Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמים והארות לאחר ישיבה ממשוכת בטיגואן- החדש של VW


skitz
שימו לב! השרשור הזה בן 5847 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא מבין מה אתם מתלהבים מהטיגואן או הטוראג

בטופגיר אמרו שהטוראג זוועה

חוץ מזה ראיתם מישהו שיורד לבוץ או לחוף הים עם רכב שעולה כמו דירה ממוצעת

לפי כמות האנשים בפורום שיש להם בעיות בWV שלהם בטח גם זה לא כלכך אמין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 141
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בטופגיר אמרו שהטוראג זוועה

חוץ מזה ראיתם מישהו שיורד לבוץ או לחוף הים עם רכב שעולה כמו דירה ממוצעת

לפי כמות האנשים בפורום שיש להם בעיות בWV שלהם בטח גם זה לא כלכך אמין

 

לפי טופגיר, כל מכונית שאין לה 400+ כ"ס, הנעה אחורית ואי אפשר לעשות איתה "דונטים" על המסלול - היא זוועה.

 

כן.

 

בכל רכב יש תקלות. אפילו במאזדה וטויוטה (כן כן.. תעשה חיפוש ותראה).

מה גם, שלמירב תשומת ליבי, יש בפורום יותר בעלי VW מאשר בעלי מאזדה (שאינה מיאטה) או טויוטה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

(וזו גם הסיבה למסע הפרסום מלא הרוח והצלצולים).

 

לכך, בין השאר, כוון גם המפרסם של צ'מפיון כשמיצב את הטיגואן כאחיו ה"סורר" וה"חצוף" של הטוארג שהוא כלי יוקרתי מוכח. בפרוש רעיון מבריק.

 

קמפיין פירסום אווילי ביותר שאולי סייע למכור טיגואנים בטווח הקצר, אך פגע בנאמנות רוכשי הטוארג בטווח הרחוק.

חבר שרכש טוארג חדש לאחרונה שאל אותי מי עומד מאחורי הטיזרים "כמו טוארג רק לא מכוער", "כמו טוארג רק טוב בשטח" וכו'.

אמרתי לי לו שלדעתי זה קמפיין לאחת הקוראניות או היפניות שמנסות להיתלות באילנות גבוהים.

כשהתברר שמדובר בקמפיין מבית צ'מפיון זה ממש, אבל ממש לא שיעשע אותו וספק אם הרכב הבא שלו יהיה של צ'מפיון.

 

כולנו כבר יודעים שהטוסון רכב מצויין ואמין

מי זה "כולנו"?

בטח לא חבר שלי שהלך לו הגיר בטוסון דיזל ואיך שהאוטו יצא מהמוסך הלך לו הרדיאטור.

ולא, הוא לא נסע בשטח. מקסימום דרכי עפר כבושות בתוקף היותו קבלן.

לזכותו של היבואן ייאמר שהוא לא התנער מאחריות.

 

עומר, בוא נתערב שאם צ'מפיון היו יכולים להביא ג'טה או גולף 1.6 אוטומטיות במחיר של קבוצה 2 הם היו עושים את זה בלי להניד עפעף.

אני לא בטוח.

התלבטתי קשות בין גולף לפוקוס עבור אשתי ובשרשור בנושא הבאתי מחירים מבריטניה שבה המחירים די דומים ובטח אינם בפערים העצומים בישראל (אני בטוח שלפחות גולף 1.6 ידנית הם יכלו למכור ב 111K, מחיר קבוצה 2).

גם בראיון בדה מרקר עם יהונתן ולד עם סיום תפקידו כמנכ"ל צ'מפיון הוא טען שהוא מעדיף את הלקוחות הפרטיים.

מצד שני, המצב שלא שונה בהרבה בכל העולם - וגם בנתונים הכלליים בהם מתהדרים האמריקניים והאירופים מסתתרים ציי הרכב הגדולים, שמנפחים ליצרניות

את נתוני המכירות.

למיטב ידיעתי, מה שאתה כותב לא נכון לארה"ב.

אכן רוב הרכבים הם בליסינג, אך ליסינג מימוני.

המונח "רכב מהעבודה" כמעט ולא קיים בארה"ב, גם בדרגים בכירים (לפחות לפי השוואות שערכתי עם קולגות שלי בארה"ב).

בבריטניה, כנ"ל (שווי רכב למס ריאלי, לעומת ישראל, שמעמיד בספק את הכדאיות של רכב מהעבודה).

לקולגות שלי בהולנד ובלגיה אכן יש "רכב מהעבודה", אבל אני לא חושב שרכבים כאלה תופסים 60% מהשוק כמו בישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. מסע הפרסום של הטיגואן אכן הצליח, גם בטווח הארוך. הקהלים הפוטנציאליים של הטיגואן והטוארג שונים לחלוטין. העובדה שהמפרסם הרגיש מספיק בטוח במותג הותיק והמוצלח שלו, בכדי להרכיב על גבו מסע פרסום המלווה בהתבדחות עצמית, השתרשה היטב בשני הקהלים האלו ולכן זו הצלחה.

2. התחושה שלי אגב שלו לא היה לך "חבר" שהחליט לזנוח את הטוארג בשל מסע פרסום "אוילי" כדבריך, היית כנראה ממציא אחד כזה, בדיוק כפי שהמצאת את אותה התחבטות נרגשת בין הגולף לפוקוס שהסתיימה בתוצאה ידועה מראש, כפי שכתבתי לך בתחילתו של אותו שירשור ארוך, מייגע ומיותר.

3. מועדים לשמחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. מסע הפרסום של הטיגואן אכן הצליח, גם בטווח הארוך. הקהלים הפוטנציאליים של הטיגואן והטוארג שונים לחלוטין. העובדה שהמפרסם הרגיש מספיק בטוח במותג הותיק והמוצלח שלו, בכדי להרכיב על גבו מסע פרסום המלווה בהתבדחות עצמית, השתרשה היטב בשני הקהלים האלו ולכן זו הצלחה.

2. התחושה שלי אגב שלו לא היה לך "חבר" שהחליט לזנוח את הטוארג בשל מסע פרסום "אוילי" כדבריך, היית כנראה ממציא אחד כזה, בדיוק כפי שהמצאת את אותה התחבטות נרגשת בין הגולף לפוקוס שהסתיימה בתוצאה ידועה מראש, כפי שכתבתי לך בתחילתו של אותו שירשור ארוך, מייגע ומיותר.

3. מועדים לשמחה.

 

1. אנא פרט את נסיונך והשכלתך בכל הקשור לשיווק, פילוחי שוק וכד'.

"השתרשה היטב בשני הקהלים האלו ולכן זו הצלחה" - פחחחח...

על סמך מה?

אם תראה לי שיש עם מי לדבר, אשקיע בלסרוק את הכתבה בגלובס שציטטה גם בעלי טוארג וגם פרסומאים שתמהו על מסע הפרסום האווילי.

כרגע נראה לי שאני מבזבז את זמני היקר בהקלדה ובניגוד אלי, הכי קרוב שאתה מגיע לבעל טוארג, זה אולי אבא של חבר שיש לו כזה.

2. יש לך בעייה קשה בהבנת הנקרא.

בוא אתן לינק: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=195642&highlight=%D7%92%D7%95%D7%9C%D7%A3+%D7%99%D7%93%D7%A0%D7%99%D7%AA

תקרא את השרשור ותראה שנטיית הלב הייתה לכיוון רכב ידני ולכן הייתי במו"מ על גולף 2006 שהתפוצץ כי לא הייתי מוכן לשלם 5K על סאנרוף בהתקנה מקומית.

קבעתי לבדיקה עם עוד גולף ידנית בחיפה, אך היא נמכרה יום לפני שגיסי היה צריך לקחת אותה לבדיקה בשבילי.

החלטתי כבר שאני הולך על גולף, כי היא האופציה הידנית הטובה ביותר, ובסוף מצאתי פוקוס ידנית.

היא עולה בהרבה על הגולף.

אני בטוח שמה שנסעתי ברוורס גם בפוקוס וגם בגולף אתה לא עשית בנסיעה קדימה באף אחת מהן.

3. מאיפה הנחת שיש לי משהו לכיוון פורד? ההיפך הוא הנכון.

הלוואי שהיו עוד שלושה יבואנים כמו צ'מפיון שמביאים מכוניות ידניות.

יבואנים כמו דלק מוטורס הורסים את השוק.

4. אם הייתי קורא את מה שאתה כותב לפני שבני נולד, בטח לא הייתי קורא לו רועי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נ.ב: יצא שבוע שעבר מבחן השוואתי לטיגואן בידיעות אחרונות.

הסיכום היה ברור...

 

 

 

אנחנו, אחרי שמכרנו את הגולף החלטנו שהולכים על הפורד אדג' החדש, ומזה מבלי אפילו לשבת, שלא לדבר על לנהוג בטיגואן החדש. סיבה אחת-לסיבה הזאת קוראים צ'מפיון, גם נסיון רע של אבא שלי עם סיאט טולדו שעברה אין ספור תקלות (וזה עוד אחרי שהוא רכש אותה ממוסך של צ'מפיו :roll:) ן וגם עם הגולף של אמי שאומנם הייתה אמינה מאוד(בסה"כ היינו מבסוטים מהאוטו) אבל השירות על הפנים.

ד"א מעניין יהיה לראות את הטיגואן מול האדג' והפורסטר .

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנחנו, אחרי שמכרנו את הגולף החלטנו שהולכים על הפורד אדג' החדש, ומזה מבלי אפילו לשבת, שלא לדבר על לנהוג בטיגואן החדש., ד"א מעניין יהיה לראות את הטיגואן מול האדג' והפורסטר .

 

אחי אפשר לדעת מתי אמורה להגיע אליכם הפורד כי אני יודע שנגמר כל המשלוח הראשון ואיך זה המעבר מגולף לרכב שטח.

תודה יניב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קמפיין פירסום אווילי ביותר שאולי סייע למכור טיגואנים בטווח הקצר, אך פגע בנאמנות רוכשי הטוארג בטווח הרחוק.

חבר שרכש טוארג חדש לאחרונה שאל אותי מי עומד מאחורי הטיזרים "כמו טוארג רק לא מכוער", "כמו טוארג רק טוב בשטח" וכו'.

אמרתי לי לו שלדעתי זה קמפיין לאחת הקוראניות או היפניות שמנסות להיתלות באילנות גבוהים.

כשהתברר שמדובר בקמפיין מבית צ'מפיון זה ממש, אבל ממש לא שיעשע אותו וספק אם הרכב הבא שלו יהיה של צ'מפיון.

 

את הכסף סופרים במדרגות, אין ספק שהטיגון זכה להצלחה ונמכר בצורה טובה מאוד, דעתך לא נחשבת כיוון שאילו אשר היו קהל היעד של הרכב באו ושילמו במיטב כספם על הרכב, שלא לדבר על רשימת הממתינים לרכב (אשר שילם מקדמה..)

 

ולגבי הטוראג, אתה באמת חושב שמי שקונה אותו מייחס חשיבות למסע פירסום כלשהו ? , הכול מטעמי פוזה \ יוקרה שום דבר מעבר לכך.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה היא אם היוקרה לא נפגעת ממשפטים כמו "כמו הטוראג רק לא מכוער" ודומיו.

 

איתן, אני אשמח לראות את הכתבה שדיברת עליה, נשמע מעניין.

 

ובנוסף, זה משעשע שיש דיון שכולל נציגי מכירות של הרכב. הרי ברור שהם יהיו מחוייבים למותג, אחרת הם לא היו יכולים להיות סוכני מכירות טובים. מצד אחד - אין ספק שהם יכולים לתרום המון ידע, מהצד השני זה לא דיון שהם יכולים להשתכנע או להסכים על כל דבר שאיינו בעד צמפיון...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחי אפשר לדעת מתי אמורה להגיע אליכם הפורד כי אני יודע שנגמר כל המשלוח הראשון ואיך זה המעבר מגולף לרכב שטח.

תודה יניב

 

המשלוח הראשון נמכר ואם אני לא טועה גם השני נגמר כולו..

צריך להגיע תוך 17 יום מה20.4, ביבואן אמרו שעד ה10 למאי הוא יהיה אצלנו.

במעבר הזה מגולף לרכב שטח יש הרבה אספקטים, אם יש לך שאלות-הודעת פרטית..

 

ואישית, לא יודע עם הקמפיין הזה באמת הזיז לבעלי הטוארג, את המטרה שלו הוא כבש וזה לעורר הד גם אפילו אצל מי שלא רוצה לקנות רכב כבישביל..

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים, אתם לא הבנתם את הפאנץ' של הקמפיין. אם הייתם עוקבים אחר הקמפיין עד סופו הייתם מגלים שהקמפיין

נסגר במשפט "טיגואן, אח קטן עם שיגעון גדלות". כלומר, כמו במשפחה כאשר האח הקטן תמיד מנסה להתעלות מעל

האח הגדול (נו, מאבקי כוחות שיש בתוך אחים קטנים.. כל אחד מנסה להתבלט מעל השני ולכבוש את כולם - לזכות בתשומת

הלב) על העיקרון הזה הלכו בצ'מפיון. אין ספק שהקמפיין חצוף קצת, אבל בסך הכל אני חושב שכולם הבינו אותו בסופו של דבר ואני בספק אם יש מישהו שבאמת נפגע מזה.

 

הנתונים מדברים בעד עצמם. רוכשי טיגואן שמעוניינים עכשיו לקנות יצטרכו לחכות כחצי שנה עד קבלת הרכב.

אנחנו הזמנו ומחכים כבר חודשים (אחרי ששילמנו מקדמה כמובן!) והרכב אמור להגיע רק ביולי, עכשיו מדברים על כך

שאולי יצליחו "לפנות" לנו רכב במלאי הקרוב וגם זה אחרי הרבה המתנה וקומבינות מפה ועד יפן.

Lexus CT200H

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק. כפי שכבר הובהר קודם, מסע הפרסום הזה הביא להחדרת מותג חדש בעוצמה ובמהירת כמעט חסרי תקדים, מחד, ולמיצוב מחודש יוקרתי וחזק לטוארג מאידך, דווקא בשל החדרת התחושה שהוא מספיק חזק ויוקרתי בכדי לשאת עקיצות כאלו, במיוחד כשהן מגיעות מבית.

יש גם כאלו שאינם מבינים את התחכום של מסע הפרסום הזה וגם זה נלקח בחשבון להערכתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

4. אם הייתי קורא את מה שאתה כותב לפני שבני נולד, בטח לא הייתי קורא לו רועי.

 

אם לא הייתי משועשע להחריד, הייתי מוחה...

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5847 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...