Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6714 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יודע כמה המגבר עולה ואם זה לא לפרסום אז בפרטי בבקשה

ואיך המגבר מומלץ? הבנתי שזה 2 ערוצים + ערוץ מונו

משהו שדיי מתאים לי תלוי במחיר

ואם כבר אז איך הוא בהשוואה ל

HIFONICS דגם: ZXI 6406

1890

HIFONICS דגם: TXI 4406

1590

 

מה ההבדל בין ה היפונקסים

ומה המגבר הכי טוב משלושתם

תודה רבה :}

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טוב ההתלבטות שלי היא כזאת

TXI6406וHIFONICS

או

audison srx3

לפי מה שאני רואה המחיר שלהם דיי דומה

הראשון 4 ערוצים , 85 לערוץ המונו מוציא 340

השני 2 ערוצים + ערוץ מונו , 75 לערוץ המונו מוציא 270

שניהם מהסדרות היותר נמוכות של החברות

אם כך מה יותר איכותי לדעתכם?

פורסם

תלוי מה אתה מחפש ,



 

ההייפוניקסים קצת יותר חזקים , האיכות של אודיסון גבוהה יותר.

 

 

תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

ב1500 אתה יכול לקנות TXI 6406

יותר חזק מה 4406! (יש באתר איזו טעות והוא מוציא 55RMSX4 ו220RMS בגישור ב4אוהם)

אל תתיחס למחירים של זאפ

תתקשר לחנות ותשאל כי הם לא מעדכנים מחירים!

והZXI זהה במפרט לTXI6406 הוא פשוט סידרה איכותית יותר

 

תשקול אולי את האפשרות של הCrunch PZi 175.4 אותו יצרן אבל מגבר חזק יותר ולא נופל באיכות מהTXI 6406(שמעתי את שניהם)

והקראנץ' עולה 1100 +-

כמובן לא מוציא 175RMS אבל מוציא את ה120-130 לערוץ ו350RMS בגישור

בהצלחה בבחירה

Honda CiViC 91 DX (04-11)

Ford Focus hatchback 02(11-14)

KIA Cee'd SW 11 (14-today )

פורסם

מה אתה משווה בכלל בין הייפוניקס לאודיסון ? , זה כמו להשוואת סובארו לפרארי , שני עולמות שונים של מוצרים , אודיסון מפתחים ומייצרים למעלה מ30 שנה מגברים.

פורסם

הזאוס נחשבת סדרה גבוהה יותר.

 

לטעמי (כבעל הייפוניקס לשעבר) ההבדל זניח ,



זה לא שאתה קונה משהוא מסדרת XXV הגבוהה ביותר.

 

אין הצדקה לטעמי בתוספת כזו - הTXI יופי של מגבר בתור התחלה.

 

 

תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

אוקיי הבנתי אותך

בכלל כל הקטע הזה מוזר ההבדל בין ה טיטן לזאוס זה רק בשם ובחצוניות

הנתונים אותם נתונים

מה המחיר של ה HIFONICS TXI 6406 ?

פורסם

אם הSRX לא שווה הרבה אז ההיי פוניקס לא שווה כלום, שמעת בכלל את הSRX או שאתה סתם מבלבל את המוח , כמו שאמרתי רמה שונה לחלוטין, אם אתה מצליח להשיג מחיר דומה אל תהסס לקחת מגבר איטלקי אל תתפתה לקחת מגבר סיני שהסאונד שלו דומה למגברים שעולים חצי ממנו.

 

דרך אגב , יש דגמים חדשים לSRX כדאי לבדוק באתר , אל תקנה דגמים ישנים.

פורסם
אין לצטט הודעה מעל שלא לצורך!

טוב אני מבולבל כי אתה אומר שהאודיסון הרבה יותר טוב ויש פה שאומרים שהוא ממוצע

לא חושב שהיפוניקס מגבר סיני :|

ההיפוניקס טיפה יותר חזק 85 לעומת 75 ו 340 לעומת 270

אבל הנתונים לא מזיזים לי כי אני רוצה מגבר שאני ישיג ממנו צליל איכותי

פורסם

אני אומר לך שהוא סיני או קוריאני הוא בטח לא אמריקאי או ארופאי , זה טיפשי להשוות בכלל , כמו שאמרתי זה להשוות סובארו לפרארי , אפילו הדגם הפשוט ביותר של אודיסון ישמע טוב יותר מהרמה הגבוהה של הייפוניקס , תבקש מאחד המתקינים שבאזור מגוריך להשמיע לך מגבר של אודיסון אתה תבין מהר מאוד שמדובר ברמה אחרת מ- ההיפוניקס.


×
×
  • תוכן חדש...