Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יגיד לך משהו שאתה וחברך בטח יודעים כבר:

מ-ט-ו-מ-ט-מ-י-ם.

טוב שזה נגמר ככה- העיקר שתלמדו את הלקח.

גם אני יצאתי מטומטם וגמרתי רכב על אי תנועה, העיקר ללמוד מזה.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בהחלט נס

ואני עד לתופעה הזאת בקרב חברים שלי

כל אחד חושב שהוא מינימום מיכאל שומאכר עם המאזדה 3 או ההונדה סיוויק של ההורים שלו

חבל שלומדים לקח רק במקרה של תאונה לא עלינו, את הלקח שלכם מקווה שלמדתם.

Toyota Yaris TS

 

פורסם
תעשו ברכת הגומל.

 

אני הייתי אומר "תעשו קורס נהיגה מתקדמת", אבל זה רק אני והאמונות הטפלות שלי... :roll:

 

בכל מקרה, ברכותיי!

נראה לי שהצלחתם לעשות היסטוריה - המאזדה 6 החדשה הראשונה שעשתה טוטאל לוס בישראל.

פורסם

מזל שנשארתם חיים, רכב לא חבל עליו!

וטוב שאתה למדת לקח! זה גם איזשהו שיעור בשבילי לעתיד.

 

הבעיה שנהגים חדשים חושבים שהם נהגי מירוץ (גם אני אולי אחשוב ככה).

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

העיקר שאתם בראים ושלמים. כל הבלאן יעבור ותחזרו למסלול חיים נורמאלי.

 

דרך אגב חברת הביטוח לא יכולה להתנער מאחריות? השתוללות עם רכב בחניון או משו בסגנון?

 

 

 

 

שחרון

חרדון מקבוצת החרדוניה :roll:

פורסם

This driver's place is in the jail!!!

He drove this car when he was drunk! If I was the insurance company, I wouldnot pay a shekel!

In my opinion Shaul Mofaz does the Right things, the roads in Israel are good,the drivers are pese of shit!

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

פורסם
6 אחת פחות - יותר טוב.

 

אוראל - אני מתפלא עליך.

בכל מקרה באמת הכי חשוב שיצאתם רק בשריטות.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
In my opinion Shaul Mofaz does the Right things, the roads in Israel are good,the drivers are pese of shit!

הדבר הטוב היחיד ששאול מופז יכול לעשות זה לפנות את כסאו לטובת אדם שמגיע לתפקיד ולמשרה מתוך תחושת שליחות אמיתית ואהבת המקצוע, ולא בגלל שזה המשרד האחרון שהמתין לאיוש תפקיד העומד בראשו.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אמר את זה הבן אדם שהרס את צה"ל , הורס את משרד התחבורה (שאין בו יותר מידי מה להרוס)

שימשיך להמציא חוקים שההיגיון מנותק מהם רק בשביל שיראו שעושה משהו..

וכל זה בעידוד אור ירוק.

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

לפחות אפשר לרשום אותו כ"האיש הראשון שעשה תאונה עם המאזדה 6 החדשה בישראל":? בן כמה האוטו, חודש?

 

לפחות לא קרה לכם כלום..

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם
This driver's place is in the jail!!!

He drove this car when he was drunk! If I was the insurance company, I wouldnot pay a shekel!

In my opinion Shaul Mofaz does the Right things, the roads in Israel are good,the drivers are pese of shit!

 

מסכים על החלק הראשון של חברת הביטוח. לא מסכים על החלק השני (שאול מופז)

 

אולי ככה יתחילו לחשוב פעמיים , לפני שעושים שטויות. יכולתם להרוג לא רק אתכם, גם אחרים.

 

מטומטמים.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

מזל שלפחות ככה זה ניגמר

רק אני לא מבין דבר אחד איזה פוזות הוא רצה לעשות עם מזדה 6 גם אם היא 2008 ?:shock: מה האוטו הזה נותן מ0-100 ב 7 שניות שהוא עושה איתו פוזות,ועוד רכב של הורים..צעיר

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...