Jump to content

bora מאור דוידי

  • הודעות

    176
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי bora מאור דוידי

  1. בורה מודל 2002 עשתה 250אלף קילומטר זה נישמע מצחיק אבל זה האמת
  2. ראיתי את הרכב הזה במפגש אודיו שהיה בעפולה
  3. בניה יפה תתחדש נראה מאוד נקי אבל איך אפשר לכוון כך את המגבר ?
  4. איזה יופי של שרשור זה
  5. משתתף בצערכם שלא תידעו עוד צער השוטר בכתבה אמר שהכביש מסוכן
  6. תודה לך על התיזכור
  7. אצלי הוא מרים סבבה תקומפוננט
  8. ליטל תמונות יפות כל הכבוד על היזימה ואגב יש לך אחלה מצלמה לעומת שלי קבלי את זה בצחוק
  9. היה אחד הקטלניים למפגש ראשון שלי יש לי 30 תמונות מישהו יכול להסביר לי בפרטי איך מעלים תתמונות(=את התמונות)?
  10. 30.מגיע עם שלושה חברה עם מערכות וגם הרגע היתקשרתי לניב זה שהיה מפגש שעבר עם גולף שחורה ודבאל סאב הרץSPL ינסה להביא משהו לעל האש ויודיע גם לחברים שכל אחד יביא משהו
  11. בכרתה אחלה סאב אבל חסר לו קצת דיוק לצערי
  12. פעם הבא אל תעלה למכונית של איזה ילד שלא יודע לשלוט על רכבו
  13. איזה יופי אהבתי חורים של הUSB:hihi:
  14. תודה לך מפלצת ירוקה
  15. כן תחבר אותם לפנאל
  16. יפה הטוויטר הזה וההתקנה עוד יותר טוויטר HI END גינס'ס
  17. החלום VW BORA VR6
  18. תודה לכולם על התגובות
  19. תודה נכון צודקים ומה לגבי 9*6 לי יש של הרץ דגם בחתימה שלי ושלו של Infinity REF9613I
×
×
  • תוכן חדש...