכשרציתי לקנות את האוטו הרכב לא היה למכירה אלא שמתי עליו פתק עם טלפון שלי), הוא צלצל אליי קצת אחרי שהוא שם את השלט ואמרתי לו שכרגע אני כבר לא מעוניין, והיום בדיוק עברתי ליד הרכב וראיתי אותו עומד במקום הקבוע שלו ללא שלט למכירה, כנראה שהבחור התייאש שאף אחד לא רוצה לקנות ממנו את הרכב במחיר המופקע הזה.

זה תרגיל שעושים לאנשים שרוצים יותר מדיי על הרכב שלהם, אבל אני חייב להתוודות שהרכב שלו במצב ממש שמור ששווה כמעט 5K ש"ח (יש לו אפילו את הג'אנטים המקוריים שנראים ממש כמו חדשים). למזלי הוא לא מצא את הטמבל שיקנה ממנו את הרכב במחיר שהוא דרש ואולי עוד כמה שנים אני אקנה ממנו את הרכב במחיר מאוד נמוך ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...