Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8262 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תתחדש תמיר נראה ממש מליון דולר.

 

 

עכשיו נישאר לך רק צינור ואגזוז חיצוני של סופרספרינט בשביל השלמות :lol:

 

דוקא לא חסר :)

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לגבי המחיר 3300 כולל התקנה במשתיק בחולון ושרות מעולה עם יחס מאד אישי.

אגב היו תנודות מאד גדולות במחירי הסעפת לאורך השנה עקב שינויים בשער היורו.

המשתיק אכן מצויינים. אני החלפתי אצלם צנרת מרכזית ויצאתי מרוצה.

קיבלתי הצעת מחיר לסעפת כזו ב-2200 ש"ח בחודש מרץ אך לבסוף החלפתי

רק את הצנרת המרכזית שהייתה במצב קטטוני, עקב סגירת הזמנה.

 

חיבור הסעפת לבלוק

סתם למען הסדר הטוב, לראש. :wink:

 

תתחדש תמיר נראה ממש מליון דולר.

עכשיו נישאר לך רק צינור ואגזוז חיצוני של סופרספרינט בשביל השלמות :lol:

דוקא לא חסר :)

מסכים.

 

תתחדש :!:

בהחלט מחכים להתרשמות. :D

 

דניאל

MCS 2008

פורסם

יש לי שתי דקות לפני שאני נוסע לטיול חברה. אבל הייתי חיב להגיע למחשב ולרשום את זה-

 

זה מטורף

 

זה פשוט לא אותו הרכב. רצועת הכח מתחילה בסל"ד מאד נמוך וממשיכה לינארית עד למנתק.

 

 

טוב אני ארחיב בנושא רק מחר כי אני חיב לזוז

פורסם

המנוע של VTR הוא כמו המנוע של הXS שלי ?

 

כדאי לי לעשות גם ככה (במידה ואני ישאיר את האוטו אצלי) ?

 

דניאל

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

עכשיו לסיפור המלא :twisted:

 

אני אתחיל בהתחלה לכל מי שלא מכיר את היסטורית השיפורים והתלונות שלי על השיפורים.

 

המנוע של ה-VTR בתצורתו המקורית מספק רצועת כח בין 3000 ל-5600 סל"ד כשכבר מ-2000 יש מומנט מכובד המאפשר גמישות בנסיעות מנהלתיות.

 

לפני חמישה חודשים בערך התקנתי מערכת אויר (ראם אייר) של סימוטה http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=13085 ולצד שיפור מרשים בכושר הנשימה חשתי איבוד מומנט בסל"ד ביניים ודגרדציה בתגובת דושה. בשורה התחתונה רצועת הכח עברה לגזרה שבין 4300 ל- 6000 כלומר עלתה והתקצרה. הגיר כמובן לא בנוי לרצועת כח זו ולמרות שאפשר להבין שההספק עלה הביצועים היו מעט מאכזבים.

 

לפני שלושה וחצי חודשים הסרתי ממיר והחלפתי דוד אחורי לסופרספרינט. http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=15585 הפעם השיפור עודד את רוחי כי קיבלתי בחזרה חלק מהמומנט האבוד ולמרות שהגמישות שזכרתי מנהיגה מנהלתית לא לגמרה השתקמה הרגשתי שבנהיגה חזקה הביצועים טובים באופן ברור מהמצב שהיה לפני תחילת השיפורים. הייתי אומר שהמומנט המקסימלי התקבל קצת יותר מוקדם (באזור 4000 אולי אפילו לפני) אבל זה בכל זאת לא המומנט שהיה לי לפני השיפורים.

 

היום אחרי החלפת הסעפת אני יכל לומר בודאות מלאה שבכל סל"ד יש לי יותר מומנט ממה שהיה בסל"ד הזה מעולם (כלומר לפני ואחרי כל אחד מן השיפורים) זה מורגש בעיקר בסל"ד הביניים בין 2000 ל-4000. אני חושב שהשיפור במומנט בסל"ד גבוהה זניח לעומת המצב עם ראם אייר Decat ודוד אחורי (ללא סעפת משופרת). גם תגובת הדושה השתפרה וחזרה להיות חדה כמו שהיתה לפני כל השיפורים.

 

דבר נוסף מעניין ששמתי לב אליו הוא שהרעש של הראם אייר במצערת פתוחה עד הסוף פחת. היה לי מצב שהמילימטרים האחרונים של מהלך הדוושה הגבירו את עוצמת הרעש בצורה דרסטית ללא שום תגובה של משיכה שתתלוה לרעש. כאילו שהמנוע הגיעה לנקודה שבה למרות שהמצערת נפתחת הוא לא מסוגל לשאוב יותר אויר ממה שהוא כבר מקבל (כנראה בגלל הקושי לפנות את הפליטה) היום הרעש הנוסף הזה נעלם. אין לי יותר את הצווחה הקרטונית שמודיעה לכל הכביש שאני "קורע" את האוטו, רק צליל בס נעים. אולי זה יותר דומה עכשיו לצליל הראם אייר של רוני שדיווח שהוא לא סובל מרעש נוראי כמו שאני מספר. (גם זאב ששמע את שני המנועים אישר שאצלי היה רעש חזק יותר)

 

מה שלדעתי קרה פה זה שמעבר לשיפור בקוטר הצנרת (שלדעתי הוא לא העיקר) מסלול הזרימה יותר "עגול" עם מיזוג (4-2-1) הדרגתי בהרבה מה שמביא להרבה פחות התנגדות זרימה של גלים חוזרים בסל"ד הביניים. התוצאה היא שכל התגובות וכושר ההאצה מרגישים הרבה יותר קלילים.

 

בשורה התחתונה אני לא יודע כמה כ"ס יש לי היום וזה לא ממש חשוב לי. מה שאני כן יודעה זה שיש לי מנוע מאד גמיש, לינארי, חד (בתגובת הדושה) ועם רצועת כך רחבה מאד. ברור לי שמיפוי ECU והגברת לחץ דלק בחלילים יעזרו להוצא יותר מהשיפורים אבל כבר בשלב זה אני ממש ממש ממש מרוצה מהתוצאות. אני מוצא את עצמי נוסע בבוקר לעבודה מחכה לנצל כל פיסת כביש פתוחה וזה ממש מזכיר לי את ההתלהבות של החודשים הראשונים אחרי שקניתי את האוטו. :):):)

פורסם
נשמע מצויין, יהיה ממש ממש מעניין לבדוק את הביצועים מול VTR סטנדרטית (יש מתנדב :wink: ) ומול VTS (גם לזה יש מתנדב) .

מאוד מאוד מעניין.

 

מעניין גם שעד עכשיו רוב המשפרים הכבדים שפה מעולם לא העמידו את הרכבים שלהם מול רכבים סטנדרטיים ורק דיווחו על השיפור בעצמם.

 

לא חסרות דוגמאות של רכבים משופרים קיצונית שהשמועות אמרו שיש להם כמה וכמה סוסים יותר מהמקור וכשהגיעה הבדיקה המציאות הראתה אחרת... (והמבין יבין :roll: ).

 

בכל אופן תתחדש תמיר, זה שאתה מרוצה זה באמת מה שחשוב וסביר להניח שבאמת יש איזשהו שיפור.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
נשמע מצויין, יהיה ממש ממש מעניין לבדוק את הביצועים מול VTR סטנדרטית (יש מתנדב :wink: ) ומול VTS (גם לזה יש מתנדב) .

מאוד מאוד מעניין.

 

מעניין גם שעד עכשיו רוב המשפרים הכבדים שפה מעולם לא העמידו את הרכבים שלהם מול רכבים סטנדרטיים ורק דיווחו על השיפור בעצמם.

 

לא חסרות דוגמאות של רכבים משופרים קיצונית שהשמועות אמרו שיש להם כמה וכמה סוסים יותר מהמקור וכשהגיעה הבדיקה המציאות הראתה אחרת... (והמבין יבין :roll: ).

 

בכל אופן תתחדש תמיר, זה שאתה מרוצה זה באמת מה שחשוב וסביר להניח שבאמת יש איזשהו שיפור.

 

לא סתם כתבתי שכמות הסוסים היא לא מאד חשובה לי, כי התחושה הכללית בנהיגה היא המטרה שלשמה אני משפר. אם אני אוכל לצאת מעיקול חד, יותר מהר בזכות רצועת כח גמישה יותר אז שיפרתי.

למרות ש0-100 לא ממש חושב לי ואני לא ממש רואה את עצמי עושה רייס עם מישהו באחד המפגשים אני מוכן לאתגר ההשואה (בכל זאת אני סקרן לדעת) בתנאי שיש מי שמוכן להציב רכב להשואה ויש תנאי בדיקה סטריליים ממפגעים בטיחותיים. (לא כביש ציבורי)

פורסם
נשמע מצויין, יהיה ממש ממש מעניין לבדוק את הביצועים מול VTR סטנדרטית (יש מתנדב :wink: ) ומול VTS (גם לזה יש מתנדב) .

מאוד מאוד מעניין.

 

מעניין גם שעד עכשיו רוב המשפרים הכבדים שפה מעולם לא העמידו את הרכבים שלהם מול רכבים סטנדרטיים ורק דיווחו על השיפור בעצמם.

 

לא חסרות דוגמאות של רכבים משופרים קיצונית שהשמועות אמרו שיש להם כמה וכמה סוסים יותר מהמקור וכשהגיעה הבדיקה המציאות הראתה אחרת... (והמבין יבין :roll: ).

 

בכל אופן תתחדש תמיר, זה שאתה מרוצה זה באמת מה שחשוב וסביר להניח שבאמת יש איזשהו שיפור.

 

לא סתם כתבתי שכמות הסוסים היא לא מאד חשובה לי, כי התחושה הכללית בנהיגה היא המטרה שלשמה אני משפר. אם אני אוכל לצאת מעיקול חד, יותר מהר בזכות רצועת כח גמישה יותר אז שיפרתי.

למרות ש0-100 לא ממש חושב לי ואני לא ממש רואה את עצמי עושה רייס עם מישהו באחד המפגשים אני מוכן לאתגר ההשואה (בכל זאת אני סקרן לדעת) בתנאי שיש מי שמוכן להציב רכב להשואה ויש תנאי בדיקה סטריליים ממפגעים בטיחותיים. (לא כביש ציבורי)

אחלה.

 

יש ויש, דבר איתי בה"פ.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.


×
×
  • תוכן חדש...