Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמים והארות לאחר ישיבה ממשוכת בטיגואן- החדש של VW


skitz
שימו לב! השרשור הזה בן 5843 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא לשכוח שיש טיגואן TDI , אז צריכת הדלק תהיה נמוכה מגרסת הבנזין, ונמוכה בהרבה מה EDGE שבא עם מנוע 3.5 ל' , ומה גם שהוא עדיין בתחילת ההשקה, אין אפילו טיגואן אחד שנוסע היום על הכביש, ואני בטוח שהוא יהפוך לטרנד , ויעקוף את כל המתחרים במכירות, ,ואם צ'מפיון יראו שהוא אכן מצליח, אני בטוח שיביאו גם את גרסאת ה 1.4TSI , ובטח יהיו חבילות שונות ומשונות, גירסאת ספורט.

עוד מעט עו"ד אבל דלקוהוליסט !!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 141
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לדעתי יותר חכם להשוות את הטיגואן מול מתחרים כמו מיצובישי אאוטלנדר, סובארו פורסטר, טיוטה RAV4.

רמת המחירים של הרכבים הללו פחות או יותר דומה.

 

עם כל הכבוד לEDGE ולסנטה-פה, שניהם ענקיים, עם מנועים זללניים (2.7 ליטר ו3.5 ליטר) וגיר מיושן (4 הילוכים).

וגם איכות לא משהו.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי יותר חכם להשוות את הטיגואן מול מתחרים כמו מיצובישי אאוטלנדר, סובארו פורסטר, טיוטה RAV4.

רמת המחירים של הרכבים הללו פחות או יותר דומה.

 

עם כל הכבוד לEDGE ולסנטה-פה, שניהם ענקיים, עם מנועים זללניים (2.7 ליטר ו3.5 ליטר) וגיר מיושן (4 הילוכים).

וגם איכות לא משהו.

 

מן הסתם מדובר בקטגוריות שונות, אבל הטענה שלי היא שהצרכן הממוצע שרוצה רושם, פוזה, גודל וכדומה, יעשה את ההשוואה ביניהן ויגיד לעצמו - שווה לי לקבל יותר באותו מחיר.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי יותר חכם להשוות את הטיגואן מול מתחרים כמו מיצובישי אאוטלנדר, סובארו פורסטר, טיוטה RAV4.

רמת המחירים של הרכבים הללו פחות או יותר דומה.

 

עם כל הכבוד לEDGE ולסנטה-פה, שניהם ענקיים, עם מנועים זללניים (2.7 ליטר ו3.5 ליטר) וגיר מיושן (4 הילוכים).

וגם איכות לא משהו.

 

לאדג' גיר מתקדם של 6 הילוכים ולא כפי שנאמר לעיל.

"נשים. אי אפשר לחיות איתן. אי אפשר לשלוח את כולן לקנדה"

(משנתו הסדורה של אל באנדי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי יותר חכם להשוות את הטיגואן מול מתחרים כמו מיצובישי אאוטלנדר, סובארו פורסטר, טיוטה RAV4.

רמת המחירים של הרכבים הללו פחות או יותר דומה.

 

עם כל הכבוד לEDGE ולסנטה-פה, שניהם ענקיים, עם מנועים זללניים (2.7 ליטר ו3.5 ליטר) וגיר מיושן (4 הילוכים).

וגם איכות לא משהו.

לסנטה-פה יש גיר אוטומטי בעל 5 הילוכים.

אה,ויש גם 7 מקומות ישיבה.

והאיכות חייבת להיות גרועה,זה זבל קוריאני לא?

לא יודע אם ישבת או נהגת,חלילה לא עלינו,בסנטה-פה,אזי הייתי יודע שמדובר במכונית כביש-שטח מצויינת בכל קנה מידה,ואיכות הייצור והגימור שלה עומדות על רמה גבוהה מאד.

אבל אל תיתן לעובדות לבלבל אותך-תמיד אוטו גרמני יהיה עדיף,ולא משנה למה וכמה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנחנו עמדנו בדילמה הזאת עד לפני כמה ימים, הטיגואן באמת נראה מרשים אבל לא נראה כמו משהו שישדרג אותנו מהגולף. רצינו לשנות קצת אז עשינו הזמנה לאדג', שד"א כל המשלוח הראשון שלו וחצי מהשני כבר נמכרו..

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לסנטה-פה יש גיר אוטומטי בעל 5 הילוכים.

אה,ויש גם 7 מקומות ישיבה.

והאיכות חייבת להיות גרועה,זה זבל קוריאני לא?

לא יודע אם ישבת או נהגת,חלילה לא עלינו,בסנטה-פה,אזי הייתי יודע שמדובר במכונית כביש-שטח מצויינת בכל קנה מידה,ואיכות הייצור והגימור שלה עומדות על רמה גבוהה מאד.

אבל אל תיתן לעובדות לבלבל אותך-תמיד אוטו גרמני יהיה עדיף,ולא משנה למה וכמה.

 

איזה כיף לתקוף ישר, נכון?

1- בדגם הבנזין (זה שדיברו עליו לאורך כל השרשור) יש רק 4 הילוכים.

כמו שמופיע בחוברת הטכנית - http://www.hyundaimotors.co.il/objects/santafe_insert.pdf

 

2- האיכות לא חייבת להיות גרועה. גם לא אמרתי שהיא גרועה. אבל היא לא טובה כמו במציובישי או בטויוטה ולא מצויינת כמו בVW.

 

3- יצא לי לשבת. אפילו יצא לי לנהוג. ולא 5 או 10 דקות. קיבלנו את הרכב הזה לסופ"ש לפני שהחלטנו לקנות מיצובישי אאוטלנדר.

 

מכונית כביש שטח? על איזה שטח אתה מדבר? הרכב הזה כבד ועם מרווח גחון אפסי. הוא בקושי סוחב בחולות בלי שתדלק נורת חום,

ולכן סביר להניח שהשטח היחיד שהוא יראה יהיה שבילי קק"ל.

איכות ייצור וגימור עומדות על רמה גבוהה? אולי. יחסית ליונדאי מלפני 5 שנים. אבל בהחלט לא לעומת המתחרות היפניות או האירופאיות.

 

4- נראה לי שמי שהתבלבל פה מהעובדות זה אתה ידידי.

אני הייתי בשוק לחיפוש אחר רכב בתקציב של כ250K שקלים חדשים לפני פחות מחצי שנה.

קיבלתי 3 רכבים לסופ"ש ועוד 2 רכבים לנסיעת מבחן של כחצי שעה עד שעה.

בסופו של דבר, נעשתה בחירה - והיא לא הייתה גרמנית (כמו שאפשר לראות בחתימתי).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפתור שטח ברכבים הללו זה לא יתרון , האנשים שקונים אותם מימלא לא נכנסים לשטח מקסימום לטפס על מדרכות.

 

לטעמי הטיגואן רוכב על היוקרה של הטוארג ובגלל זה תג המחיר הגבוהה, המתחרים שלו זולים יותר ומציעים לא פחות ממנו מה גם שאחד החסרונות של הרכב הזה הוא כמובן היבואן הידועה לשימצה , צ'מפיון מוטורס אני לא הייתי מתלהב לקנות משהו מהם .

 

עוד דבר שאתם מהללים זה את הצריכת דלק שלו ביחס למתחרים, הנתונים יפים על הנייר אני רוצה לראות מה יהיה באמת בשטח.

דבר נוסף לא פחות חשוב , המנוע שיש שם מנוע ה-TSI הזה עדיין לא הוכחה אמינותו יהיה מאוד מעניין לדעת מה יהיה עם המנועים האלה עוד כמה שנים , הם מורכבים יחיסית גם טורבו וגם סופרצארג'ר שני הרכיבים האלו מאוד מאוד יקרים בעיקר שמדובר בפולסוואגן , לא נעים אם הם מתקלקלים או אם יש איזה בעיה רצינית במנוע הזה.

לעומת זאת המתחרים מתבססים על מנועים פחות מתוחכמים אבל לפחות עם אמינות מוכחת למשל הטוסון , המנוע אומנם לא שיא הטכנולגיה אבל הוא אמין ופשוט הרבה יותר .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע שיש שם מנוע ה-TSI הזה עדיין לא הוכחה אמינותו יהיה מאוד מעניין לדעת מה יהיה עם המנועים האלה עוד כמה שנים , הם מורכבים יחיסית גם טורבו וגם סופרצארג'ר שני הרכיבים האלו מאוד מאוד יקרים בעיקר שמדובר בפולסוואגן , לא נעים אם הם מתקלקלים או אם יש איזה בעיה רצינית במנוע הזה.

 

למיטב ידיעתי - המנוע שיש בטיגואן הוא 2 ליטר עם טורבו. וזהו. בלי סופרצ'ארג'ר.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי אתה צודק. הכיתוב TSI מבלבל. נדמה לי שגם הגירסה המוגבלת של הפאסאט 1.8 TSI היתה מצוידת במדחס טורבו בלבד. הייתי שמח לקבל אישוש לכך, מעומר למשל. תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו ב-Vag החליט לשנות את הכינוי של מנועי ה-TFSI ל-TSI (שזה אומר ה-1.8T וה-2.0T).

 

רק ה-1.4TSI הוא טווין צ'ארג'ר - השאר מצויידים רק בטורבו.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לפאסאט 1.8TSI מדחס טורבו בלבד, איך אפשר להסביר את מבחן הרכב שהופיע ביום שישי 21.3 במוסף "דה מרקר" לרכב הנ"ל, שכלל כמובן שבחים חמים לשיטה המופלאה בעזרתה מנוע 1.8 צנוע נפח מביא כוח, גמישות וחסכון בחבילה אחת, הכל כמובן בזכות מדחס טורבו מחד ומגדש על מאידך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לפאסאט 1.8TSI מדחס טורבו בלבד, איך אפשר להסביר את מבחן הרכב שהופיע ביום שישי 21.3 במוסף "דה מרקר" לרכב הנ"ל, שכלל כמובן שבחים חמים לשיטה המופלאה בעזרתה מנוע 1.8 צנוע נפח מביא כוח, גמישות וחסכון בחבילה אחת, הכל כמובן בזכות מדחס טורבו מחד ומגדש על מאידך.

 

מסבירים במילה אחת - מקצוענות!

 

 

מישהו ב-Vag החליט לשנות את הכינוי של מנועי ה-TFSI ל-TSI (שזה אומר ה-1.8T וה-2.0T)..

 

זה בגלל שאי אפשר לאמר TFSI בלי לירוק על מי שעומד מולך...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5843 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...