Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6647 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה קצת מטופשת, אבל מתבקשת: נזילות דלק - בדקת?

אם תצרוכת הדלק בבנעירוני גבוהה גם כן ואם בכל תחום העבודה בדיקת הגאזים תקינה - הרי שלא מדובר בעודף דלק (תערובת עשירה).

אולי הדלק האבוד בכלל לא מגיע ליעדו?

106GTI - Deus ex machina

פורסם

רפי וצביקה זה שזאת נסיעה בזבזנית אני מבין ואני מקבל תצרוכת גבוה, אבל כמו שאתה כתבת צביקה צריכה של 1:6 היא לא הגיונית, אני יודע שהדגם המוזרק צורך פחות דלק אך לא ברור לי בדיוק כמה פחות ולכן אני שואל מתי אני אקבל אינדיקציה שמשהו לא בסדר שצריכת הדלק תהיה 1:1?

וכמובן שנזילה הייתה קיימת וטופלה.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

מיכאל שלום רב!

אני חייב להסכים איתך בהחלט, צריתך בנסיעה עירונית סבירה, אמורה להיות בסביבות ה9 קילומטר לליטר, וצריכתך גבוה בהרבה מהנדרש,

מכיוון שהקרבורטור ברכבך שופץ , כוון ומבדק פעמיים, ונתגלו מספר בעיות המשפיעות על הצריכה, כמו צוק אוטומטי תפוס ועוד, יש לחפש את הבעייה במקום אחר, עם כל הצער שבדבר.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אוקיי ולכן פתחתי את השרשור כדי להעלות אפשרויות נוספות לצריכת הדלק הגבוה.

 

הוספתי תמונה של חלק מהמפלג שמסומן באדום, האם צריך להיות ואקום כשאני שואף אויר או נושף פנימה לתוך הצינורית?

IMG_1746.jpg

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם
שאלה קצת מטופשת, אבל מתבקשת: נזילות דלק - בדקת?

אם תצרוכת הדלק בבנעירוני גבוהה גם כן ואם בכל תחום העבודה בדיקת הגאזים תקינה - הרי שלא מדובר בעודף דלק (תערובת עשירה).

אולי הדלק האבוד בכלל לא מגיע ליעדו?

 

שאלה לא מטופשת , לפני שבועיים חבר עם גולף לאחר טיפול במקרה ראה שנוזל לו דלק מתחת למכונית בקירבת טנק הדלק, התברר שהעלו לא נכון את המכונית על הליפט ובגלל זה הייתה נזילת דלק (טיפות)

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם

חנן תודה על התשובה, במה מתבטא דיפראגמה קרעה? האם היא יכולה לגרום לצריכה גבוה של דלק?

כמו כן האם ניתן לתקן את החלק או שצריך להחליף אותו?

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם
חנן תודה על התשובה, במה מתבטא דיפראגמה קרעה? האם היא יכולה לגרום לצריכה גבוה של דלק?

כמו כן האם ניתן לתקן את החלק או שצריך להחליף אותו?[/quote]

לדעתי ההשפעה היא שולית, אם כי קיימת בעיקר באם ההצתה לא מכוונת, בתשעים אחוז מהרכבים הצרפתים יחידת הוואקום צמבר שבתמונה, קרועה ולא מתפקדת, רצוי בכל מקרה להחליפה, ולדווח בהתאם על השיפטר בביצעים ובתצרוכת הדלק,

לא ניתן לתקנה אלא להחליפה.

 

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

חנן שלום רב!

בהמשך לתגובתך, יש לציין שהמפלג פורק לא מזמן מהרכב, לשם החלפת מחזירי שמן פנימיים במפלג, שגרמו לנזילת שמן במפלג, יתכן וכוון ההצתה לאחר הרכבת המפלג, מאוחר מדי, מה שמשפיע על ביצועי הרכב, כבוי המנוע בעת התנעה ראשונה, וצריכת דלק גבוהה.

החלפת יחידת הוואקום צמבר וכוון ההצתה מחדש , ישפרו את תצרוכת הדלק.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...