Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמים והארות לאחר ישיבה ממשוכת בטיגואן- החדש של VW


skitz
שימו לב! השרשור הזה בן 5845 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 141
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

dkn1, אתה.. אתה חמוד אתה..

הכי חוכמה זה ללכת ולהשוות מוצר נגד המתחרה הכי הכי הכי הכי (הכי) זול שלו.

יפה לך להשוות את הטיגואן לטוסון. אבל מה עם RAV4? ומה עם מיצובישי OUTLANDER? ומה עם הלנדרובר פרי-לנדר שעולה בכלל כ300K לפני תוספות?

 

חוצמזה שאתה יכול להיות בטוח שעם הצריכת דלק הקטסטרופלית של הטוסון לעומת הצריכת דלק המדהימה של הטיגואן (בהתבסס על נתוני יצרן) - הפער יתקזז באלפי שקלים מידי שנה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שמצחיק הוא,כמעט אף אחד פה,לא נסע על הרכב (למעט רועי, שדווקא אותו אתם פוסלים מתיאור חווית הנהיגה שלו) והתרשם איך הוא נוסע באמת וכולם כבר מומחים ויודעים בדיוק מה הייתרונות שלו על המתחרים, גם בנושאים הקשורים לנהיגה עצמה.

אם זה לא שיפוט עפ"י סטיגמה והכללות אז איך אתם הייתם מגדירים את זה?

 

לגבי מסע היחצ"נות לטיב ההצלחה במכירה קצת קשה לי להגיב

א) מסתבר שלצ'מפיון יש נסיון לא רעה ביצור באז תקשורותי (אני אגב, ממש אהבתי את מהלך הפירסום).

ב) יש פער עצום בין אלו שפותחים את ההזמנות ביום ההשקה לכאלה שממשים אותה בפועל.

ג) צ'מפיון כבר שיקרו בעבר לגבי טיב ההצלחה של יום המכירות הראשון (עם השיווק של הפאסאט הם טענו למכירת X מכוניות ביום הראשון להשקה, בפועל בדיקה של כמות המכירות של הפסאט לאותה שנה שלמה הראתה על מספר כללי נמוך יותר!)

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני באמת שלא מבין בשביל מה אנשים קונים ג'יפים, הם עולים יותר אבל מקבלים פחות, רבע מיליון שקל יקנו לכם פאסאט 2 ליטר מאובזרת ותישארו עם עודף,ב 162 אלף ש"ח שתשלמו על טוסון תקבלו מאזדה 6, B4, ג'טה.

אלה רכבי פוזה ולפי דעתי פראייר מי שקונה עלק ג'יפ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי התיישבת בטעות באוטו שלי :shock:

גולף 4X4 - יש!

צבע שחור נוצץ - יש!

מלא ניקלים - יש!

עור בצבע קרם - גם יש!

עכשיו רק חסר לה סמל של טיגואן ומישהוא שיקנה אותה ברבע מיליון ש"ח :twisted:

הגולף קאנטרי היתה פיספוס ענק של פולקסווגן,וחבל.

הפיספוס לא היה באשמת פולקסווגן אלא באשמת העיתוי-היא פשוט הקדימה את זמנה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאון - אפשר להגיד באותה נשימה גם: בשביל מה אנשים קונים רכבים, בשביל מה להם כזה כאב ראש וכל הזמן לשלם כסף על אחזקה, טיפולים, דלק, ביטוח וכו', כשאפשר לנסוע באוטובוס כמעט בחינם.

 

אנשים קונים ג'יפים מאותה סיבה שאנשים קונים רכבי ספורט שלא בדיוק זולים, כל הבחינות. רצון טהור + כסף.

Twincharger Stratified Injection

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לא טוסון?

 

כי כשתיסע בגרמנייה לא תוכל לרדת לקוריאנית (יותר נכון - ליפול לקוריאנית).

 

כפי שנאמר : על איכות משלמים, ועם כל הכבוד ליונדאי. הם עדיין לא שם וכנראה גם לא יהיו שם כי הם לא מכוונים לשם.

 

רכישת רכב, לאחר סקירת כל הנתונים והמתחרים , היא בין היתר רכישה אמוציונלית שנובעת מתדמית ונסיון קודם, ורכב קוריאני - לא משנה איזה, הוא עדיין לא מהווה רכישה כזו.

המקסימום שאפשר לומר עליו זה שהוא מהווה תמורה טובה למחיר ומהווה קנית "הגיונית" משיקולי אמינות וירידת ערך.

 

ברור לי שההסבר הזה נשמע טיפשי, אבל אני בטוח שרבים מרגישים כך.

איזו הכללה חכמה-"אוטו גרמני" מול "אוטו קוריאני".

אופל קורסה מול סונטה V6.

ברור שהאופל עדיפה,כי היא מכונית גרמנית.

100K לפה,100K לשם,שטויות כסף קטן..

אני רק מאחל שהטיגואן תהייה איכותית ואמינה כמו הטוסון או הסנטה-פה החדשה,לא יותר.

מישתמש ותיק כמוך הייתי מצפה לתשובה קצת עיניינית מהבעת דעות נוסח שנות ה 70'.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חן, אם יורשה לי:

ההשוואה שלך אינה במקומה. אייל השווה שני כלי רכב מאותו סגמנט הפונים לאותו פלח שוק, בעוד שאתה השוות שני כלי רכב משני סגמנטים שונים הפונים לקהלים שונים (וברמות מחיר שונות בתכלית).

 

אני דווקא עם אייל בקטע הזה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד אני לא מסכים איתך בכלל.

אייל הגיב כמו שהוא תמיד מגיב לדיון בו פולקסוואגן נכנסת למשוואה. הבעיה היא שלא אתה ולא אייל נסעו ברכב (תקן אותי אם אני טועה) ולא ראו את הרכב (שוב, תקן אותי אם זה לא נכון). אני לא מצליח להבין איך ניתן להגיע למסקנה על טיב רכב (ועוד לערוך השוואה) מבלי לחוש אותו?!

איך הקביעה של אייל לגבי טייב איכות הרכב מתיישבת אם העובדה שהוא לא הרגיש מבפנים איך הרכב?

אני לא טוען שזה נכון או לא, אני טוען שהמסקנה האוטומטית שלכם בעצם גורמת לי לחשוב שגם בשאר ההמלצות או המסקנות של חלק מהאנשים בפורום, נעשית ללא מגע אמיתי עם הרכב.

 

היחיד שנסע ברכב, אם הבנתי נכון היה רועי. רק לו יש באמת זכות לערוך השוואה כזו.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מפתיע שיש מתנגדים וכאלו שינסו להכשיל או ללכת נגד.

זה בסדר.

אנשים שלא תבינו לא נכון , יש המון רכבים טובים בשוק ויש טובים יותר והמחירים בהתאם.

 

קצת הסבר על ההבדלים בין טוסון לטיגואן מעבר לאיכויות המאוד מאוד ברורות (למי שבאמת ישב וראה..{ביחס לכולם האמת..}).

 

נתחיל בחדשנות:

טוסון -2004 (מיושן משהו..)

טיגואן-2008.

 

מנוע:

טוסון -2.7 175כ"ס 24.6/4000 קג"מ.

טיגואן-2.0T 170כ"ס 28.6/1700-4200 קג"מ.

 

יכולות שטח:

לטוסון אין שום יכולות שטח!

לטיגואן יש כפתור שטח (טכנולוגיה חדשה שנעזרת באמצעות הESP,EDL,ABS AUTOHOLD) מעבר לכך מגן גחון וזוית גישה 28מעלות.

 

0-100:

טוסון 10.5

טיגואן 9.9

 

דלק:

טוסון 9.3 (נתוני יצרן..)

טיגואן 11 (נתוני יצרן..)

 

גיר:

טוסון - 4 הילוכים אוט' (מאוד מאוד מיושן ביחס לכל המתחרים{חוץ מהסוזוקי} בשוק בכלל!!!).

טיגואן 6 הילוכים טיפטרוניק.

 

בטיחות:

הטוסון מגיע עם 6 כריות אויר וESP רק ברמת גימור הגבוהה..

טיגואן- 6 כריות +ESP - קבע שיא חדש בסגמנט שלו מבחינת בטיחות בכלל! (מיותר לציין 5 כוכבים..).

 

מעבר לדברים האלו הטוסון מאוד רעשני ביחס לטיגואן, איכות שאין להשוותה אפילו לא בצחוק (שבו ותבינו) , מרווח פנים קטן יותר , עממי..

 

יודנאי-קוריאני

טיגואן - גרמני

 

שלא תבינו לא נכון , אין בכוונתי להשמיץ את הטוסון אלא רק להראות את ההבדלים הבסיסיים.. לא נכנסתי לטכנולוגיה ואיבזור..

הטוסון נחמד ומחירו בהתאם! אני לא טוען שהוא גרוע אבל ההשואה לא נכונה ולכן המחיר בהתאם.

 

אשמח לענות על שאלות אם ישנם .

עומר.

Not the sound of silence -ABARTH

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוי, נו, לא באמת ציפיתם לסקירה השוואתית, נכון?

 

בכל מקרה, מול פורד אדג' לטיגואן תהיה בעיית תמורה, מול האאוטלנדר והסנטה-פה תהיה לו בעיית גודל ומספר מושבים וכשיגיע הפורסטר טורבו החדש הוא עלול גם להיות בנחיתות מה. בכל זאת יש לו את פולקסווגן מאחוריו עם מוניטין של איכות ופוזה, והמחיר שלו גם לא מוגזם מדי.

 

רוני

 

עומר, אני יודע שאני מצטט את עצמי אבל יש לכך סיבה - העובדה שב"סקירת" המתחרים הקצרצרה שלי לא הכנסתי אפילו את הטוסון - נראה לי הגיוני שהוא מתחרה חלש יותר של הטיגואן ויתרונו היחיד עליו הוא במחיר. המתחרים שהבאתי הם מתחרים במחיר לטיגואן כשלכל אחד יתרונות אחרים (למשל גודל, מנוע, אבזור וכדומה).

 

עכשיו - אני לא טוען שהטיגואן לא מוצלח (אין לי מושג) ובאמת יכול להיות שהוא יימכר מעולה, אני רק מסתכל מסביב באופן זריז ואומר - לדעתי, מי שמחפש ג'יפון עירוני שממילא לא נכנס לשטח, רוצה בעצם פוזה (או משהו לא בהכרח רציונלי באותו הסגנון). אם יש לו מתחרים שנותנים יותר באותו המחיר, הדבר היחיד שצריך לעבוד לטובת הטיגואן יהיה המוניטין של פולקסווגן מבחינת איכות וכדומה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד אני לא מסכים איתך בכלל.

זכותך לא להסכים איתי. מה שכתבתי זה שאני עם אייל בקטע הזה:

רכישת רכב, לאחר סקירת כל הנתונים והמתחרים, היא בין היתר רכישה אמוציונלית שנובעת מתדמית ונסיון קודם, ורכב קוריאני - לא משנה איזה, הוא עדיין לא מהווה רכישה כזו.

המקסימום שאפשר לומר עליו זה שהוא מהווה תמורה טובה למחיר ומהווה קנית "הגיונית" משיקולי אמינות וירידת ערך.

 

ברור לי שההסבר הזה נשמע טיפשי, אבל אני בטוח שרבים מרגישים כך.

אני מודה: לא יצא לי לראות את הטיגואן או לשבת בו. יחד עם זאת, מספיק לראות את הנתונים היבשים בהודעה של עומר כדי להבין את הפער בין שני הדגמים.

זאת ועוד: מניסיוני האישי, בכל נקודת זמן שבה תשווה שני רכבים - אחד של יונדאי ואחד של יצרן אירופאי כלשהו (ולאו דוקא גרמני), תמיד תמצא את האירופאי חדשני יותר ועל פי רוב גם מפואר יותר. כמובן, יש לזכור שלשם ההשוואה צריך לקחת שני דגמים שיוצרו באותה השנה ומאותו סגמנט, אחרת ההשוואה בטלה מיסודה.

אני לא טוען שליונדאי כיצרן רכב אין מעלות. מבחינת פח לשקל אני מניח שהם שמים הרבה יצרנים אחרים בכיס. בנוגע לאמינות: גם פה אני מאמין שהן צפויות להעניק לבעליהן חיים מעט יותר נוחים, אך בד"כ זה נעשה משום שהם פשוט משתמשים בטכנולוגיות מוכחות שהועתקו מיצרנים אחרים, ואינם מפתחים טכנולוגיות חדישות משלהם, אשר לעתים גם נוטות להתקלקל.

אז אם אתה טיפוס שרוצה להגיע מ-A ל-B במינימום הוצאות, לא מחפש ריגושים בנהיגה ולא חייב לנסוע ברכב שמהווה את הפיסגה הטכנולוגית לתקופתו - כנראה שיונדאי זה הרכב בשבילך.

בכל מצב טבע אחר - נסיעה ביונדאי היא עונש בשבילך.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער, אני דווקא לא השתכנעתי מההודעה של עומר. נניח ואני לקוח פוטנציאלי שרוצה רכב כזה אבל גם מעוניין להוציא כמה שפחות. על שנתון ההשקה אני בטח לא אסתכל, המנועים ייראו לי קרובים מספיק ונתון ההאצה למאה יעניין לי ת'תחת בסופו של דבר. יכולת שטח כמובן שלא מעניינת (ולטוסון יכולת שבילים סבירה בהחלט, זווית גישה זהה וזווית נטישה עדיפה!), דלק הוא בעיה אפשרית - כתלות בכמות הנסיעה, גם הגיר קצת מאכזב אבל נסתדר, בטיחות יש באותה רמה - לפחות באבזור (עומר - גם בגרסה הזולה). וזה אומר שאני מוותר על חסכון מסוים בדלק, גיר עדיף ואיכות פנים עדיפה במידת מה - וכל זאת בתמורה להפרש של 45000 שקלים בין הגרסה הזולה של הטוסון לזולה של הטיגואן! (ההפרש אפילו גדל בהשוואה בין הגרסאות היקרות). בקיצור - נא להסתכל על כל התמונה...

 

רוני

 

נ.ב - עומר, אל תתאכזב, רוב הלקוחות לא מסוגלים לבצע אפילו את ההשוואה הפשוטה הזאת. הם יסתנוורו מתחושת העושר של הטיגואן ומהעובדה שהוא פולקסווגן ונראה קצת כמו טוארג, ויקנו אותו אפילו אם זה אומר שהם קצת קופצים מעל לפופיק מבחינת הוצאות

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון להיום אחרי יומיים מטורפים מצאת החמה ועד צאת הנשמה בעקבות הטיגואן.

לקוחות פוטנציאלים אכן "מסתנוורים" מהאיכות והסמל מקדימה (אשקר אם אגיד שלא.).

 

ההתנגדויות שקיבלתי עד היום הם לאו דווקא מול הטוסון (קהל הלקוחות של יונדאי בדר"כ שונה מקהל הלקוחות של VW).

אלא מול האאוטלנדר , ראב 4 (בעיקר) , וחלק מול האדג'.

 

דווקא בתהליך המכירה כאשר אנו נכנסים להשוואה, הנתונים האלו בהחלט משפיעים על המכירה, אולי לא כל לקוח מתעניין בכוח מנוע או ביכולות שטח , אבל כאשר הוא רואה איך הרכב עולה בכל השוואה על המתחרה אליו ,הוא מקבל גישה מאוד חיובית וזה בהחלט תורם לתהליך.

 

נ.ב: רוב הלקוחות בכלל לא משווים את הטיגואן לאחרים אלא פשוט קונים את המותג שאותו כל כך אוהבים.. (מחזק את דבריך רוני..).

Not the sound of silence -ABARTH

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5845 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...