Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6703 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם יש ברשותי שברולט אפיקה ואבא שלי מעונין להחליף למאזדה 6 החדשה.

עכשיו בגלל שאני גם נוהג באוטו אני רוצה לעשות נסיעת מבחן לראות איך האוטו.

אני בן 18 עוד מעט יש מצב שאני יבקש ויתנו לי לעשות נסיעת מבחן?

פורסם

לא משנה בן כמה אתה העיקר שיש לך רישיון ביד, שני היתי בכמה מהסוכנויות בת"א וביקשתי נסיעת מבחן לא שאלו הרבה שאלות חוץ מ אם יש לי רישיון, כי המתרה שלהם למכור לך את הרכב. אז אל תדאג קח את הרשיון שלך ו לך תעשה נסיות מבחן כמה שבא לך!!!

פורסם

לא יודע מה איתך לדעתי זה לא נכון

הייתי בסכונות של דודג ולא אפשרו לי לעשות נסיעת מבחן רק מגיל 24

אבל לך תדע אולי במאזדה כן מאפשרים

פורסם

נו מה אתה מצפה? הם לא רוצים שהחלב ילכלך את המושבים :wink:.

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

זה משתנה מסוכנות לסוכנות. אם לא נתנו לך לעשות נסיעת מבחן, נסה בסוכנות אחרת. ייתכן שיש גם מדיניות של היבואן בנושא, אבל אני לא חושב. בכל מקרה, ידוע שלא בכל סוכנות נותנים לנהגים צעירים לעשות נסיעת מבחן.

"ai motoare capul doare"

פורסם

אם אינני ועה נסיעת מבחן אפשרי רק מגיל 24

 

בכל אופן, בעניין מאזדה, כשאני רציתי לעשות נסיעת מבחן על ה 6 החדשה הם אמרו לי שאפשרי רק מגיל 24.

פורסם
לא משנה בן כמה אתה העיקר שיש לך רישיון ביד, שני היתי בכמה מהסוכנויות בת"א וביקשתי נסיעת מבחן לא שאלו הרבה שאלות חוץ מ אם יש לי רישיון, כי המתרה שלהם למכור לך את הרכב. אז אל תדאג קח את הרשיון שלך ו לך תעשה נסיות מבחן כמה שבא לך!!!

 

ברגע שהם רואים בן 18 נכנס ומבקש לעשות נסיעת מבחן תאמין לי שאין להם שום מטרה למכור לך את הרכב (אולי כי הסיכוי שיהיה לך כסף ליוגורט גדול יותר), ולכן הסיכוי שתקבל נסיעת מבחן היא קלושה עד בלתי אפשרית. אם בכל זאת קיבלת, יש לך הרבה מזל וזה מקרה נדיר מאוד.

פורסם
ברגע שהם רואים בן 18 נכנס ומבקש לעשות נסיעת מבחן תאמין לי שאין להם שום מטרה למכור לך את הרכב (אולי כי הסיכוי שיהיה לך כסף ליוגורט גדול יותר), ולכן הסיכוי שתקבל נסיעת מבחן היא קלושה עד בלתי אפשרית. אם בכל זאת קיבלת, יש לך הרבה מזל וזה מקרה נדיר מאוד.

 

לגבי גיל 18 זה יכול להיות (אני בן 20)! אני היתי בפולקוגון ונסעתי על הפולו החדשה אחר כך נכנסתי לטויוטה וגם שם נתנו לי נסיעת מבחן על איריס!!!! ליגוארט לא נכנסתי אז אין לי מושג בקשר לזה:lol:

פורסם

אני יודע שביונדאי ובסיאט אפשר מגיל 17.

 

ואם אפשר בסיאט אזי גם בפולקסווגן, אוודי וסקודה.

 

שוב פעם תלוי מה ערך הרכב (קשה לי להאמין שיתנו לבן 17 עד 21 לעשות מבחן לרכב מעל ל300 אלף)

פורסם

הכל תלוי במי אתה (יותר נכון הבן של מי אתה) כמה כסף יש לך באיזה רכב באת וכמה אתה רציני

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

איזה שטויות

זה לא תלוי את מי אתה מביא אבא אמא או סבתא ואין פה קטע של "לסדר" נסיעת מבחן

זה משתנה מסוכנות לסוכנות, כל סוכנות והביטוח שהיא מציעה לרכושים שבאים לעשות נסיעת מבחן לפני הקנייה.

אם אין ביטוח על נהג צעיר או חדש או איך שקוראים לזה היום, לא יתנו לך לעלות על הרכב.

אם ויתנו וחס וחלילה יש תאונה כלשהי, לאותה חברה יש בעיה רצינית.

פורסם
איזה שטויות

זה לא תלוי את מי אתה מביא אבא אמא או סבתא ואין פה קטע של "לסדר" נסיעת מבחן

זה משתנה מסוכנות לסוכנות, כל סוכנות והביטוח שהיא מציעה לרכושים שבאים לעשות נסיעת מבחן לפני הקנייה.

אם אין ביטוח על נהג צעיר או חדש או איך שקוראים לזה היום, לא יתנו לך לעלות על הרכב.

אם ויתנו וחס וחלילה יש תאונה כלשהי, לאותה חברה יש בעיה רצינית.

 

יש סוכנויות שלא רוצות לתת נסיעת מבחן לאנשים שלא נראים להם רציניים או סיבה אחרת, לא רק בגלל הביטוח.

התכוונתי לכך שאם לא ירצו להביא לך נסיעת מבחן ברכב שאביך מתכנן לרכוש, הוא יכול להסביר להם את המצב והם יתנו לך לינהוג ברכב. כמובן כל עוד הביטוח תקף עלייך.

פורסם

אני עשיתי עד היום 2 נסיעות מבחן. אחת בגיל 18 ואחת בגיל 19.

 

כנראה אתה מבקש על רכב שלא סביר שיקנה צעיר בגילך - ככה שהם לא נותנים לך.

 

אני עשיתי נסיעת מבחן על הגרנדה פונטו ועל הפולו. נתנו לי בלי לשאול המון שאלות, כנראה משום שמדובר ברכב שסביר שאדם בן 19 יקנה, או שאבא יממן.

×
×
  • תוכן חדש...