Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמים והארות לאחר ישיבה ממשוכת בטיגואן- החדש של VW


skitz
שימו לב! השרשור הזה בן 5847 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לזכות הטיגואן וVAG בכלל הדבר האחרון שאפשר להגיד לחובתם זה איכות הרכב מבפנים, אני מאמין שכך יהיה גם עם הטיגואן בהשוואה לאדג' ובטח שבהשוואה לטוסון.

אל תאמין לכלום, זה שהדש מחזיק מעולה בכביש סלול לא אומר כלום על איך הוא יתנהג אחרי כמה נסיעות שבילים מהירות.

 

אבל את ה"צינור" יאכלו לקוחות פולקסווגן במוסך בטיפולים, באדג' יכאלו את זה בצריכת הדלק..

 

שום צינור, הטיפולים ב VW לא כאלה יקרים ומטורפים, מה נראה לך, שבטיפול בפורד יוצאים בחצי מחיר?

 

רוב היבואנים יישרו כיום קו בעלות הטיפולים ואם מדברים על רכבים מקטגוריות זהות וממיתוג זהה (ברור שפיאט פנדה יותר זולה לאחזקה מפורש קאיין), אין כמעט הפרשי מחירים באחזקת הרכב.

 

אתה יודע מה, אני מוכן אפילו ללכת יותר רחוק, למנועי VAG יש שלל חלקים חליפיים ואין סיבה שהם לא יתאימו גם לטיגואן, אני בספק רב מאוד אם יש חלפים חליפיים לפורד אדג'.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 141
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

דניאל, לא רק בפולקסוואגן משתמשים בפנים של רכב זול יותר בתוך רכב יקר יותר.

אותו מצב בדיוק היה קיים בדגם הישן של הפורסטר (יש לי כזה, משנת 1999): הפנים הוא בדיוק כמו של האימפרזה (זו המעוגלת). הפורסטר עלה אז כ-140K. האימפרזה הרבה פחות.

ובכלל, רכבי השטח/פנאי הם באר מאוד עמוקה של רווחים ליצרני הרכב, ולא תמיד רמת הפנים תואמת את המחיר היקר שמשלמים עבורם.

בברכה.

פיני.

עד 27.1.2020 אני עסוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לוח השעונים של הטיגאן נלקח מהגולף פלוס ולהוציא העובדה שהוא משתמש בחומרים משובחים ויוקרתיים יותר לציפויו, הוא סובל מאותם פגמים. במיוחד מפריעה הקונסולה המרכזית המפלצתית שמככבת בו. גם בגולף אגב מובלטת אותה קונסולה בצורה חסרת טעם, אם כי פחות מאשר בגולף פלוס ובטיגואן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שום צינור, הטיפולים ב VW לא כאלה יקרים ומטורפים, מה נראה לך, שבטיפול בפורד יוצאים בחצי מחיר?

 

רוב היבואנים יישרו כיום קו בעלות הטיפולים ואם מדברים על רכבים מקטגוריות זהות וממיתוג זהה (ברור שפיאט פנדה יותר זולה לאחזקה מפורש קאיין), אין כמעט הפרשי מחירים באחזקת הרכב.

 

אתה יודע מה, אני מוכן אפילו ללכת יותר רחוק, למנועי VAG יש שלל חלקים חליפיים ואין סיבה שהם לא יתאימו גם לטיגואן, אני בספק רב מאוד אם יש חלפים חליפיים לפורד אדג'.

 

 

אתה יכול להתווכח כמה שאתה רוצה,

היה לנו גולף במשך שלוש שנים, במהלן אמי עברה תאונה קטנה בה החליפו את כל הדלת הימנית קומפלט(באשמת הנהגת הפוגעת, רק הדלת עלתה 10 אלף ש"ח אבל זה לא העניין פה) העניין הוא שבמוסך המרכזי של צ'מפיון בחיפה הרכיבו את הדלת לא נכון! והיא בלטה החוצה.

שנתיים אחרי זה אמא שלי שיפשפה את כל הפלסטיק התחתון שמגן מתחת למנוע, היה צריך להחליף לחדש ושוב בכמה אלפי שקלים לחתיכת פלסטיק..

גם עכשיו לקראת המכירה, האוטו נסע טיפטופ אבל בטיפול אמרו שחייבים להחליף משהו בברקסים(לא התעניינתי כל כך) בעלות של 4.5 אלף ש"ח, האוטו עם 60 אלף קילומטר ועשה ב40 אלף ק"מ רפידות..

וזה עוד לפני שנכנסו להיסטוריה הארוכה של צ'מפיון עם אבא שלי והסיאט טולדו המחורבנת שהוא קנה ממוסך של צ'מפיון.

בקיצור- גם אם החלפים לא יקרים(ואתה טועה, הם כן בהשוואה לרכבים אחרים ויש לנו במשפחה מכוניות יפניות וצרפתיות מאותה קטג' של הגולף)

השירות שהמוסך נותן על פנים אם זה ביחס ואם זה ברמה המקצועית.

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ילדים, בואו נשחק משחק שנקרא "מצא את ההבדלים". לא, באמת - בואו נמצא את ההבדלים! :shock:

 

attachment.php?attachmentid=114153&stc=1&d=1209018871

 

תאי הנוסעים של הגולף פלוס והטיגואן כמעט זהים, והזהות מוחלטת כשמדובר בקונסולה הקדמית, למעט מספר כפתורים יעודיים

או שינויי אבזור וגוונים.

 

ובקיצור - הסיבה היחידה שהטיגואן נקרא "טיגואן", ולא "גולף SUV" או "גולף 4X4", היא כדי שניתן יהיה לגבות עליו עוד 20% במחיר.

 

אז פלא שאחר כך צריך לחשוב גם על תרגיל שיווק מתוחכם כדי למכור את זה ללקוחות? :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רועי, נראה לי שקצת נסחפת.

ההבדל בין רכבי שטח/פנאי למכוניות "רגילות" גדול במקצת מאשר הבדלים אילו ואחרים בתא הנהג.

גם אם היו קוראים לו "גולף סינכרו 4x4 סהרה" הוא היה נמכר במחיר דומה.

עד 27.1.2020 אני עסוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההבדל בין הטיגואן לגולף פלוס קטן בהרבה מהקיים ברכבי פנאי מקבילים, כמו ניסאן קאשקאי, מיצובישי אאוטלנדר והונדה CR-V.

ולא רק מבחינת הזהות בתא הנוסעים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דניאל, לא רק בפולקסוואגן משתמשים בפנים של רכב זול יותר בתוך רכב יקר יותר.

אותו מצב בדיוק היה קיים בדגם הישן של הפורסטר (יש לי כזה, משנת 1999): הפנים הוא בדיוק כמו של האימפרזה (זו המעוגלת).

 

גם בפורסטר החדש - המצב דומה. העיצוב הפנימי זהה כמעט לחלוטין לזה של ה B3.

 

ועכשיו בקשר לטיגואן. אני לא יכול שלא להתאכזב מזה שאני קונה רכב ב 230000 ומקבל עיצוב מבחיל של הגולף פלוס. מה ביקשתי? קצת יצירתיות מהמעצבים של VW...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין את הטענה. לטיגואן ולגולף פלוס חלקים משותפים, בדיוק כפי שלדוגמאות שהבאת חלקים משותפים עם אחיות זולות יותר באורוות היצרן. הדמיון בין הגולף פלוס לבין הטיגואן מודגש בשל אימוץ לוח השעונים של הראשון בשני. לדעתי זו בהחלט טעות שיווקית ( עובדה שזה צורם לך כמו לי ) מיותרת.

יחד עם זאת לטיגואן מנועים ומערכות הנעה שונים, מערכת הנעה כפולה, שלזכרוני אינה מוצעת בגולף ועוד תוספות שגם אם הטיגואן היה נקרא גולף בריבוע ולא טיגואן, עדיין תוספת המחיר, גם אם היא מופרזת, היתה מובנת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם עיצוב והעברה לפס יצור, עולים ושווים הרבה מאד כסף.

זה לא שהחליטו לעשות "מתיחת פנים" לגולף פלוס,

אלא יצרו רכב חדש לגמרי מבחינה חיצונית

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאבי היה גולף תגידו מה שאתם רוצים היא לא ראתה מוסך מאז שקנה אותה ב 2002 עד שמכר אותה 2007

לצערי אותו זה ירד מהכביש עקב תאונה של הבעלים

גי גי גי גי גי גי גיטרה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאבי היה גולף תגידו מה שאתם רוצים היא לא ראתה מוסך מאז שקנה אותה ב 2002 עד שמכר אותה 2007

לצערי אותו זה ירד מהכביש עקב תאונה של הבעלים

כנראה שבעל הרכב היה בדרך למוסך להחלפת בלמים.:shock:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנועי הטיגואן מוצעים גם בגרסאות אחרות של משפחת הגולף. כנ"ל מערכת הנעה כפולה.

התלבטתי אם יש צורך בהודעתי המקורית להוסיף שמדובר בשוק המקומי, חשבתי שלא. כרגיל טעיתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שהעיצוב הפנימי שלו לקוח מרכב שעולה 150000 שקל.

רכב על בסיס גולף עם תימחור מופרז???

זה לא הומצא עם הצגת הטיגואן.

יש רכב על בסיס הגולף (שמחירה כבר מוגזם יחסית למתחרות, לעומת אירופה) שעולה בין 170 ל309 אלף ש"ח ורואים אותו לא מעט על הכבישים.

 

 

 

קוראים לו אודי A3 ובניגוד לטיגואן שמציע יתרון או שניים על גולף, הוא אפילו פחות שימושי (עגלת התינוק שלנו נכנסת לתא המטען של גולף, אבל לא לתא מטען של A3 חמש דלתות - בדקתי).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5847 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...