Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8251 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני שואל חוקית לא פיזית!

יש חוק ויש תכלס בשטח, אני שואל לגבי החוק.

 

עפ"י החוק שינוי במערכת הבלימה ברכב מחייב אישור יצרן/מח' טכנית יבואן או משרד הרישוי עמדה 1.

בפועל הסיכוי ששוטר יבחין בשינוי של הגדלת קוטר הדיסקים ב-22 מ"מ הוא אפסי.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

אתמול קבעתי עם חזי שאני בא אליו על הבוקר.

להערכתו שעתיים וחצי של עבודה. חשבתי לעצמי אחלה אפילו לא צריך להודיע בעבודה שאני בא מאוחר.

7:50 אני אצל חזי. הוא עם הקפה של הבוקר מעבירים איזה חצי שעה של פלוורות על גדישות מטורפות מנועי קוזוורת' ומערכות בלימה ופתאום טלפון מחבר טוב של חזי שנמצא ב-E&A וקונה מתאם ווסת ל-VR6 שלו. איך שהוא מסיים את השיחה איתו התחלתי לספר לו על תוכניותי לווסת והוא מספר שהוא יכל לארגן לי מחיר טוב עם התקנה לוסת ובר אלפה מתכונן שישב לו על מנוע של אינטגרלה ומעולם לא שיחקו איתו. מפה לשם הרים טלפון לחבר ב-E&A שיביא מתאם ל-VTR על הדרך. הבעיה היא שעד שהוסת שלי הגיע כבר הצטברה שם כמות מכובדת של לקוחות. To make a long story short. יצאתי ממנו אחרי שבע שעות עם בולמי קוני מכוונים ל-85% קשיחות מקדימה ו-50% (מצב 2) אחורה, וווסת שעובד בתחום 3.5-4.0 באר.

 

נוסף על כל העניין פיני ניצל את שהותי על הליפט כדי להעזר בגלגלים שלי לאיתור בעיית איזון שצצה אצלו אחרי הקורס במסלולים. לאכזבתו הרעידות הופיעו גם עם הגלגלים שלי אבל לשמחתו בנסיעת ההדגמה (לחזי) עם הגלגלים שלו הבעיה נעלמה :roll: .

 

אחרי התקנת הבולמים יצאתי לנסיעת מבחן עם חזי וההתרשמות קשה מאד לתאור. הרכב מרגיש מאד מהודק לכביש הישבן מספר על זה מייד. כנראה שזה נובע מטווח תנועה קטן יותר וריסון מאד מהיר של תנודות. ההגה התחדד בתחושות שלו. אבל איכשהו המעבר על במפים וכבישים משובשים הרבה פחות טראומטי לגב ולאוזן. הרכב כבר לא מתרסק לתוך בורות ולא נוחת על עמוד השידרה שלי אחרי במפים. אני לא יודע לתת הסבר מדעי לנושא אבל עכשיו קל לי יותר להבין למה התכונו כל מי שאמרו לי שכך יהיה.

הבעהי היא שהרעידות של פיני עברו אלי :wink:. אמנם לא באותה העוצמה אלא משהו הרבה יותר מעודן אבל What the fuck? מה זה פה מחלה מדבקת?

אחרי התקנת ווסת ונסיעת מבחן שנייה הרעידות כמעט נעלמו ואני מקווה שאחרי כיוון פרונט מחר הם יעלמו לחלוטין.

לגבי הווסת, השינוי כמעט ולא מורגש. המנוע בסרק מעט רועד (ממש מעט) ונדמה לי שתגובת הדוושה בנקודות מסויימות השתפרה מעט.

 

זהו, מחר אעדכן אחרי כיוון פרונט וגם אחרי שהבולמים יעבדו מעט. הובטח לי שההתנהגות תשתנה מעט עקב כך.

פורסם

תמיר - תודה על ההסברים, אשמח אם תספר לכולנו כמה עלה וכמה זמן נטו לקחה ההתקנה.

 

אה, וגם תביא סיבוב, אולי אני גם אקנה עוד כמה חודשים :D

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אה, וגם תביא סיבוב, אולי אני גם אקנה עוד כמה חודשים :D

 

רוני

 

תמיר, אל תאמין לו, את הקוני הור כבר בדק על הרכב שלי :wink: מה שבאמת מעניין את רוני זה לדעת אם הVTR שלך יותר חזקה מVTS שלו אחרי יניקה/פליטה/ווסת דלק :twisted:

 

P.

 

(סתם. הכל ברוח טובה :))

פורסם

זה היה ברוח טובה אם באמת הייתי בודק את זה על האוטו שלך... אני מצפה לסיבוב שבו אני יושב בצד שמאל ואתה בימין, לא ההפך (ועזוב אותך משטויות של ביטוח :wink: )

 

וברצינות - אני אשמח לסיבוב קטנטן וממצה על 106/סקסו מקוננת (מלשון קוני כמובן) לצורך החלטה עתידית בנוגע להחלפה גם אצלי...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
זה היה ברוח טובה אם באמת הייתי בודק את זה על האוטו שלך... אני מצפה לסיבוב שבו אני יושב בצד שמאל ואתה בימין, לא ההפך (ועזוב אותך משטויות של ביטוח :wink: )

 

וברצינות - אני אשמח לסיבוב קטנטן וממצה על 106/סקסו מקוננת (מלשון קוני כמובן) לצורך החלטה עתידית בנוגע להחלפה גם אצלי...

 

רוני

 

אני באמת חושב שכדאי לך לבדוק את הנושא בהזדמנות.

אני מעט חששתי מדרגת הקשיחות שבחרתי (דויד וחזי שכנעו אותי להקשיח) אבל (לפחות לבינתיים) נראה לי שעשיתי בחירה טובה.

אז בפעם הבאה שנפגש תזכיר לי. :wink: אגב נראה לי שגם כמויות הכח יפתיעו אותך :twisted:

פורסם
זה היה ברוח טובה אם באמת הייתי בודק את זה על האוטו שלך... אני מצפה לסיבוב שבו אני יושב בצד שמאל ואתה בימין, לא ההפך (ועזוב אותך משטויות של ביטוח :wink: )

 

וברצינות - אני אשמח לסיבוב קטנטן וממצה על 106/סקסו מקוננת (מלשון קוני כמובן) לצורך החלטה עתידית בנוגע להחלפה גם אצלי...

 

רוני

 

אני באמת חושב שכדאי לך לבדוק את הנושא בהזדמנות.

אני מעט חששתי מדרגת הקשיחות שבחרתי (דויד וחזי שכנעו אותי להקשיח) אבל (לפחות לבינתיים) נראה לי שעשיתי בחירה טובה.

אז בפעם הבאה שנפגש תזכיר לי. :wink: אגב נראה לי שגם כמויות הכח יפתיעו אותך :twisted:

 

אני עדיין מהמר על ה- VTS

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
זה היה ברוח טובה אם באמת הייתי בודק את זה על האוטו שלך... אני מצפה לסיבוב שבו אני יושב בצד שמאל ואתה בימין, לא ההפך (ועזוב אותך משטויות של ביטוח :wink: )

 

וברצינות - אני אשמח לסיבוב קטנטן וממצה על 106/סקסו מקוננת (מלשון קוני כמובן) לצורך החלטה עתידית בנוגע להחלפה גם אצלי...

 

רוני

 

אני באמת חושב שכדאי לך לבדוק את הנושא בהזדמנות.

אני מעט חששתי מדרגת הקשיחות שבחרתי (דויד וחזי שכנעו אותי להקשיח) אבל (לפחות לבינתיים) נראה לי שעשיתי בחירה טובה.

אז בפעם הבאה שנפגש תזכיר לי. :wink: אגב נראה לי שגם כמויות הכח יפתיעו אותך :twisted:

 

אני עדיין מהמר על ה- VTS

 

לא אמרתי שאני תופר VTSים פתאום אבל ה-VTR כבר לא העגלה שהייתה :)

פורסם
לא אמרתי שאני תופר VTSים פתאום אבל ה-VTR כבר לא העגלה שהייתה :)

 

זאת צרפתיה, אין סיכוי שהיא לא עגלה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
זה היה ברוח טובה אם באמת הייתי בודק את זה על האוטו שלך... אני מצפה לסיבוב שבו אני יושב בצד שמאל ואתה בימין, לא ההפך (ועזוב אותך משטויות של ביטוח :wink: )

 

וברצינות - אני אשמח לסיבוב קטנטן וממצה על 106/סקסו מקוננת (מלשון קוני כמובן) לצורך החלטה עתידית בנוגע להחלפה גם אצלי...

 

רוני

 

אני באמת חושב שכדאי לך לבדוק את הנושא בהזדמנות.

אני מעט חששתי מדרגת הקשיחות שבחרתי (דויד וחזי שכנעו אותי להקשיח) אבל (לפחות לבינתיים) נראה לי שעשיתי בחירה טובה.

אז בפעם הבאה שנפגש תזכיר לי. :wink: אגב נראה לי שגם כמויות הכח יפתיעו אותך :twisted:

 

אני עדיין מהמר על ה- VTS

 

לא אמרתי שאני תופר VTSים פתאום אבל ה-VTR כבר לא העגלה שהייתה :)

 

אולי עגלה היא לא. אבל לא נראה לי ש VTR אחרי כמה שיפורים טובים, ואפילו מעולים, יכולה להתקרב ל VTS כל עוד השיפורים הם לא משמעותיים כמו טורבו או לא יודע מה. אחרי הכל, ההבדל ביניהם במקור הוא 30 כ"ס....

Back to the original - NC again.

פורסם
זה היה ברוח טובה אם באמת הייתי בודק את זה על האוטו שלך... אני מצפה לסיבוב שבו אני יושב בצד שמאל ואתה בימין, לא ההפך (ועזוב אותך משטויות של ביטוח :wink: )

 

וברצינות - אני אשמח לסיבוב קטנטן וממצה על 106/סקסו מקוננת (מלשון קוני כמובן) לצורך החלטה עתידית בנוגע להחלפה גם אצלי...

 

רוני

 

אני באמת חושב שכדאי לך לבדוק את הנושא בהזדמנות.

אני מעט חששתי מדרגת הקשיחות שבחרתי (דויד וחזי שכנעו אותי להקשיח) אבל (לפחות לבינתיים) נראה לי שעשיתי בחירה טובה.

אז בפעם הבאה שנפגש תזכיר לי. :wink: אגב נראה לי שגם כמויות הכח יפתיעו אותך :twisted:

 

אני עדיין מהמר על ה- VTS

 

לא אמרתי שאני תופר VTSים פתאום אבל ה-VTR כבר לא העגלה שהייתה :)

 

אולי עגלה היא לא. אבל לא נראה לי ש VTR אחרי כמה שיפורים טובים, ואפילו מעולים, יכולה להתקרב ל VTS כל עוד השיפורים הם לא משמעותיים כמו טורבו או לא יודע מה. אחרי הכל, ההבדל ביניהם במקור הוא 30 כ"ס....

 

איפה ראיתם שמישהו אמר אחרת. יש לכם בעיות בהבנת הנקרא :mad:

 

אבל סתם שתדע שאפשר עם VTR לעבור את ה-VTS (לא משופרת) בהספק

וחוץ מזה הספק זה לא הכל כי להערכתי גם עם 115 כ"ס על VTR אפשר לקחת VTS בגלל רצועת כח עדיפה בהרבה. ו-115 זה לא מאד יומרני כי יש VTR וראלי שהגיעו לזה ללא גדישה פורטינג או גל זיזים.

 

אבל לי ככל כנראה אין 115 ולהערכתי גם לא 110 לפחות בינתיים :twisted:

 

(אני לא מאמין שגררתם אותי לרמת הויכוח הזו :) )

פורסם
זה היה ברוח טובה אם באמת הייתי בודק את זה על האוטו שלך... אני מצפה לסיבוב שבו אני יושב בצד שמאל ואתה בימין, לא ההפך (ועזוב אותך משטויות של ביטוח :wink: )

 

וברצינות - אני אשמח לסיבוב קטנטן וממצה על 106/סקסו מקוננת (מלשון קוני כמובן) לצורך החלטה עתידית בנוגע להחלפה גם אצלי...

 

רוני

 

אני באמת חושב שכדאי לך לבדוק את הנושא בהזדמנות.

אני מעט חששתי מדרגת הקשיחות שבחרתי (דויד וחזי שכנעו אותי להקשיח) אבל (לפחות לבינתיים) נראה לי שעשיתי בחירה טובה.

אז בפעם הבאה שנפגש תזכיר לי. :wink: אגב נראה לי שגם כמויות הכח יפתיעו אותך :twisted:

 

אני עדיין מהמר על ה- VTS

 

לא אמרתי שאני תופר VTSים פתאום אבל ה-VTR כבר לא העגלה שהייתה :)

 

אולי עגלה היא לא. אבל לא נראה לי ש VTR אחרי כמה שיפורים טובים, ואפילו מעולים, יכולה להתקרב ל VTS כל עוד השיפורים הם לא משמעותיים כמו טורבו או לא יודע מה. אחרי הכל, ההבדל ביניהם במקור הוא 30 כ"ס....

 

איפה ראיתם שמישהו אמר אחרת. יש לכם בעיות בהבנת הנקרא :mad:

 

אבל סתם שתדע שאפשר עם VTR לעבור את ה-VTS (לא משופרת) בהספק

וחוץ מזה הספק זה לא הכל כי להערכתי גם עם 115 כ"ס על VTR אפשר לקחת VTS בגלל רצועת כח עדיפה בהרבה. ו-115 זה לא מאד יומרני כי יש VTR וראלי שהגיעו לזה ללא גדישה פורטינג או גל זיזים.

 

אבל לי ככל כנראה אין 115 ולהערכתי גם לא 110 לפחות בינתיים :twisted:

 

(אני לא מאמין שגררתם אותי לרמת הויכוח הזו :) )

 

:lol:

קח אוויר...

 

אף אחד לא זלזל בך. סתם ציינתי משהו. לבנתיים האוטו שלך מתוחזק בצורה מעולה, לפחות ככה נשמע. גם מבחינת יציבות, כלומר בולמים וצמיגים (אתה זה שקנה צמיגים ל VTR? או השני? אני מתבלבל בין שני ה VTR בפורום תמיד), וגם מבחינת מנוע, שיפרת בצורה יפה. תיהנה. לא באנו להרגיז אותך.

כשנרצה....אתה ממש תתרגז :twisted::lol:

Back to the original - NC again.


×
×
  • תוכן חדש...