Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8251 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי רביעיית קוני צהובים אבל אני לא סגור על איפה אני הולך להתקין.

 

מצד אחד אני מחפש מקום נגיש לעבודה (אור-יהודה) שיאפשר לי להשאיר את הרכב וחזור אחרי כמה שעות. מצד שני הבנתי שהתעסקות עם בולמים מתכוננים בכלל וקדמיים בפרט היא לא עבודה שכל מכונאי יודע או שש לעשות כי דרוש פה ידע מוקדם.

במוסך שבו אני מטפל (שרתון בראשון) אמרו לפיני בזמנו 600-800 ש"ח להחלפת רביעייה אבל לא רוצים להתעסק עם מתכוננים :?

 

מישהו יכל לתת לי המלצות פרקטיות וזולות יותר? (800 ש"ח נשמע לי ממש הרבה)

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

את האחוריים אפשר להתקין לבד בקלות, אם תרצה נעשה זאת ביחד

לאחוריים סה"כ 3 מצבים, שלי על מצב 2.

 

לקידמיים נחוץ מכווץ קפיצים ויש לבדוק מה מצב התושבות בולמים כדאי להחליף אם הן בלויות

את הכיוון של הקידמיים תבצע לבד טרם ההתקנה, ההתקנה זהה לכל בולם סטנדרטי.

תתקין אחוריים לבד וקדמיים אפשר בכל מוסך או להשיג מכווץ קפיצים.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

אתה יכול להתקין בולמים בכל אחד ממכוני פרונט למיניהם. אני התקנתי את שלי אצל איציק בת"א רח' גרשון 31, שכ' מונטיפיורי טלפון 5625511 מומלץ ביותר

פורסם

היי תמיר,

 

אתה יכול לנסות אצל תמיר, הוא מכיר מעולה את המכוניות הצרפתיות והמחירים שלו טובים.

אתה יכול להגיד לו שגיא עם ה-ZX האדומה שלח אותך.

העלות להחלפה של 4 בולמים סדר גודל של 500 ש"ח.

(זה היה אפילו זול יותר אם הייתה קונה את הבולמים דרכו)

 

056800246

פורסם
קניתי רביעיית קוני צהובים אבל אני לא סגור על איפה אני הולך להתקין.

 

מצד אחד אני מחפש מקום נגיש לעבודה (אור-יהודה) שיאפשר לי להשאיר את הרכב וחזור אחרי כמה שעות. מצד שני הבנתי שהתעסקות עם בולמים מתכוננים בכלל וקדמיים בפרט היא לא עבודה שכל מכונאי יודע או שש לעשות כי דרוש פה ידע מוקדם.

במוסך שבו אני מטפל (שרתון בראשון) אמרו לפיני בזמנו 600-800 ש"ח להחלפת רביעייה אבל לא רוצים להתעסק עם מתכוננים :?

 

מישהו יכל לתת לי המלצות פרקטיות וזולות יותר? (800 ש"ח נשמע לי ממש הרבה)

 

למה התקנה של בולם מתכוונן אמורה לשנות או לסבך משהו בהתקנה ?

סה"כ מדובר בבולם שבבסיסו זהה למקורי (חורים, צורת חיבור וכד') ואופי ההתקנה צריך להיות זהה פרט לעניין הכוונון שאותו אתה תבחר טרם ההתקנה (קדימה).

 

ההתקנה זהה לכל בולם סטנדרטי. תתקין אחוריים לבד וקדמיים אפשר בכל מוסך או להשיג מכווץ קפיצים.

 

אתה רואה, תמיר ? :wink:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

איציק,

 

עובדה שהתקנת בולם מתכוון זהה לחלוטין (חוץ מהצורך לכוון את הבולם :)) להתקנת בולם רגיל אינה משנה את העובדה שבמוסכים מורשים של לובינסקי לא ממש מתלהבים מהעבודה הזאת :( ("מה אני צריך את כאב הראש הזה. יש לי מלא ברלינגו על הליפטים. אחר כך הנודניק הזה יחזור עלי עשר פעמים עם האוטו שלו...שילך...")

 

עפילו יוסי בליטל ודני במרום צמרת ( :!: ) לא רצו לדבר איתי על התקנת בולמים לא מקוריים...

 

P.

פורסם
איציק,

 

עובדה שהתקנת בולם מתכוון זהה לחלוטין (חוץ מהצורך לכוון את הבולם :)) להתקנת בולם רגיל אינה משנה את העובדה שבמוסכים מורשים של לובינסקי לא ממש מתלהבים מהעבודה הזאת :( ("מה אני צריך את כאב הראש הזה. יש לי מלא ברלינגו על הליפטים. אחר כך הנודניק הזה יחזור עלי עשר פעמים עם האוטו שלו...שילך...")

 

עפילו יוסי בליטל ודני במרום צמרת ( :!: ) לא רצו לדבר איתי על התקנת בולמים לא מקוריים...

 

P.

 

ליוסי יש קטע אם התקנות לא מקוריות.

הוא בשום פנים לא היה מוכן להחליף לי את הדיסקים והקאליפרים מקדימה לכאלה של ברלינגו :roll:

פורסם
איציק,

 

עובדה שהתקנת בולם מתכוון זהה לחלוטין (חוץ מהצורך לכוון את הבולם :)) להתקנת בולם רגיל אינה משנה את העובדה שבמוסכים מורשים של לובינסקי לא ממש מתלהבים מהעבודה הזאת :( ("מה אני צריך את כאב הראש הזה. יש לי מלא ברלינגו על הליפטים. אחר כך הנודניק הזה יחזור עלי עשר פעמים עם האוטו שלו...שילך...")

 

עפילו יוסי בליטל ודני במרום צמרת ( :!: ) לא רצו לדבר איתי על התקנת בולמים לא מקוריים...

 

P.

 

ליוסי יש קטע אם התקנות לא מקוריות.

הוא בשום פנים לא היה מוכן להחליף לי את הדיסקים והקאליפרים מקדימה לכאלה של ברלינגו :roll:

 

ובצדק !

לא שווה לו לסכן את הרישיון שלו כמוסך מורשה בהתקנות שלא מאושרות ע"י היצרן

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

אפשר לקבל הורדה מהכביש על החלפת בלמים לברלינגו?

או שזה רק לא חוקי מבחינת הרישיון שהיצרן נותן לו כמורשה?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

יבוא לך שוטר, יפרק לך את הגלגל ויבדוק רדיוס של הדיסק, תגיד איפה אתה חי?! :shock: , מדינה דפוקה אבל שום שוטר לא ילכלך את הידיים שלו לגבי דברים שהוא גם כך לא מבין בהם.

זה כמו להגיד שיורידו אותי על בלמים מחוררים/מחורצים. :roll:

החיים הם סחיטה של המצערת.


×
×
  • תוכן חדש...