Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8252 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תתחדש X2 על הבולמים והווסת המתכוונן :wink:

ההתרשמות שלך מישרת קו עם התחושות שלי עם המעבר לקוני, בדיוק כפי שאמרתי לך.

הרעידות שיש לך כרגע נובעות מזה שעדיין לא ביצעת כיוון פרונט.

 

תתחדש :!:

:mm_yeah: על ההשקעה

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שקל מאד להעלות חברים על טורים......

לא היתה כל כוונה לעצבן ובתור אחד שהחזיק בעבר VTR אני יודע להכיר בערכו.

חשוב שכולנו נפנים שהשיפור המשמעותי ביותר לרוב אם לא לכל חברי הפורום הוא שיפור רמת הנהיגה ולא הספק הרכב.

הסדר הנכון הוא שיפור יכולת הנהיגה ורק אחר כך שיפור הרכב.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
שקל מאד להעלות חברים על טורים......

לא היתה כל כוונה לעצבן ובתור אחד שהחזיק בעבר VTR אני יודע להכיר בערכו.

חשוב שכולנו נפנים שהשיפור המשמעותי ביותר לרוב אם לא לכל חברי הפורום הוא שיפור רמת הנהיגה ולא הספק הרכב.

הסדר הנכון הוא שיפור יכולת הנהיגה ורק אחר כך שיפור הרכב.

 

קודם כל זה לא נקרא טורים, זה היה 4500 סל"ד מקסימום.

חוצמזה מה אתה רוצה לרמוז :mad: אתה בכלל לא מכיר אותי ואת יכולות הנהיגה שלי :mad::mad::evil::mad:

 

5200 סל"ד +- :wink:

פורסם
שקל מאד להעלות חברים על טורים......

לא היתה כל כוונה לעצבן ובתור אחד שהחזיק בעבר VTR אני יודע להכיר בערכו.

חשוב שכולנו נפנים שהשיפור המשמעותי ביותר לרוב אם לא לכל חברי הפורום הוא שיפור רמת הנהיגה ולא הספק הרכב.

הסדר הנכון הוא שיפור יכולת הנהיגה ורק אחר כך שיפור הרכב.

 

קודם כל זה לא נקרא טורים, זה היה 4500 סל"ד מקסימום.

חוצמזה מה אתה רוצה לרמוז :mad: אתה בכלל לא מכיר אותי ואת יכולות הנהיגה שלי :mad::mad::evil::mad:

 

5200 סל"ד +- :wink:

 

אני חוזר ומדגיש לא היתה ואין כוונה לרמוז שום דבר על אף אחד, אני לא מכיר אותך תמיר ואין לי בעיה עם היכולות שלך.

אם תהיה כזו התנפלות על כל אחד שמנסה להשחיל משפט בפורום זה עוד עשוי להיות פורום פרטי של 20-30 חברים שיחליפו ביניהם דעות.

תמיר, אם זה 4500 סל"ד אני לא רוצה לחשוב מה זה מנתק הצתה.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
שקל מאד להעלות חברים על טורים......

לא היתה כל כוונה לעצבן ובתור אחד שהחזיק בעבר VTR אני יודע להכיר בערכו.

חשוב שכולנו נפנים שהשיפור המשמעותי ביותר לרוב אם לא לכל חברי הפורום הוא שיפור רמת הנהיגה ולא הספק הרכב.

הסדר הנכון הוא שיפור יכולת הנהיגה ורק אחר כך שיפור הרכב.

 

קודם כל זה לא נקרא טורים, זה היה 4500 סל"ד מקסימום.

חוצמזה מה אתה רוצה לרמוז :mad: אתה בכלל לא מכיר אותי ואת יכולות הנהיגה שלי :mad::mad::evil::mad:

 

5200 סל"ד +- :wink:

 

אני חוזר ומדגיש לא היתה ואין כוונה לרמוז שום דבר על אף אחד, אני לא מכיר אותך תמיר ואין לי בעיה עם היכולות שלך.

אם תהיה כזו התנפלות על כל אחד שמנסה להשחיל משפט בפורום זה עוד עשוי להיות פורום פרטי של 20-30 חברים שיחליפו ביניהם דעות.

תמיר, אם זה 4500 סל"ד אני לא רוצה לחשוב מה זה מנתק הצתה.

 

אל תרגיש שדחקתי אותך לפינה :D, הכל ברוח טובה, אני לא באמת מתרגז.

האחרון בפרט היה נסיון לערער אותך מעט :wink:

 

אותי מאד קשה להביא למנתק (אולי איזה ראם אייר או סעפת יפתרו את הבעייה)

פורסם
זה היה ברוח טובה אם באמת הייתי בודק את זה על האוטו שלך... אני מצפה לסיבוב שבו אני יושב בצד שמאל ואתה בימין, לא ההפך (ועזוב אותך משטויות של ביטוח :wink: )

 

וברצינות - אני אשמח לסיבוב קטנטן וממצה על 106/סקסו מקוננת (מלשון קוני כמובן) לצורך החלטה עתידית בנוגע להחלפה גם אצלי...

 

רוני

 

אני באמת חושב שכדאי לך לבדוק את הנושא בהזדמנות.

אני מעט חששתי מדרגת הקשיחות שבחרתי (דויד וחזי שכנעו אותי להקשיח) אבל (לפחות לבינתיים) נראה לי שעשיתי בחירה טובה.

אז בפעם הבאה שנפגש תזכיר לי. :wink: אגב נראה לי שגם כמויות הכח יפתיעו אותך :twisted:

 

אני מציע לעשות בדיקת יכולת, VTR משופרת מול הסקסו VTS של רוני (אגב, יש לי תחושה שרוני עומד להפסיד :wink: ) - לדעתי, זו בדיקה נדרשת במקרה הזה... אל תשכחו שהראלי של יובל כבר עמדה יפה מאוד מול הסקסו VTS של רוני, כך שעם VTR משופרת בנקודות התורפה יש כאן פוטנציאל עצום לגזירת VTS כסופה :)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
זה היה ברוח טובה אם באמת הייתי בודק את זה על האוטו שלך... אני מצפה לסיבוב שבו אני יושב בצד שמאל ואתה בימין, לא ההפך (ועזוב אותך משטויות של ביטוח :wink: )

 

וברצינות - אני אשמח לסיבוב קטנטן וממצה על 106/סקסו מקוננת (מלשון קוני כמובן) לצורך החלטה עתידית בנוגע להחלפה גם אצלי...

 

רוני

 

אני באמת חושב שכדאי לך לבדוק את הנושא בהזדמנות.

אני מעט חששתי מדרגת הקשיחות שבחרתי (דויד וחזי שכנעו אותי להקשיח) אבל (לפחות לבינתיים) נראה לי שעשיתי בחירה טובה.

אז בפעם הבאה שנפגש תזכיר לי. :wink: אגב נראה לי שגם כמויות הכח יפתיעו אותך :twisted:

 

אני מציע לעשות בדיקת יכולת, VTR משופרת מול הסקסו VTS של רוני (אגב, יש לי תחושה שרוני עומד להפסיד :wink: ) - לדעתי, זו בדיקה נדרשת במקרה הזה... אל תשכחו שהראלי של יובל כבר עמדה יפה מאוד מול הסקסו VTS של רוני, כך שעם VTR משופרת בנקודות התורפה יש כאן פוטנציאל עצום לגזירת VTS כסופה :)

 

איציק

 

ואלי זה בכלל לא קשור לרכב, אולי זה בנהג? :wink:

 

 

ראלימן,

נותן לכולכם מנתק הצתה.

:lol:

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

 

ואלי זה בכלל לא קשור לרכב, אולי זה בנהג? :wink:

 

 

ראלימן,

נותן לכולכם מנתק הצתה.

:lol:

 

קשור ועוד איך - אבל בוא נראה עד כמה הרכבים חזקים ועד כמה הם מסוגלים לכפר על הפערים (אם יש) באופי הנהיגה של רוני ותמיר.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

 

ואלי זה בכלל לא קשור לרכב, אולי זה בנהג? :wink:

 

 

ראלימן,

נותן לכולכם מנתק הצתה.

:lol:

 

קשור ועוד איך - אבל בוא נראה עד כמה הרכבים חזקים ועד כמה הם מסוגלים לכפר על הפערים (אם יש) באופי הנהיגה של רוני ותמיר.

 

איציק

 

יופי יאצק, ואני כבר חשבתי לחמם את רוני שהוא נוהג כמו זקנה..

 

אתה יודע - סטייל לירן "אחד החזקים" ארואטי.. :wink::lol::lol:

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

 

ואלי זה בכלל לא קשור לרכב, אולי זה בנהג? :wink:

 

 

ראלימן,

נותן לכולכם מנתק הצתה.

:lol:

 

קשור ועוד איך - אבל בוא נראה עד כמה הרכבים חזקים ועד כמה הם מסוגלים לכפר על הפערים (אם יש) באופי הנהיגה של רוני ותמיר.

 

איציק

 

להאצה בקו ישר לא צריך מימנויות של שומאכר. אין לי ספק ששנינו מעבירים הילוכים במהירות מספיק גבוהה בשביל להפוך את שאלת המיומנות לבלתי רלונטית.

ולמי שכבר נדלק מהרעיון... אל תצפו לראות אותי ואת רוני ראש בראש ביום שישי :)

אני לא רואה את זה קורה. כשההזדמנות הנכונה תהיה (ורוני יודע מה אני מתכוון) אנחנו נדווח על התוצאות.

פורסם

 

להאצה בקו ישר לא צריך מימנויות של שומאכר. אין לי ספק ששנינו מעבירים הילוכים במהירות מספיק גבוהה בשביל להפוך את שאלת המיומנות לבלתי רלונטית.

 

הממממ...יהיו כאלה שיחלקו על דעתך בנושא הזה :wink::p

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

 

להאצה בקו ישר לא צריך מימנויות של שומאכר. אין לי ספק ששנינו מעבירים הילוכים במהירות מספיק גבוהה בשביל להפוך את שאלת המיומנות לבלתי רלונטית.

 

הממממ...יהיו כאלה שיחלקו על דעתך בנושא הזה :wink::p

 

איציק

 

קודם כל, מעולם לא טענתי שאני "נהג טוב" (הכוונה לאחד שטוב בהעברת הילוכים מהירה, אתם יודעים :wink: ) ואני משוכנע שחלק מהסיבה שהראלי של הגלוז עמדה מול ה-VTS היא שאני לא מנצל במאה אחוז את הרכב פשוט כי אני חס עליו מבחינת קריעת המנוע והגיר. אני מעביר הילוכים לאט יחסית ולא מגיע למנתק. וראיתי איך יובל מעביר הילוכים :twisted:

 

בכל מקרה, אני מעריך שהממיר אצלי ברכב סתום ושהוא לא בשיא כוחו, ובכל מקרה, הלינק שפיני נתן די מוכיח שההבדלים בין מכוניות יכולים להיות גדולים ביותר. יש שם VTR סטנדרטית שמוציאה 106.7 כ"ס ו-VTR עם אגזוז, בלי ממיר, עם פילטר צ'יפ וקאמשאפט שמוציאה בדיוק אותו דבר.

 

מלבד זאת, אין לי מושג כמה הרכב של תמיר שונה מזה של פיני, אבל הייתי בתור נוסע ב-VTR של פיני ואמנם יש לה יותר מומנט מ-2000 סל"ד אבל למעלה הפרש הכוח מורגש ביותר.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

קניתי היום קוני צהובים וכבר קבעתי עם חזי ליום שישי בבוקר. (תודה ל-K&N, המחיר מעולה).

אני מקווה שהקשיחות תשתפר, לא שהיא עכשיו רעה. :wink:

ו....זהו...עכשיו חוסכים למנוע. :lol:8)

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

חשוב לציין שההתנהגות של הבולמים משתנה במהלך היום הראשון אחרי ההתקנה. הוזהרתי מראש ע"י פיני שכך יהיה.

 

לא הרגשתי שינוי ממשי בקשיחות. (אצל פיני הורגשה התרככות קלה)

אבל יכולת השיכוך המופלאה שהוזכרה קודם נפגעה.

הנוחות ברכב מבחינה אורטופדית אינה גרועה בהרבה מהמצב לפני.

במהירויות נמוכות האוזן והפנלים ברכב סובלים (אפילו מאד)

במהירויות גבוהות עדיין יש תחושה שהרכב מהודק אך נעים מאד לנסיעה. כן יותר נעים מקודם.

סה"כ הבולמים כויילו לדרגת קשיחות די גבוהה. 85% מקדימה זה די קשיח.

אפשר לשקול קשיחות מועטה יותר, באזור ה- 70% (כרגיל דויד תמיד צודק :wink: )

 

נוסף על כך לרכב נטיה להכנס מוקדם יותר להחלקה (אפילו בקו ישר :shock: בלימה והאצה. חשבתי שזה יהיה הפוך) אבל בתוך הפנייה קל יותר להשתלט על הרכב מה שמאפשר האצה חזקה יותר אחרי האיפקס. שילוב מהנה :twisted: .

 

אף על פי כן אני בסיכומו של דבר די שלם עם ההחלפה ובחירת הכיול.


×
×
  • תוכן חדש...