Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דווקא כן צריך לתת לו לנהוג,

א כדי להתבגר על הטראומה במידה ויש.

ב נראה לך שהוא איי פעם בחיים יעשה עוד פוזות?

ג אולי דארווין יתפוס אותו...

 

העיקר שכולם בחיים אבל השאלה פה אחרת. מה חושב ההורה שנותן למישהו בגיל הזה כזה אוטו ? "אוקיי אני סומך על הבן שלי ואני אתן לו אוטו שעולה כמו בית בבאר שבע ואסמוך עליו שהוא לא ינסה להרשים פריחות " נשמע קצת מוזר
תזכור שהאוטו הראשון של כמה וכמה אנשים כאן היה רכב כזה. שלי היה מרצדס ישנה שבכל מקרה הייתה עושה 0-100 ב9 שניות ושקלה 2 טון.

 

אבל אני עושה את זה כשאני לבד, ואין מסביבי פרחות/חצאיות מיני/חברים שיש להרשים.

 

זה כי אתה עושה את זה מתוך עניין וכיף עצמי. כמו כולנו...

אני בכל מקרה משער שאתה לא עושה דברים כמו שהוא עשה ולא יוצא לך להיכנס ככה בעמודים.

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
דווקא כן צריך לתת לו לנהוג,

א כדי להתבגר על הטראומה במידה ויש.

ב נראה לך שהוא איי פעם בחיים יעשה עוד פוזות?

 

 

מה גם שברוב חברות הביטוח כיום, במידה ויש טוטאל, מקבלים רכב חדש, עם הניילונים.

 

 

א- במידה ואין לו טראומה , מה אז? בשביל לעזור לו להתגבר על חשבון הבנק שלהם?

 

ב- ברור , בשביל מה הוא צעיר?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אני באמת לא מבין איך הוא איבד שליטה ברכב כזה ?

שילך לקורס שהמליצו לו כאן זה יעזור כי אנשים כאלה לא משתנים גם אחרי אירוע כזה

יצאתי עמבה

פורסם

חבל שעלית איתו ברכב!.

מצד שני זה שיעור לחיים, ואני מקווה שאתה או החבר שלך או בכלל כולם יפסיקו לעשות שטויות.

 

ולמה עשיתם את זה בחנייה?! אתם לא יודעים שיכל לעבור מישהו ואז הייתם מעיפם אותו!

 

אני לא מבין איך אתם עושים שטויות מבלי לחשוב פעם אחת, רוצים להשתולל? לכו למסלול ריק מאנשים ומכוניות, אבל לפחות אתם לא מסכנים אנשים אחרים ואין במה להתנגש.

 

לאנשים כאלה לא יעזור שום דבר, גם לא קורס נהיגה מתקדמת כי זה רק יעודד אותם להרגיש "אני שולט ברכב".

 

החינוך האמיתי הוא מצד ההורים, כשההורים יתערבו לילד שלהם ויחנכו אותו איך לנהוג בתקופת המלווה זה אולי יעזור קצת.

 

סעו בזהירות!.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...