Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בניית קרטינג


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8254 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חבר'ה תקשיבו,

אני לא מבקש חוות דעת (בלי נימה של חוצפה כן??) בנושא של כדאיות,

אבל חברים שלי רוצים לבנות קרטינג ועהם מעונייינים לדעעת עלויות של הכל, בערך כמובן בה תחשב בזה שהם יקנו חומרים מפירוקיות ומגרשי גרוטאות, אני מדבר על אביזרים החל ממנוע ועד לחגורות (ברור שיהיו חדשות), אבל מרכיבים בסיסיים ורק דברים הכרחיים ביותר, בלי תוספות מיותרות, אבל כולל אמצעי הגנה ובטיחות.. כמובן בללמים, מצבר (אם צריך), אפשרות להילוכים ידניים (מאיפה משיגים תקינים) וכו..!!!

תודה רבה מראש!! :lol::p

סומך עליכם!!

בר

אחינו הנהג, אחינו הנהג סע לאט, סע לאט

אם תסע מהר יתפוס אותך שוטר, סע לאט - סע לאט!

אחינו הנהג, אחינו הנהג, סע מהר! סע מהר - אם תסע לעט יעשו ממך סלט, סע מהר, סע מהר!!!!!!!!!!!!!!!

פורסם

בלי להכנס לענייני כדאיות.

קרטינג בדרך כלל בונים על בסיס מנוע של קטנוע. לדעתי בתור פרוייקט ראשון הכי פשוט לכם יהיה לקחת דווקא קטנוע אוטומטי, כי הם הכי נפוצים ויהיה לכם יותר קל לא להתעסק עם בניה של מפרק לידית הילוכים ומשחקים עם המרה של ידית קלאץ' לדוושת קלאץ.

ברקסים - גם כן מקטנוע. יותר פשוט ממערכת של רכב.

הבעיה היחידה עם זה היא שלמערכת הינע של קטנוע אין דיפרנציאל. אני לא יודע אם דיפרנציאל של רכב קטן יגרום ליותר מדי איבודי כח.

מערכת היגוי אפשר להביא מכל רכב קטן ומפורק ופשוט לקצר את הזרועות.

 

אני מאוד מקווה שאתם יודעים מה אתם עושים ומנוסים בעבודות מתכת וריתוך כדי שהדבר הזה לא יתפרק לכם בנסיעה. תיזהרו!

פורסם
בלי להכנס לענייני כדאיות.

קרטינג בדרך כלל בונים על בסיס מנוע של קטנוע. לדעתי בתור פרוייקט ראשון הכי פשוט לכם יהיה לקחת דווקא קטנוע אוטומטי, כי הם הכי נפוצים ויהיה לכם יותר קל לא להתעסק עם בניה של מפרק לידית הילוכים ומשחקים עם המרה של ידית קלאץ' לדוושת קלאץ.

ברקסים - גם כן מקטנוע. יותר פשוט ממערכת של רכב.

הבעיה היחידה עם זה היא שלמערכת הינע של קטנוע אין דיפרנציאל. אני לא יודע אם דיפרנציאל של רכב קטן יגרום ליותר מדי איבודי כח.

מערכת היגוי אפשר להביא מכל רכב קטן ומפורק ופשוט לקצר את הזרועות.

 

אני מאוד מקווה שאתם יודעים מה אתם עושים ומנוסים בעבודות מתכת וריתוך כדי שהדבר הזה לא יתפרק לכם בנסיעה. תיזהרו!

 

בקשר לדיפרנציאל, לקארטינג מקצועי אין דיפרנציאל.

אולי אפשר לוותר עליו גם פה, וזה יפתור בעייה גדולה של איבוד כח.

 

יובל.

פורסם
היי חבר'ה תקשיבו,

אני לא מבקש חוות דעת (בלי נימה של חוצפה כן??) בנושא של כדאיות,

אבל חברים שלי רוצים לבנות קרטינג ועהם מעונייינים לדעעת עלויות של הכל, בערך כמובן בה תחשב בזה שהם יקנו חומרים מפירוקיות ומגרשי גרוטאות, אני מדבר על אביזרים החל ממנוע ועד לחגורות (ברור שיהיו חדשות), אבל מרכיבים בסיסיים ורק דברים הכרחיים ביותר, בלי תוספות מיותרות, אבל כולל אמצעי הגנה ובטיחות.. כמובן בללמים, מצבר (אם צריך), אפשרות להילוכים ידניים (מאיפה משיגים תקינים) וכו..!!!

תודה רבה מראש!! :lol::p

סומך עליכם!!

בר

 

לפי ההודעה שלך מדובר על באגי. לא ככה ?

×
×
  • תוכן חדש...