Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ברכת הגומל עושה רק מי ש:

 

 

א. יצא מבית האסורים (כלא);

 

ב. יורד ים שחזר בשלום (מלח שחזר בשלום);

 

ג. אדם שנרפא ממחלה קשה מאוד.

 

 

אנקדותא!

 

 

תקראו פרק תהילים קכ"א:

 

"שיר למעלות אשא עיני אל ההרים

מאין יבוא עזרי:

עזרי מעם ה' עושה שמים וארץ:

אל ייתן למוט רגליך

אל ינום שמרך:

הנה לא ינום ולא יישן שומר ישראל:

ה' שומרך ה' צלך על יד ימינך:

יומם השמש לא יכּךֳּ וירח בלילה:

ה' ישמרך מכל רע ישמר את נפשך:

ה' ישמר צאתך ובואך מעתה ועד עולם הללויה:"

 

לא נכון!! תברך הגומל.

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
...ואל תקשיב לכל אלה שמציעים לך ללכת ל"נהיגה מתקדמת". סע במהירויות שכל אדם עם יכולות נהיגה מפגרת יכול לשלוט בהן בכל התרחשות פתאומית על הכביש. לא תפסיד דקה. מאדם שנוהג הכל בכל העולם מ-1965 , בלי שום קורסים פלצניים המיועדים לאלה שרוצים אליבי להמשך נהיגה מטורפת ,עם תאונה אחת, (לפני יותר מ-30 שנה בשוייץ, כשנהג החליק בשלג לתוך שורת מכוניות שהייתי ביניהן - לא היו פצועים) ו-8 עבירות קלות.

לזה שהתגובות שלך ספק תמהוניות, ספק הזויות וספק סתם מטומטמות כבר התרגלנו.

הפעם, אני מוכרח להודות, התעלית אפילו על עצמך.

אני מוכן להתערב שכשנהג (חלילה לא אתה) צריך לבלום בלימת חירום (אתה הרי אף לא נקלע למצבים כאלה), אתה עדיין סבור שהדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות פמפום דוושת הבלם.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

באמת תגובה הזויה.

במקום ללמוד לשלוט על הרכב אתה מציע לזחול כמו רכיכה בכביש?

במקום לחנך את הצעירים לבגרות ואחריות אתה מציע לנסוע ב 30 קמ"ש?

עם אנשים כמוך, היינו עדיין בעידן האבן.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

לצערנו הרב, אתם צודקים.

הגבלת הגיל היא לא המפתח כאן. אין דרך ללמד צעירים בגרות נפשית.

הפתרון הוא חינוך תעבורתי יעיל כבר בשלב טרום הוצאת רשיון (גיל 16 - 17 נכון להיום).

 

אבל מה, אליה וקוץ בה: החינוך הממלכתי כיום הוא גרוע, וכבר אי אפשר לקרוא לו "חינוך" בכלל. משרד החינוך פשט רגל מזמן.

ואם חינוך כזה חסר לנו, חינוך תעבורתי נשמע כמו "חלום בהקיץ". כל שנותר לצעירים היום הוא להתבגר ולקבל שיקול דעת נכון בכוחות עצמם, או לחילופין, ללמוד בדרך הקשה. :?

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

רק הערה קטנה (עוד לפני קריאת כל השרשור) - תאונה קטלנית היא כזו שבה נהרג מישהו.

 

עריכה לאחר קריאת השרשור:

 

אם ידעת כי זהו הנהג המדובר - למה נכנסת איתו לרכב מלכתחילה ?

 

הוא בוחר לנסוע בצורה מסויימת, אתה יכול לבחור לא להיות שם.

 

בשנייה הראשונה שבנאדם יאיץ כשאני בתוך האוטו ליותר ממהירות שהינה סבירה לסיטואצייה,

 

(חניון זה 30 קמ"ש מבחינתי, וגם זה כשהוא נטוש ריק ושומם לחלוטין)

 

- הוא מקבל כאפה ואני יורד מהאוטו, לרוב בשילוב לקיחת המפתחות ממנו.

 

בשביל לעשותו פוזות בחניון היה שווה לך להתנגש בעמוד ?

 

מעבר לקורס נהיגה, אתה וחברייך צריכים לשנות גישה לחיים, או שהחיים שלכם לא יהו ארוכים במיוחד.

 

מצטער על "השפה הקשה".

 

בברכה, מר תעלול.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

אני לא אוהב את הקטע של לעלות את גיל הוצאת הרשיון

אני מכיר מספיק חברים בני 17-20 שנוהגים בטוח ולא משתוללים

כמובן זה אנשים עם ראש על הכתפיים ומודעים לסכנה בנהיגה במהירות גבוהה

פורסם
לצערנו הרב, אתם צודקים.

הגבלת הגיל היא לא המפתח כאן. אין דרך ללמד צעירים בגרות נפשית.

הפתרון הוא חינוך תעבורתי יעיל כבר בשלב טרום הוצאת רשיון (גיל 16 - 17 נכון להיום).

 

אבל מה, אליה וקוץ בה: החינוך הממלכתי כיום הוא גרוע, וכבר אי אפשר לקרוא לו "חינוך" בכלל. משרד החינוך פשט רגל מזמן.

ואם חינוך כזה חסר לנו, חינוך תעבורתי נשמע כמו "חלום בהקיץ". כל שנותר לצעירים היום הוא להתבגר ולקבל שיקול דעת נכון בכוחות עצמם, או לחילופין, ללמוד בדרך הקשה. :?

בתיכון שבו למדתי קיים שיעור "חינוך תעבורתי" לכיתות י"א כלומר בדיוק גילאי 17+-,גם כשאני למדתי היה לי את השיעור הזה,את האמת זה היה בשבילי סתם שעה נוספת למערכת שממנה לא למדתי כלום,למרות שבטוח יש אנשים שכן השכילו.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

  1. מזל שככה זה נגמר
  2. טוב ששיתפת את כולם במקרה, אפילו אם זב חוטם אחד לא יעשה תאונה בגלל זה אז כולנו הרווחנו
  3. מה הפלא שביטוח מקיף לנהג חדש עולה כמו שהוא עולה...

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

הצורה היחידה היא התחלת לימוד נהיגה עם אבא מגיל 14,

אומנם, לא לכולם יש רכבים, לחלק גם אין הורים, אבל בשביל ילד בן 17 הרישיון זה סוכריה על מקל,

אם ייקח לו 3 שנים להוציא רישיון, אחרי מסכת בירוקרטית מזוויעה, נראה אותו עושה פוזות בעיר.

 

בתור אחד שדיי נמצא בגיל הזה,

אני גם הייתי{ואולי עדיין} עושה דברים כאלה,

ופעם אחת יצא לי להכיר את ה-ESP ב-65 קמ"ש בכיכר{ממשיך בקו ישר אך צריך להפנות את ההגה},

אני מודע לעובדה שזה מעשה שלא ייעשה, אך היו 'תנאים'{בוקר, שבת, אין כלב בכביש(באיזור תעשייה נטוש)} ללמוד את הגבולות של הרכב,

 

אבל אני עושה את זה כשאני לבד, ואין מסביבי פרחות/חצאיות מיני/חברים שיש להרשים.

----

פורסם

אני לא אוהב ג'ימקאנות.

 

זה נחמד עם הוט האצ'ים, אבל ההרגשה שלי היא שהרכב נועד לדברים מאתגרים קצת יותר. :wink:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...