Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמים והארות לאחר ישיבה ממשוכת בטיגואן- החדש של VW


skitz
שימו לב! השרשור הזה בן 5847 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 141
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תופס תאוצה יפה השרשור הזה ולכן יהיו שרשורי המשך.

בפעם הבאה זה כבר יהיה מבחן השוואתי "רשמים והארות לאחר ישיבות ממושכות על מושבי האסלה של פלסאון ושל כתר פלסטיק".

 

ולגבי הטוראג, אתה באמת חושב שמי שקונה אותו מייחס חשיבות למסע פירסום כלשהו ? , הכול מטעמי פוזה \ יוקרה שום דבר מעבר לכך.

 

היעלבות או התרגזות היא דבר סובייקטיבי. חבר שלי התרגז. יכול להיות שהיו בעלי טוארג ששועשעו.

אין בכלל ויכוח שהקמפיין למכירת טיגואן הצליח.

בכלל, בדרך כלל צריך להצדיע למחלקת השיווק של צ'מפיון שהצליחה למתג את הגולף כמותג פרימיום, למרות שבאירופה היא מקבילה למשפחתיות קומפקטיות אחרות.

בנסיעות העבודה שלי להולנד אני מקבל פעם גולף, פעם אופל מריבה ופעם פאביה סטיישן - והכל כרכב בסיסי.

במיוחד ראויה ההערכה להצפת הכבישים בגולפים בתחילת שנות ה-2000 בניגוד לרוח הרווחת של יפנית סדאן-1600 הם הצליחו למכור הרבה האצ'בקים אירופאים כשהרבה מהם היו עם מנוע 2.0.

הפולקסווגנים היחידים שלפי דעתי מתומחרים באופן שקול לעומת מתחריהם הם הפאסאט והפולו הידנית (ואם הייתי קונה עכשיו מכונית קטנה חדשה, הפולו הייתה הבחירה המועדפת שלי).

השאלה היא אם היוקרה לא נפגעת ממשפטים כמו "כמו הטוראג רק לא מכוער" ודומיו.

 

איתן, אני אשמח לראות את הכתבה שדיברת עליה, נשמע מעניין.

 

ובנוסף, זה משעשע שיש דיון שכולל נציגי מכירות של הרכב. הרי ברור שהם יהיו מחוייבים למותג, אחרת הם לא היו יכולים להיות סוכני מכירות טובים. מצד אחד - אין ספק שהם יכולים לתרום המון ידע, מהצד השני זה לא דיון שהם יכולים להשתכנע או להסכים על כל דבר שאיינו בעד צמפיון...

 

תקראו בבקשה את הכתבה המצ"ב ובמיוחד את הטוקבקים:

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?QUID=1056,U1208926721987&did=1000324171

אני לא מוצא כרגע את העיתון המודפס בה הייתה הכתבה שאליה התכוונתי.

 

 

אם לא הייתי משועשע להחריד, הייתי מוחה...

הכוונה כמובן לא אליך ולא לצוקרמן :-P.

 

אגב, אתמול עקפה אותי טיגואן. איך שראיתי אותה במראה אמרתי לעצמי "איזה טוארג יפה" וניסיתי לחשוב האם שמעתי על מתיחת פנים לטוארג לאחרונה.

נסעתי אחריה ואכן מאחורה אכן היה כתוב טיגואן. בשום שלב, לא מאחורה ובטח לא מקדימה היא לא הזכירה לי גולף - ולכן ההצלחה המסחרית לא מפתיעה - זה נראה כמו טוארג אבל עולה רק בסביבות 200 אלף ש"ח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. אנא פרט את נסיונך והשכלתך בכל הקשור לשיווק, פילוחי שוק וכד'.

"השתרשה היטב בשני הקהלים האלו ולכן זו הצלחה" - פחחחח...

על סמך מה?

אם תראה לי שיש עם מי לדבר, אשקיע בלסרוק את הכתבה בגלובס שציטטה גם בעלי טוארג וגם פרסומאים שתמהו על מסע הפרסום האווילי.

כרגע נראה לי שאני מבזבז את זמני היקר בהקלדה ובניגוד אלי, הכי קרוב שאתה מגיע לבעל טוארג, זה אולי אבא של חבר שיש לו כזה.

2. יש לך בעייה קשה בהבנת הנקרא.

בוא אתן לינק: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=195642&highlight=%D7%92%D7%95%D7%9C%D7%A3+%D7%99%D7%93%D7%A0%D7%99%D7%AA

תקרא את השרשור ותראה שנטיית הלב הייתה לכיוון רכב ידני ולכן הייתי במו"מ על גולף 2006 שהתפוצץ כי לא הייתי מוכן לשלם 5K על סאנרוף בהתקנה מקומית.

קבעתי לבדיקה עם עוד גולף ידנית בחיפה, אך היא נמכרה יום לפני שגיסי היה צריך לקחת אותה לבדיקה בשבילי.

החלטתי כבר שאני הולך על גולף, כי היא האופציה הידנית הטובה ביותר, ובסוף מצאתי פוקוס ידנית.

היא עולה בהרבה על הגולף.

אני בטוח שמה שנסעתי ברוורס גם בפוקוס וגם בגולף אתה לא עשית בנסיעה קדימה באף אחת מהן.

3. מאיפה הנחת שיש לי משהו לכיוון פורד? ההיפך הוא הנכון.

הלוואי שהיו עוד שלושה יבואנים כמו צ'מפיון שמביאים מכוניות ידניות.

יבואנים כמו דלק מוטורס הורסים את השוק.

4. אם הייתי קורא את מה שאתה כותב לפני שבני נולד, בטח לא הייתי קורא לו רועי.

אדם מבוגר צריך בשלב כלשהוא להחליט לאיזה כיוון הוא נוטל ויכוח או דיון שהוא מנהל. השמצות אישיות והתרסות ילדותיות כמו שהעלית מעמידות אותך כנראה במצב שהדילמה הזו נחסכת ממך.

המשך יום נעים שיהיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכלל, בדרך כלל צריך להצדיע למחלקת השיווק של צ'מפיון שהצליחה למתג את הגולף כמותג פרימיום, למרות שבאירופה היא מקבילה למשפחתיות קומפקטיות אחרות.

 

בדיוק רציתי לומר שלפני כמה זמן ראיתי בבית של המשפחה שלי עיתוני אוטו שלפני הרבה שנים (סביבות 2000 1998) וראיתי שהגולף עלתה כמו הלנטיס 323 ודומותיה ואולי אפילו פחות (אני אבדוק את זה שאגיע להורים)

היום לעומת זאת הגולף ממוצבת ונמכרת ביוקר, כאשר בחו"ל המיצוב עדיין דומה למשפחתיות רגילות.

 

רועי5 - שאתה מאשים בן אדם בהעדפה סובייקטיבית לכלי ובדעה מכורה מראש, אתה מכוון בעצמך את הדיון לפחות מקצועי ויותר אישי. שלא לדבר שמשני השירשורים רואים שגם לך יש דעה קבועה מסויימת - צמפיון הכי טובים, נקודה. אל תשפוט אחרים במה שאתה נופל בו בעצמך...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. גולף נמכרת גם באירופה במחירים גבוהים יחסית למקבילותיה. ההפרש היחסי דומה לזה שקיים בארץ.

2. אין לי שום בעיה עם קבעונו של מישהו למכונית מסוימת, אפילו לא לשלי. יש לי בעיה עם מי שמנסה להסתיר זאת בהתלבטות כנה ואמיתית.

3. בכל מקרה התייחסותי, לה הואלת להגיב, נגעה להשמצות אישיות והתרסות ילדותיות העולות מהמצוטט בהתייחסות זו. כל אדם סביר יראה על נקלה למה כיוונתי. העובדה שאתה לא הבנת זאת היא כבר סיפור אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שאני ראיתי את זה, ראיתי את זה טוב מאוד.

 

מהצד השני ראיתי שכבר מהשירשור הקודם (אותו לא ראיתי עד ימים אלו) אתה "מכניס" לו שהוא כבר בחר, שהוא לא אוהב גולף וכו. אתה הורדת את רמת הדיון עוד מהשירשור הקודם, איתן הסלים את זה. בפועל, ברגע שהדיון נהיה לא ענייני אלא אישי, קשה להתלונן על כמה נמוך יורדים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי כוונה להיגרר להשמצות אישיות, במיוחד מול מי שהחליט, מסיבה לא ברורה, להתנגח בי כמעט על כל הודעה שאני רושם.

אסתור רק את הטענה על תימחור גבוה יותר של הגולף לעומת מתחרותיה בעולם, על ידי חזרה על הנתונים שהבאתי:

 

בוא ניקח את בריטניה. פוקוס האצ'בק עולה £13,434 ברמת הגימור הנמוכה ו- £14,818 ברמת הגימור הגבוהה (בעברית זה יוצא94K ש"ח עד 104K ש"ח).

אין שם גולף טרנדליין, אבל יש FSI.

כמה היא עולה? £14,293 שזה בעברית בדיוק מאה אלף ש"ח.

מה עולה FSI בישראל? אין גיר רגיל, אבל אם היה אני מניח שהיא הייתה עולה כעשרת אלפים ש"ח פחות מאוטומטית, שזה יוצא 125 אלף ש"ח.

אז מה היה לנו?

 

הפער בישראל בין פוקוס אוטומטית בסיסית לגולף טרנדליין אוטומטית בלי תוספות ( 128/111) הוא 15 אחוזים.

הפער בישראל בין פוקוס אוטומטית בסיסית לגולף FSI אוטומטית ( 135/111) הוא 22 אחוזים.

הפער בבריטניה בין פוקוס ידנית בסיסית לגולף FSI ידנית ( 14293/13434) הוא 6 אחוזים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היעלבות או התרגזות היא דבר סובייקטיבי. חבר שלי התרגז. יכול להיות שהיו בעלי טוארג ששועשעו.

.

 

להעלב מכזה מסע פרסום זה בעצם כמו שאחינועם ניני תצא במסע פרסום "כמו גלית גוטמן, רק יותר יפה", נראה לך גלית גוטמן תעלב?

 

אה, תפסיקו לריב לפני שנציג ההנהלה כאן מתעצבן ומתחיל לחלק כאפות!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטיגואן יותר איכותי מכל המתחרים שלו, כמו הטוסון,

וכל שאר היפניות, ולכן מתבקש שהמחיר שלו יהיה גבוהה יותר.

מה יכול להיות רע,

בג'יפון גרמני איכותי שעולה 200 אלף ש"ח ?

 

http://cars.walla.co.il/?w=/4712/1269494

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטיגואן יותר איכותי מכל המתחרים שלו, כמו הטוסון,

וכל שאר היפניות, ולכן מתבקש שהמחיר שלו יהיה גבוהה יותר.

מה יכול להיות רע,

בג'יפון גרמני איכותי שעולה 200 אלף ש"ח ?

 

http://cars.walla.co.il/?w=/4712/1269494

 

המחיר שלו מוגזן יחסית למה שיש לו לציע זה מה שיכול להיות רע, במיוחד כאשר אפשר להוסיף כמה אלפים ולקבל פורד אייג'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שהעיצוב הפנימי שלו לקוח מרכב שעולה 150000 שקל.

 

תא הנוסעים בהחלט ראוי ועשוי בצורה מעולה עם חומרים טובים.

מה הבעיה כאן?

 

זה רק יאמר לזכותו של הגולף + שהוחלט להשתמש בדש גם לג'יפון האופנתי של החברה

DS 7 CROSSBACK 2019

2019 PEUGEOT 308 GTI

2006 PEUGEOT 307 XT

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר שלו מוגזן יחסית למה שיש לו לציע זה מה שיכול להיות רע, במיוחד כאשר אפשר להוסיף כמה אלפים ולקבל פורד אייג'.

 

אין לי מושג מה אתה מתלהב כלכך מפורד EDGE.

הבחור שתיין לא קטן, והרבה אנשים לוקחים את נושא צריכת הדלק בחשבון. במיוחד כשמחירי הדלק מתקרבים לעבר ה7 שקל ליטר.

 

חוצמזה שלא כולם אוהבים את הרכבים האמריקאיים הללו. מאסיבים, כבדים, ענקיים, מגושמים (ולטעמי גם לא יפים במיוחד).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לזכות הטיגואן וVAG בכלל הדבר האחרון שאפשר להגיד לחובתם זה איכות הרכב מבפנים, מנסיון עם הגולף - רמה אחת או שתים מכל המתחרים לקטגוריה, אני מאמין שכך יהיה גם עם הטיגואן בהשוואה לאדג' ובטח שבהשוואה לטוסון.

לדעתי, המחיר של הטיגואן בכל רמות הגימור הוא סביר -טוב. אבל את ה"צינור" יאכלו לקוחות פולקסווגן במוסך בטיפולים, באדג' יכאלו את זה בצריכת הדלק..

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5847 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...