Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמים והארות לאחר ישיבה ממשוכת בטיגואן- החדש של VW


skitz
שימו לב! השרשור הזה בן 5816 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הטענה המרכזית שעלתה כאן, נגעה לחוסר ההגיון בהעדפת הטיגואן על הטוסון, שלכאורה נותן אותו דבר בהרבה פחות כסף. מכאן עלתה ובצדק, שאלת המיצוב החברתי של המותג פולקסוואגן יחסית ליונדאי. אף אחד כאן, ודאי לא אני, טען שפולקסוואגן הוא מותג יוקרה כמו יגואר או מרצדס וכיו"ב, הכל ענין של יחסיות. בתחום אחד רכש המותג מוניטין של יוקרה והוא התחום נשוא הדיון הזה ( ראה טוארג ). הטיגואן ללא ספק ייהנה מאותה יוקרה, גם אם לא בצדק ולכך כוונתי קודם לכן. בכל מקרה השאלה בדבר עדיפות אופל על פולקסוואגן, אינה שייכת לכאן כלל.

ואגב, מי שמעדיף אופל ורואה אותו כמותג צעיר, חדשני ומקורי, יכול להשתבח בהיותו מסתפק במועט, תכונה ראויה לחיקוי בלא ספק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 141
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

או בגרמנית מצויה, "רכב עממי".

 

אני מבקש. "רכב העם" ולא "רכב עממי" :lol:

 

 

בנוסף וכמובן offtopic, ה"צפון" האמיתי היה ועודנו נמצא בין כיכר המדינה לפארק הירקון. כל דבר אחר הוא לא רלבנטי. נובו-רישים שמסתגרים בבניין רב קומות ברמא"ג או מאחורי חומות באפקה, ושולחים את הילדים שלהם לאכול ב- cafe cafe ארוחת צהריים, מאוד היו רוצים להיחשב לתל-אביביים "צפוניים", אך הם בעצם נובו-רישים על גבול ה"ארסים" (מבלי להיכנס להגדרות וללא כל כוונה להעליב, כמובן).:angel:

"צפוניים" אמיתיים לא קונים טוארג בד"כ, מקסימום טויוטה לנד-קרוזר נחבא אל הכלים. מצד שני, הם בוודאי ובוודאי רוכשים גולף, ולא למשל מרצדס B, אע"פ שהם יכולים. ואכן, באזור האמור נדמה לי שגולף (וספציפית דור V) הוא הרכב הנפוץ ביותר. :roll:

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המותג המשעמם בעולם שאני מכור אליו הוציא מתחת לידיו את המנטה A, מנטה B, אופל GT, לוטוס קרלטון, ספידסטר, אסטרה קופה הנוכחית ועוד רבים וטובים.

 

מה בדיוק הוציא השעמומון שלך מבית VW? איזה שאר רוח יש אצלם? כשהם תיכננו את הגולף GTI קופה הם השאירו אותה אותו דבר בדיוק רק פחות 2 דלתות :shock:

 

 

רגע, שאני אבין - אופל מנטה זו דוגמא למכונית יפה?

אם כבר דוגמא למכונית יפה, אז אתה יכול לתת את הטיגרה...

 

דרך אגב, בנוגע לסטיגמות של מר קונדסון - בשבוע בשעבר ביקרתי אצל חבר רמלאי, ובתור אחד שגר בצ.ת"א ורואה מה מצב הגולפים שם אני יכול לומר שהיו ברמלה ברחובות המובילים לביתו יותר גולפים מאשר אצלי בשכונה... (ברחוב בו הוא גר שזה רחוב קטן מאוד, היו לא פחות מ3 גולפים GTI דור 4) וזה בלי לדבר על כמות האאודי שהיו שם.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגע, שאני אבין - אופל מנטה זו דוגמא למכונית יפה? בהחלט, פה אני לגמרי עם בגירה.

אם כבר דוגמא למכונית יפה, אז אתה יכול לתת את הטיגרה... מזעזעת.

 

דרך אגב, בנוגע לסטיגמות של מר קונדסון - בשבוע בשעבר ביקרתי אצל חבר רמלאי, ובתור אחד שגר בצ.ת"א ורואה מה מצב הגולפים שם אני יכול לומר שהיו ברמלה ברחובות המובילים לביתו יותר גולפים מאשר אצלי בשכונה... (ברחוב בו הוא גר שזה רחוב קטן מאוד, היו לא פחות מ3 גולפים GTI דור 4 - בטח רק מדבקות של :wink:) וזה בלי לדבר על כמות האאודי שהיו שם.

 

אפשר לסכם ששני המותגים הם לא רעים?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובתור אחד שגר בצ.ת"א ורואה מה מצב הגולפים שם

 

בתור אחד שגר בעמק הסיליקון אתה צריך לדעת שגולף זה כבר מזמן לא פוזה.

הטיאגואנה הזו הולכת לכבוש את המדרכות בצ'כונה, ובגדול.

שיווקית, הרכב הזה הוא בול פגיעה במרכז הרווח בין המוגדלים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה? בגלל שבסופו של חודש עיתונאי הרכב בודקים ומסקרים את השוק לפי מספרים יבשים ואיזה מקום אתה בכמות המסירות.

 

וזה מה שקצת חבל בכל הסיפור. בגלל שכל היבואנים מגינים בחירוף נפש על המספרים האמיתיים של המסירות (החלוקה בין ציי רכב ללקוחות פרטיים),

העיתונות נאלצת לדווח על מספר כולל. בצורה כזאת יבואנים כמו דלק מוטורס וכלמוביל מרוויחים מעמד של "Best Sellers", בעוד שיבואנים שמחוץ למשחק

כמו צ'מפיון, אוכלים אותה. כך שאנחנו נאלצים לנחש מי באמת מוכר במחיר מלא ללקוחות, ומי מציף את השוק דרך ציי רכב במחיר מוזל.

 

מצד שני, המצב שלא שונה בהרבה בכל העולם - וגם בנתונים הכלליים בהם מתהדרים האמריקניים והאירופים מסתתרים ציי הרכב הגדולים, שמנפחים ליצרניות

את נתוני המכירות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגע, שאני אבין - אופל מנטה זו דוגמא למכונית יפה?

אם כבר דוגמא למכונית יפה, אז אתה יכול לתת את הטיגרה...

 

דרך אגב, בנוגע לסטיגמות של מר קונדסון - בשבוע בשעבר ביקרתי אצל חבר רמלאי, ובתור אחד שגר בצ.ת"א ורואה מה מצב הגולפים שם אני יכול לומר שהיו ברמלה ברחובות המובילים לביתו יותר גולפים מאשר אצלי בשכונה... (ברחוב בו הוא גר שזה רחוב קטן מאוד, היו לא פחות מ3 גולפים GTI דור 4) וזה בלי לדבר על כמות האאודי שהיו שם.

 

כי כל הצפונים מכרו את הגולפים לערסים. הערסים בינתיים הספיקו לעבוד עוד 7 שנים במלצרות והיה להם כסף לשדרג ת'סיוויק לגולף :)

 

בוא לאשקלון, תוכל לראות מי נוהג בתאומה החיצונית של ה-GTI שלך. (הלא היא 2.0 קומפורט-ליין, עם סאנרוף (סנרוף זה קדוש!)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

דרך אגב, בנוגע לסטיגמות של מר קונדסון - בשבוע בשעבר ביקרתי אצל חבר רמלאי, ובתור אחד שגר בצ.ת"א ורואה מה מצב הגולפים שם אני יכול לומר שהיו ברמלה ברחובות המובילים לביתו יותר גולפים מאשר אצלי בשכונה... (ברחוב בו הוא גר שזה רחוב קטן מאוד, היו לא פחות מ3 גולפים GTI דור 4) וזה בלי לדבר על כמות האאודי שהיו שם.

 

כנראה בגלל שסיפרו להם שזה רכב ספורטיבי בעל מנוע חזק... :lol:

 

ועכשיו ברצינות - כי אתה קונה אוטו ב- (לא יודע כמה המחירון - 70 או 80 נניח?) שם לו חומוס-צ'יפס-סלט,

 

מוסיף "אגזוז לחץ" בשביל הרעש ואינטרקולר "שלא יתחמם" ויש לך אחלה כלי לרמזורים מול עונדות עם ויטק.

 

אני יכול להבין את זה. וגם אצל ערסים, לגולף יש "כבוד", "פוזה", והיא "מביאה בחורות".

 

זה כאילו רכב שמצליח בשני העולמות - גם אצל הצפונבונים (סולידי, בטיחותי, בלה בלה בלה) וגם אצל הערסים (אוטו "חזק").

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חווה ממקור ראשון את ה"עוצמה" של פולקסווגן כמותג (ונעזוב לרגע את השאלה אם הוא ראוי לכך או לא). אנשים שמכירים אותי, או מכירים אנשים שמכירים אותי, מתייעצים בי די הרבה בקשר לקניית רכב ובמקרים רבים מאוד כשעולה השם פולקסווגן עולים שני דברים לשיחה - האחד הוא האיכות והמוניטין והשני הוא החלפים היקרים. אם נעזוב לרגע גם את החלפים - רוב האנשים שמתייעצים איתי מדברים על פולקסווגן כמשהו איכותי יותר ממותגי ה"אמצע" כמו היפניות, הצרפתיות ולאחרונה גם הקוריאניות (כבר כמעט ואין היום מותגים נמוכים כמו מה שהקוריאניות היו פעם. אולי רק קאיה וגם זה עתיד להשתנות). אז כן - דעת הקהל לפי מה שאני רואה היא שפולקסווגן היא איכותית יותר, משהו לשאוף אליו. כמובן שאני מניא אותם מזה מהר מאוד, אבל זה לא תמיד עוזר :wink:

 

ועומר - הפתעתי אותך? שכחת איפה אני עובד? אני הרי צריך לדעת משהו, מתוקף תפקידי :lol:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלכנו הבוקר לראות את האוטו בצורה יותר יסודית בסוכנות. מבחוץ היא קטנה קצת (מדי) אבל נראית טוב ללא ספק.

מבפנים מאוד שמרו על הפשטות, עם זאת, המון גאדג'טים ואיכות גימור ברמה גבוהה מאוד (ואין מה להגיד, בנושא

הגימור ואיכות הדיפון פנים VW היא ברמה גבוהה מאוד).

 

2 דברים שלא ציינו פה בצורה ברורה מספיק:

לגבי "יכולת השטח" האוטו מגיע עם כפתור "Off Road" שמתאים לשטח.

הגירסה הבסיסית (205 אלף שקלים) אינה כוללת את הכפתור הזה.

בשביל לקבל את היכולת להיכנס לשטח (ושוב, שטח קל כי האוטו הזה אינו מיועד לשטח רציני מדי)

צריך לקנות את הגירסה האמצעית לפחות (213 אלף שקלים).

מבחינת גאדג'טים אין מה להגיד שהיא מלאה בהם. מצד שני, במחיר של 250,000 זה כבר מעמיד

אותה מבחינתי תחת שאלה לא קטנה. היא ג'יפון קטן שמתיימר לעלות כמו רכבים 4X4 יפנים גדולים

(במחיר הזה אפשר לקנות רכבים שבאמת יכולים להיכנס לשטח ולא מפנקים פחות באבזור למשל ניסאן

פאטפיינר, לנד קרוזר, סאניונג רקסטון, קיה סורנטו-כולם באותה קטגוריה חלק עולים קצת יותר חלק קצת

פחות).

 

בכל אופן, הTIGUAN מצליחה בענק בעיקר בזכות הסמל בפרונט והעיצוב הדומה משהו לטוארג אחותה הגדולה שעומדת לידה.

היא יפה בפני עצמה, היא איכותית, היא מרשימה מבפנים, היא נראית טוב מאוד גם מבחוץ.. אבל עדיין משהו חסר לי, ואני חושב

שזה תג מחיר קצת יותר הגיוני (ואני לא מאשים את צ'מפיון, אני חושב שזה תמחור קצת גבוהה מצד היצרן).

Lexus CT200H

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

(במחיר הזה אפשר לקנות רכבים שבאמת יכולים להיכנס לשטח ולא מפנקים פחות באבזור למשל ניסאן פאטפיינר, לנד קרוזר, סאניונג רקסטון, קיה סורנטו-כולם באותה קטגוריה חלק עולים קצת יותר חלק קצת פחות).

 

למה ללכת רחוק? מי שקונה טיגואן לא רוצה רכב שבאמת נכנס לשטח, אז הוא לא צריך פאת'פיינדר וכדומה. גם בקטגוריית הכבישטח שבה נמצא הטיגואן יש לו מתחרים חזקים כמו האדג' והסנטה-פה שמציעים יותר ברוב הדברים ועולים בערך אותו דבר.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה ללכת רחוק? מי שקונה טיגואן לא רוצה רכב שבאמת נכנס לשטח, אז הוא לא צריך פאת'פיינדר וכדומה. גם בקטגוריית הכבישטח שבה נמצא הטיגואן יש לו מתחרים חזקים כמו האדג' והסנטה-פה שמציעים יותר ברוב הדברים ועולים בערך אותו דבר.

 

רוני

 

ה-Edge הוא מטחנת דלק אמריקאית. צריכת הדלק של הטיגואן היא ליטר ל-10 קילומטר (ממוצע משולב) שזה מעולה.

מבחינת "ראש בראש", אני בהחלט אתן לטיגואן את הקרדיט מול הEdge. איני יודע אם כבר ראית את הרכב פיזית - אבל

אני מבטיח לך שכאשר תראה אותו תשים לב להבדלים העצומים בין איכות ההרכבה והחלקים בפורד אדג' (פלסטיק זול ואפילו קצת

"מבייש") לבין איכות החלקים בVW טיגואן- אין מה להשוות.

 

לגבי הסנטה פה אני ראיתי אותה כי חשבנו לקנות אותה בזמנו (אחרי שמכרנו את הרקסטון) וללא ספק האוטו מרשים, גדול

ונוח. מצד שני, מלבד הגודל שלה לא מצאתי הרבה דברים מלהיבים. הפלסטיקה והעור בפנים משום מה נראה לי הרבה פחות

איכותי ומתותקתק מהטיגואן וצריכת הדלק שלה לא קטנה (בהתאם לגודל) ושטח כמובן שהיא לא יכולה להיכנס (כמו רוב הרכבים בסגמנט הזה)

 

בכל אופן לא יודע. אני חצי אוהב את הטיגואן. היא מדהימה מבפנים. פשוטה, אבל איכותית מאוד, חומרים מאוד איכותיים,

הרגשה יוקרתית ונעימה והרבה מאוד גאדג'טים. אני לא חושב שראיתי רכב בתג מחיר הזה שמציע כלכך הרבה גאדג'טים

(וגם רכב גרמני) בין הגאדג'טים : גג פנורמי חשמלי , בלם חניה חשמלי, מערכת עם מסך מגע מובנה+צ'יינג'ר מקורי של 6 דיסקים+ 8 רמקולים מראות מחוממות חשמליות, שליטה מההגה על מערכת השמע ,טלפון ומחשב דרך , לחצן OFFROAD לנסיעה בשטח, מראה מרכזית מתכהה כנגד סנוור, מזגן מפוצל מאחורה ומקדימה (דיגטלי), מצפן דיגטלי, משטח (מגש) בתוך הכסאות, כסאות קדמיים חשמליים, חיישני רוורס בילד אין, חיישני גשם שיודעים

לוסת את מהירות המגבים, חימום מושבים קדמיים, בקרת שיוט, מערכת התראה דיגטלית על ירידת לחץ אוויר בצמיגים.

 

בקיצור, רשמתי פה דברים מתוך הקטלוג :lol:

לדעתי, מבחינת אבזור ואיכות אין לה מתחרות בסגמנט שלה.

מבחינת תמורה ביחס למחיר לדעתי יש תחלופות קצת יותר טובות שנותנות הכל מהכל במחיר מתאים ולא מוזגם.

Lexus CT200H

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5816 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...