Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6717 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האודיסון כמו שאמרתי לך נותן 2X 70 ו1X380.

לא 240.

 

המגבר מספיק חזק תאמין לי,איכות מעולה(שוב,יצא לי לשמוע את אותם הקומפוננט בקראנץ' 175.4 ויש הבדל באיכות הצליל).

אם מה שאתה מחפש זה איכות זה המגבר בשבילך,אתה יכול להעלות את התקציב ל5 למגבר ויש לך את הLRX והשמיים עם הגבול.

בשביל המחיר שלו,הוא מעולה!

Got To love It

פורסם

חברים ,



אין ספק בכלל (וללא עוררין) שהSRX נשמע טוב מהסדרות TX ו-ZX של הייפוניקס.

לומר שהמגבר הפשוט של אודיסון נשמע ה-ר-ב-ה יותר טוב מהסדרה הגבוהה של הייפוניקס זה קצת בעייתי,

ישנם מעט מאוד אנשים עם המגברים מסדרת XXV של הייפוניקס בארץ , וזו סדרה רצינית ומושקעת (אבל עדיין הייפוניקס),

אם הייה נרשם פה שה-LRX או ה-VRX טובים יותר מהסדרה הזו - הכל היה מסתדר לי ,

אני לא איזה "פרו-הייפוניקס" או משהוא אבל לדעתי קצת הגזמת (ALON) עם העניין של ההערצה לאודיסון SRX ,

אבל עדיין - הSRX הוא יופי של מגבר ובגישור הוא בהמה , אני מזכיר שלטעמי יש לקחת דברים בפרופורציה.

המגבר מתוכנן בארה"ב אך מיוצר במזרח.

 

לפותח הת'רד - מבחינת איכות - לך על האודיסון מול הסדרות של הייפוניקס שהעלית כאופציה - בלי לחשוב בכלל ,

אבל בואו נעצור את הדיון כאן.

 

 

תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם
אני אומר לך שהוא סיני או קוריאני הוא בטח לא אמריקאי או ארופאי , זה טיפשי להשוות בכלל , כמו שאמרתי זה להשוות סובארו לפרארי , אפילו הדגם הפשוט ביותר של אודיסון ישמע טוב יותר מהרמה הגבוהה של הייפוניקס , תבקש מאחד המתקינים שבאזור מגוריך להשמיע לך מגבר של אודיסון אתה תבין מהר מאוד שמדובר ברמה אחרת מ- ההיפוניקס.

להשמיע מגבר? על מה אתה רוצה שימיעו לו מגבר? בקיצור מאיפה הקביעות האלה? מגבר X יותר טוב בהרבה ממגבר Y. אתה בכלל שמעתה את שתיהם, עשיתה השוואה?

אם כן אז מה בידיוק ההבדלים?

פורסם

חברים ,



 

אין ספק בכלל (וללא עוררין) שהSRX נשמע טוב מהסדרות TX ו-ZX של הייפוניקס.

לומר שהמגבר הפשוט של אודיסון נשמע ה-ר-ב-ה יותר טוב מהסדרה הגבוהה של הייפוניקס זה קצת בעייתי,

 

 

כמובן ששום דבר לא מבוסס ,

אבל זה לא מפריע לך לכתוב שהסדרה הנמוכה של אודיסון נשמעת טוב יותר מZX-TX של הייפוניקס ,

מאיפה הגיעה הקביעה הנ"ל?!

 

להייפוניקס מגברים מצויינים שנותנים VFM מעולה.

לא הייתי מודד הייפוניקס של 1.6K ש"ח מול האודיסון באותו מחיר ,כי האודיסון ייפול בביצועים/הספקים ,

קרנץ'/הייפוניקס ייתנו יותר הספק בטווח המחירים הנ"ל .

ZZR

פורסם

תומר ידידי,למה גישור באודיסון? בשביל מה הוא 3 ערוצים? :lol:

 

מידן,הבחור לא חיפש עוצמות על אלה יותר לכיוון איכות,ברור לכולם פה שהייפוניקס מפיל את האודיסון SRX מבחינת עוצמה.

אבל מבחינת איכות,ההיפוניקס נחות מהאודיסון,כנ"ל לגבי הקראנץ'.

 

בן.

Got To love It

פורסם

ואיך הגעת למסקנה הנ"ל ?

כי נראה לך?! אולי כי אודיסון נשמע לאוזן שלך טוב יותר מהייפוניקס,

 

כשתבין שמדובר בסדרה הנמוכה ביותר של החברה , תדע שיש אופציות טובות באותו התקציב.

ZZR

פורסם

דברים שרק נראים לי אני לא מבסס אותם.

לא דיברתי על היפוניקס אלה על הקראנץ'.

יצא לי לשמוע את האנרג'י כמו שלי עם מגבר קראנץ' 175.4,ולא רק אני הרגשתי שהאיכות יותר היא עם האוודיסון.

סדרה נמוכה,שלא רואה הרבה מגברים! ללכלך שזאת הסדרה הכי נמוכה של אווידיסון ולהגיד שלא כדי כי היא נמוכה זה בולשיט!

המגבר נותן הספקים לא רעים! שוב,הבחור רוצה יותר איכות מאשר עוצמה! ודרך אגב,לSRX אין בעיה עם עוצמה גם.

 

אין לי משהו להגיד רע על הייפוניקס,אחלה מגברים אולם מבחינת איכות צליל האודיסון עדיף.

Got To love It

פורסם

אין לי משהו להגיד רע על הייפוניקס,אחלה מגברים אולם מבחינת איכות צליל האודיסון עדיף.

 

אני מצטרף לאמרה הזו ,

אמנם פיספסתי את עניין שלושת הערוצים (פאק קל בריכוז) , אבל אני אומר את זה כבעלים של הייפוניקס עד לפני שבוע:

הקשבתי לסט-אפ שהוא העתק 1ל-1 של הסט-אפ שלי ברכב (משמע, 9855R בשילוב הייברידים בבי-אמפ) שהוגבר ע"י SRX שאפילו לא הייה מכוון לחלוטין, ואכן הצליל היה טוב ונקי יותר - ואני אומר את זה אחרי שהייתי סקפטי בגלל העוצמות הכביכול חלשות של המגבר הזה לעומת ההספקים שההייבריד יכול לקבל.

 

את המגבר מהסדרה הזו (SRX) שפועל בגישור שמעתי מעיף זוג פוקאלים לכל הרוחות ומוציא להם את המיץ והתרשמתי קשות.

אני חושב שאכן ההייפוניקס הוא מגבר טוב להתחיל איתו (וכך גם רשמתי אם אני לא טועה) אבל אני מניח שאם הייתי היום קונה מגבר ראשון עם הידע שיש לי הייתי הולך מתוך הבחירה בין השניים על הSRX (המתאים לי - לאו דווקא 3 ערוצים).

 

 

תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

הקשבתי לסט-אפ שהוא העתק 1ל-1 של הסט-אפ שלי ברכב (משמע, 9855R בשילוב הייברידים בבי-אמפ) שהוגבר ע"י SRX שאפילו לא הייה מכוון לחלוטין, ואכן הצליל היה טוב ונקי יותר .

 

 

לא בוחנים כך מגבר , ובטח שלא משווים בינהם.

אתה מבין לבד שיש בערך 1K סיבות להבדלים , או שצריך לפרט לך ?

 

 

 

.

ZZR

פורסם

מסכים שיכולים להיות הרבה הבדלים , עדיין - על מנת לקבל רושם כללי , לדעתי , זה יספיק .



וכמובן שלעצם העובדה שמאוד התרשמתי ממגבר מהסדרה הזו (SRX) שעשה עבודה נהדרת עם הפוקאלים יש משקל.

 

אני מסכים שההייפוניקס הוא יופי של מגבר , אבל מבחינת איכות אני הייתי מעדיף את הSRX זה הכל - ותסכים איתי (אני מקווה) שכאשר יש צורך לבצע בחירה מבין שתי החברות האלה יש לאודיסון סוג של עדיפות.

 

אם לא , לא נורא - בשביל זה ישנם הרבה אנשים עם הרבה אזניים והרבה דיעות.

:wink:

 

 

תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

אני עם מידן פה, תומר, לא עושים ככה בדיקה ויהי מה, אפילו אם שמעת הבדל של שמיים וארץ - זה לא אומר שהמסקנה שלך נכונה, שני רכבים שונים זה שתי התקנות שונות, זה החזרים שונים מהשמשות, מהדשבורד ומעוד אלף ואחת דברים, אני מבטיח לך שאם תיקח את המגבר שלך ותשים ברכב השני עם האודיסון זה עדיין יישמע לך שונה מאיך שזה נשמע אצלך ברכב.

 

דבר נוסף שאתם צריכים להבין זה שע"פ רוב סדרות נמוכות של מותגים ידועים לא עומדות בסטנדרטים של הליין הגבוה של אותו מותג ובדר"כ אפילו הרבה פחות טוב, לא יודע בוודאות לגבי אודיסון, אבל אני יכול לומר בוודאות שההפרש הוא גדול מאוד ב-Xetec בין שתי הסדרות הגבוהות לבין הנמוכות, ב-DLS בין הסדרה הגבוהה לשאר הסדרות ויש עוד שכרגע לא עולה לי בראש.

 

איציק.

פורסם

איציק,אני לא יכול להגיד על מילה אחת ממה שאמרת שהיא לא נכונה.

אבל אני ותומר התכוונו לזה שמרושם ראשוני עצם הישיבה באוטו להאזין לאותם הדיסקים מקבל רושם יותר טוב מהאוודיסון(תומר אני מקווה שזה מה שהתכוונת).

ברור שיש הרבה פרמטרים לראות איזה מגבר יותר טוב(אני לא קרוב להיות מומחה בתחום האודיו לכן אני לא יגיד סתם)וזה תלוי הכי הרבה באוזן של בעל הרכב\מגבר\רמקולים.

 

בן.

Got To love It

פורסם

התחילה להיות פה סטיגמה בפורום שמגבר מסדרה נמוכה של חברה טובה הוא בעצם זבל, ואני לא מסכים עם זה

זה לא שהשוו פה את ה- SRX לסדרות הגבוהות של הייפוניקס, אלא לנמוכות, ולכן לא צריכה להיות בעיה עם ההשוואה

סדרה נמוכה עדיין מספקת את התמורה למחיר, לזה היא נועדה ! ויש מקרים שגם סדרה נמוכה של חברה מסויימת עדיפה על סדרה בינונית או גבוהה של חברה אחרת, (ואני לא מדבר פה ספציפית על אודיוסון או הייפוניקס)

 

מניסיון שלי עם קראנצ' והייפוניקס, שניהם לא עומדים בהצהרות, הקראנצ' לא אמין ומעוות ברמה גבוהה (שוב, זה רק מנסיוני האישי ולא ניתן להכליל פה עד שיהיו נסיונות של אנשים נוספים)

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

איציק ,



אני בהחלט מסכים עם מה שאמרת אבל הרשה לי לשאול אותך בהמשך לדברים שלך ,

 

בהנחה והיית עומד היום בפני החלטה מה לקחת:

הייפוניקס מסדרת הTXI (או ZXI) או אודיסון SRX והאודיסון זול במקצת , מה היית בוחר לעצמך :?:

 

אני מאמין שההשפעה של האודיסון על הצליל גורמת לו להישמע "אמיתי" יותר מההייפוניקס שנוטה להקצין את הגבוהים ועושה לעיתים בעיות עם הנמוכים בגיין הגבוה מחצי (וזאת על פי הניסיון שלי) .

 

אני אשמח לדעת מה שעתך בנושא הבחירה , אחרי הכל , אני מניח שזה מה שפותח הת'רד רוצה לדעת :-).

 

 

 

תודה,

תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏


×
×
  • תוכן חדש...