Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6681 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי כרגע סאב ES250 HERTZ

אני חושב או לקנות עוד אחד או למכור ולקנות את אחיו הגדול ה ES300 שהוא 12 אינץ

אז מבחינת עוצמה ודיוק מה יהיה עדיף 2 של 10 או 1 של 12

שאלה נוספת אם אני מביא 2 סאבים אני יצטרף 2 מגברים בשבילהם? או שאפשר לחבר את שניהם למגבר אחד?

תודה חברה דניאל.

פורסם

תלוי איזה מגבר יש לך ...

בקשר מה עדיף 2 / 1 ? תלוי מה אתה מחפש מהמערכת שלך .

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

2 של 10' יהיו 2X250 (זאת אומרת 500RMS) ולעומתם ה12' הוא 300 .

קשה לבד להבין מה יותר חזק?

השאלה מה אתה מחפש ולמה אתה צריך שני סאבים?!

 

 

בן.

Got To love It

פורסם

חזק זה פונקציה של כמה אויר הוא יכול לדחוף .

 

לא נראה לי שזה קשור לRMS

 

אלא לשטח הפעיל X המרחק שהוא עובר .

 

אני מניח שהRMS אולי קשור למהירות שלו (שדה יותר חזק).

 

אבל אני לא מבין בסאבים (הכל פיזיקלי ).

 

חכה לתגובה יותר מקצועית

פורסם
2 של 10' יהיו 2X250 (זאת אומרת 500RMS) ולעומתם ה12' הוא 300 .

קשה לבד להבין מה יותר חזק?

השאלה מה אתה מחפש ולמה אתה צריך שני סאבים?!

 

 

בן.

 

זה חישוב ממש לא נכון.

הES250 חלש משמעותית מהES300.

לא יורד נמוך כמו הES300 ולא מורגש כמו הES300.

וזה אחרי התלבטות בין שני הסאבים וישיבה ברכב עם שניהם בכמה סוגי תיבות.

והES300 הוא 350 RMS ואם הוא יקח אותו ויחבר אותו למגבר של סביבות ה400 - 450 RMS אני בטוח שהוא יהיה יותר חזק משני ES250.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

×
×
  • תוכן חדש...