Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6703 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכתבים פה רצפים של שטויות. כל חברה (כל יבואן) יכול בקלי-קלות לסדר הרחבת ביטוח למספר שעות על מנת שהנהג הצעיר

יוכל לנהוג ברכב. הכל תלוי ברצינות של הנהג. תתפלאו לשמוע, אבל אנחנו קיבלנו במרצדס SLK280 שחורה לנסיעת מבחן כאשר הנהג בן 19... הם הבינו מי הלקוח (הבחור הצעיר הוא איש היי-טק), הבינו שמדובר בלקוח רציני וסידרו את כל נושא הביטוחים. חבר אחר שהגיע לסוכנות ורצה לקבל נסיעת מבחן (קינא בבחור ההוא) סורב בטענה שאין להם אפשרות לתת לו נסיעה מבחינת חברת הביטוח. בקיצור, כסף ורצינות פותרים הכל.. גם ביטוח לנסיעת מבחן.

יכול להיות שחברה כמו מאזדה שמוכרת מכונית כמו מאזדה 6 לא תעשה מאמצים אדירים בשביל להרחיב את הביטוח מאחר והם מוכרים את המכוניות האלה כמו לחמניות.. ולא מטריד אותם אם אתה תקנה או לא.. כי הם יודעים שבסופו של דבר אתה תחזור אליהם, ואם לא אתה אז מישהו אחר... אגב, אותו הבחור גם קיבל נסיעת מבחן על המיאטה...

Lexus CT200H

פורסם
הכל תלוי ברצינות של הנהג. תתפלאו לשמוע, אבל אנחנו קיבלנו במרצדס SLK280 שחורה לנסיעת מבחן כאשר הנהג בן 19.

 

מדויק ונכון.

 

תוספת קטנה - הרבה קובעת ה"עין" של איש המכירות, הוא מחליט במהירות אם אתה רציני, הוא בודק איזה שעון יד אתה עונד (רלוונטי מאוד כשמדובר במכוניות יוקרה) וכדאי גם שהוא יבחין שיש לך בארנק כרטיס אשראי בגוון הנכון.

 

בהינתן כל אלה, אין שום קושי לקבל מכונית יוקרה לא רק לנסיעת מבחן רגילה אלא אפילו לסוף שבוע שלם.

פורסם
מדויק ונכון.

 

תוספת קטנה - הרבה קובעת ה"עין" של איש המכירות, הוא מחליט במהירות אם אתה רציני, הוא בודק איזה שעון יד אתה עונד (רלוונטי מאוד כשמדובר במכוניות יוקרה) וכדאי גם שהוא יבחין שיש לך בארנק כרטיס אשראי בגוון הנכון.

 

בהינתן כל אלה, אין שום קושי לקבל מכונית יוקרה לא רק לנסיעת מבחן רגילה אלא אפילו לסוף שבוע שלם.

 

אכן ככה. במרצדס היבואן נוהג לתת רכבים לסופ"ש לקונים רצינים. בכל אופן, אנשי המכירות של מרצדס עושים עבודה מדהימה

ויודעים לזהות לפי צורת הדיבור, הרכב שנוהג בו הבן-אדם, השעון, משקפי השמש, הבגדים, כרטיסי האשראי וכל פרט שמסגיר

את מעמדו הכלכלי של הלקוח. מצד שני, הם גם יודעים לזהות "מתחזים" בצורה לא רעה בכלל! בקיצור, אם אתה רציני אתה תקבל גם אם תהיה בן 17.. אם אתה לא רציני תקבל חיוך וקטלוג הביתה :).. דרך אגב, לאנשים מבוגרים אין בעיה לקבל רכב ליום שלם גם בלי לבוא עם רולקס לחדר התצוגה.. טיפה רצינות ובקיאות ואתה מסודר.

Lexus CT200H

פורסם

זה תלוי איך אתה נראה ועד כמה אתה יודע לשחק ולהפגין רצינות (במקרה שלך זה אמיתי אבל לסוכן אין איך לדעת זאת.) זכור גם לשאול את השאלות הנכונות - לא: כמה היא פותחת ואיזה שיפורים אפשר להרכיב עליה, אלא תנאי מימון, שירות וכאלה.

הכל בכפוף למגבלות הביטוח, כמובן. בהצלחה.

פורסם
מדויק ונכון.

 

תוספת קטנה - הרבה קובעת ה"עין" של איש המכירות, הוא מחליט במהירות אם אתה רציני, הוא בודק איזה שעון יד אתה עונד (רלוונטי מאוד כשמדובר במכוניות יוקרה) וכדאי גם שהוא יבחין שיש לך בארנק כרטיס אשראי בגוון הנכון.

 

בהינתן כל אלה, אין שום קושי לקבל מכונית יוקרה לא רק לנסיעת מבחן רגילה אלא אפילו לסוף שבוע שלם.

 

לא ממש נכון.

 

לא נראה לי שהבבונים שקונים X5 הולכים עם שעון יד יוקרתי, לובשים חליפה או מורידים שערות בחזה. :lol:

 

כשהלכנו אני ודוד שלי (נכה צה"ל) לקבל נסיעת מבחן באחת מסוכנויות היוקרה (רכב לסופ"ש) - הדרך הייתה קצרה - סמול-טוק קטן וזהו. מספיק שהם ידעו שאתה מכיר את הנפשות הפועלות/ את ההשקות של המתחרים (מרצדס לדוגמא, שערכו בזמנו אירועים פה ושם).

פורסם

 

לא נראה לי שהבבונים שקונים X5 הולכים עם שעון יד יוקרתי, לובשים חליפה או מורידים שערות בחזה. :lol:

 

ענק !

אני לא מפסיק לצחוק :roflmao:

 

האמת, ביקרתי פעם בסוכנות ב.מ.וו. בתקופה שחפשתי רכב חדש וזו הייתה אופציה (סבירות נמוכה אבל אופציה).

מה אגיד לך, המקום הזה מתנהל בצורה שונה לחלוטין מהמקובל.

שם מבינים את משמעות המשפט "אין עשן בלי אש" - הסטיגמה של המכוניות האלה לא באה מהאוויר.

 

אפילו לא העזתי לבקש נסיעת מבחן כי לא היה לי גורמט בריא על היד...

פורסם

אני בן 17 ונהג חדש ונתנו לי בסניף בת"א לעשות נסיעת מבחן על הMX-5 ,כל מה שאתה צריך זה שההורים ידברו איתם לבוא עם הרישיון, וזהו הם לא עושים בעיות.

הם אפילו הכינו לי שלט של נהג חדש במקום חחחחחח .

פורסם

שנתיים אחרי שקניתי את הגולף ב2002 , התקשרו אלי מהסוכנות, הזמינו אותי אישית להשקה של ה A3 החדשה, ודיברו עם אבא שלי שאלו אותו אם יש סיכוי שיזמין אחת . תאמינו לי שהם התחננו שאני אשאיר את האוטו איתי ל 24 שעות . והייתי אז בן 20.

לא משנה בן כמה אתה , מה שמשנה זה המדיניות של היבואן-סוכנות .

עוד מעט עו"ד אבל דלקוהוליסט !!!

פורסם

רק הערה קטנה.

בעניין הביטוח לפע מיטב ידיעתי הסוכנויות לא עושות ביטוח לרכבים.

יש להם "ביטוח סחר" שזה פוליסה לעובד שלהם שיושב לידך שמותר לו גם לתת לך לנהוג.

אז כל השאלה היא עניין של רצון

פורסם

אני עשיתי נ"מ על פריוס (באתי על הC5) בלי שום בעיה.

גם על C5, C3 ובטח ובטח שעל C2 לא עשו לי בעיות (האמת היא שלC5 באתי עם סבא שהוא בכלל יקיר סיטרואן...זו הסיטוראן ה7 שלו בערך...).

על גולף עשיתי נסיעת מבחן יחד עם אבא (עוד לפני שהיה גולף פלוס...הגולף הישנה יותר).

 

 

על C6 לא הסכימו לי לעשות נ"מ בטענה שהביטוח הוא מעל גיל 40.

(אני בן 20. נהג צעיר ולא חדש)

×
×
  • תוכן חדש...