Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאבירם (פותח השרשור):

 

קודם כל אני שמח לשמוע שיצאתם מזה (פחות או יותר) ללא פגע משמעותי, אתה כמובן מודע לזה שזה היה עלול להסתיים לגמרי אחרת.

 

אתה בן 17, אני אני מניח שהחבר שלך באותו גיל פחות או יותר. במקרה הזה ההורים של חבר שלך, שנתנו לנהג חדש לנהוג ברכב כזה- אשמים, ואני מניח שאחרי שהרכב החדש שלהם הלך (וכמעט גם הבן שלהם), הם למדו כבר את הלקח.

 

לעולם לא נותנים לנהג חדש לנהוג ברכב עם מנוע כזה ועם "לוק" כזה!

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מגיע לך הערכה לפחות על גילוי הלב והשיתוף! היה ברור לכולם ולך שתקבל "שטיפה" ובכל זאת העדפת לחנך את חבריך הצעירים עם נקודות למחשבה.

פורסם

אני גמרתי קצת יותר גרוע ממך עם פלטינה בירך ולסת שבורה

ואין יום שאני לא מודה לבורא עולם על זה שאני הולך וחי בכלל

בוא נגיד שאפילו הבוחן תאונות של המשטרה דיבר עם דוד שלי ואמר לו במילים האלו

"אני עוד לא קולט איך אחיין שלך יצא מהרכב בחיים,דבר כזה עוד לא ראיתי"

תחשוב כמה ניסרו את האוטו בשביל לשלוף אותי

 

לומדים וטוב שעכשיו ולא בעולם הבא :mm_wink:

 

לך עם החבר שלך לקורס נהיגה מתקדמת (תרגול מעשי) לא תאמין כמה תודה לנו אח"כ

 

 

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

העיקר שאף אחד לא נפגע.

זאת דרך קצת יקרה (לכיס) בשביל ללמוד לקח,

אבל עדיפה מהדרך הקשה (הכיס של חברה קדישא).

 

אחרי ההתאוששות מההלם, אני מצטרף כמובן להמלצה על קורס לנהיגה מתקדמת.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

טוב דבר ראשון כול הכבוד שספרת והודית . לא כול אחד מודה בטעויות שלו בפומבי .

דבר שני מצטרף לכך שתלך וגם חבירך לקורס נהיגה

ודבר שלישי , אני חושב שהגיע הזמן שיפסיקו עם משחקים וסרטים של מהיר ועצבני ודומיהם . אנשים חושבים שזה פשוט ושוכחים ששם עושים את זה נהגי פעללולים , בצורה מסודרת ועם מרחב מוגן במקרה של טעות . החיים הם לא סרט .

 

היות ויצאת מסכנת חיים כמעט בטוחה , אני חושב שאתה כן יכול לברך הגומל , אבל תשאל רב

בברכה יהודה

פורסם

מי שמושפע מסרטים לא מציאותיים , צריך טיפול מסוג אחר.

 

שמופז יעשה משהו מועיל , יעלה את הגיל לקבלת רשיון ל-21 !

הצעירים היום הם יותר "צעירים" , ויותר "טפשים" מכדי ללמוד מה אסור ומה לא כדאי שלא בדרך הקשה.

מונעים על ידי פוזות, וחבל. פותח השרשור עוד למד את לקחו, אבל יש רבים שלא לומדים, עד שהם עצמם נמרחים על עמוד.

 

אין בבתי הספר היום חינוך תעבורתי? :shock:

 

נ.ב. - לא חראם על האוטו החדש? איזה בזבוז :-(

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

...ואל תקשיב לכל אלה שמציעים לך ללכת ל"נהיגה מתקדמת". סע במהירויות שכל אדם עם יכולות נהיגה מפגרת יכול לשלוט בהן בכל התרחשות פתאומית על הכביש. לא תפסיד דקה. מאדם שנוהג הכל בכל העולם מ-1965 , בלי שום קורסים פלצניים המיועדים לאלה שרוצים אליבי להמשך נהיגה מטורפת ,עם תאונה אחת, (לפני יותר מ-30 שנה בשוייץ, כשנהג החליק בשלג לתוך שורת מכוניות שהייתי ביניהן - לא היו פצועים) ו-8 עבירות קלות.

פורסם

שמופז יעשה משהו מועיל , יעלה את הגיל לקבלת רשיון ל-21 !

 

31, מינימום.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לאבירם (פותח השרשור):

 

קודם כל אני שמח לשמוע שיצאתם מזה (פחות או יותר) ללא פגע משמעותי, אתה כמובן מודע לזה שזה היה עלול להסתיים לגמרי אחרת.

 

אתה בן 17, אני אני מניח שהחבר שלך באותו גיל פחות או יותר. במקרה הזה ההורים של חבר שלך, שנתנו לנהג חדש לנהוג ברכב כזה- אשמים, ואני מניח שאחרי שהרכב החדש שלהם הלך (וכמעט גם הבן שלהם), הם למדו כבר את הלקח.

 

לעולם לא נותנים לנהג חדש לנהוג ברכב עם מנוע כזה ועם "לוק" כזה!

 

ואם זה הרכב היחיד בבית? לאסור על הבן לנהוג לגמרי?

 

מי שמושפע מסרטים לא מציאותיים , צריך טיפול מסוג אחר.

 

שמופז יעשה משהו מועיל , יעלה את הגיל לקבלת רשיון ל-21 !

הצעירים היום הם יותר "צעירים" , ויותר "טפשים" מכדי ללמוד מה אסור ומה לא כדאי שלא בדרך הקשה.

מונעים על ידי פוזות, וחבל. פותח השרשור עוד למד את לקחו, אבל יש רבים שלא לומדים, עד שהם עצמם נמרחים על עמוד.

 

אין בבתי הספר היום חינוך תעבורתי? :shock:

 

נ.ב. - לא חראם על האוטו החדש? איזה בזבוז :-(

 

 

אני בן 20, ואולי אני לא הנהג הכי זהיר בעולם, אבל אני לא עושה שטויות כאלה. למה שאני אסבול מזה?

חינוך תעבורתי יש, אבל זה סתם שיעור לימוד לתאוריה. לא מלמדים שם שום דבר שלא כתוב בכל ספר ללימוד תאוריה שתקנה.

 

לפותח השרשור: הרכב כפרה. העיקר שלא נפגעתם, ושלמדתם לקח.

"ai motoare capul doare"

פורסם
הכי מצער שלהורים כנראה לא אכפת.

מאיפה לעזאזל אתה יודע או יוצא במסקנות שלהורים שלו לא איכפת?! אתה מכיר אותם?

 

שמופז יעשה משהו מועיל , יעלה את הגיל לקבלת רשיון ל-21 !

אני ממש לא תומך בהצעה שלך או בהכללות שלך, אבל גם מצאת לך שר תחבורה שיעשה את הצעד זה...

אם קבלת הרישיון תהיה מגיל 21 מי ינהג בצבא?

פורסם

עזוב מי ינהג בצבא, אם אנחנו מספיק בוגרים כדי לקבל נשק בגיל 18 אז גם רישיון מגיע לנו לקבל.

לכן אם כבר מעלים שיעלו את זה ל18 אבל זה יפגע בחברה הקרביים שלא לכולם יהיה זמן להוציא רישיון לפני הצבא/ בתוך הצבא.

Toyota Yaris TS

 

פורסם

שר תחבורה שהיה פעם רמטכ"ל ויודע איך הצבא עובד לא יחשוב אפילו לשנייה להזיז את גיל הוצאת הרישיון.

מבחינתו צריך כמה שיותר זמן להוציא רישיון לפני הצבא, כי מה לעשות... הצבא צריך נהגים לכל מיני כלים שונים ומגוונים (ובאמת שלא חסר על מה).

 

אפשר אפילו להקצין ולומר, השר תחבורה שיזיז את גיל הוצאת הרישיון פוגע בביטחון מדינת ישראל.

פורסם

העיקר שכולם בחיים אבל השאלה פה אחרת. מה חושב ההורה שנותן למישהו בגיל הזה כזה אוטו ? "אוקיי אני סומך על הבן שלי ואני אתן לו אוטו שעולה כמו בית בבאר שבע ואסמוך עליו שהוא לא ינסה להרשים פריחות " נשמע קצת מוזר

פורסם

זה התוצאה כאשר סומכים קצת יותר מדי על הרכב ועל ה"יציבות" שלו שיציל אותך במצבים קריטיים (כמו ESP,DSCוכדו'),תשקול באמת "נהיגה מתקדמת" כי שם מסבירים על על היגוי,תת-היגוי ומצבים קריטיים שאתה חושב שלא תוכל לצאת מהם מסבירים לך במצבי "שטח" איך ניתן להימנע מהמצבים האלו ואיך ניתן לשלוט ברכב במצבים קיצוניים באמת מומלץ מאוד ושווה את ההשקעה.

וסיפור קטן,אני עובד בשוהם (קרוב ללוד),ושם חיים ברמה די גבוהה אם לא גבוהה ואני מכיר יותר מדי "נהגים" בני 17-18 שאיך שהוציאו רשיון קיבלו מאבא/אמא FR CUPRA,GOLF GTI ועוד מכוניות עם אופי ספורטיבי.עכשיו אני שואל את עצמי למה נהג חדש שיודע בקושי להעביר הילוכים צריך רכב ספורט עם מעל 170כ"ס והתוצאה של השאלה שלי היא שיום שישי שעבר בדרך הביתה ראינו FR מרוסקת בגלל שלא הצליח לקחת פנייה ו"טיפס" כיכר חדשה בכניסה ולפני חודשיים עוד GOLF GTI מושבתת כי הנהג הגיע מהר מדי לפנייה של כיכר וטיפס אי תנועה בצד ימין של הדרך.המסקנה היא שחבל על הרכבים האלו שההורים משקיעים כלכך הרבה כסף בילדים וחושבים שהם לא ישתוללו.חבל.

mazda 3 sedan 2.0 150bhp

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...