Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6717 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכיוון שאין לי התנסות עם המגברים שהוזכרו, הייתי עושה מה שפותח השרשור עשה - פותח שרשור. :wink:

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני באמת לא מבין מה הוויכוח הגדול פה.

מדובר בשני המקרים בסדרות נמוכות של שני יצרים, בין שני היצרנים אין שום וויכוח מי הוא היצרן המוערך יותר.

עקב הספקים טובים של הערוץ השלישי בSRX ב2 אוהם+העובדה שזה פשוט אודיוסון ולא הייפוניקס מעאפן מהסדרות הנמוכות, וכן! אני אומר מעאפן, כי שמעתי את סידרת הטיטאן וגם את סידרת הזאוס ושתיהן בעלות הגברות חלשות, איכות צליל לא מרשימה ומעוותות מאוד. לא מסוגלות להרים קומפוננט כמו הרץ אנרג'י אפילו יותר מידי בכבוד.

 

אני הייתי הולך על האודיוסון ללא היסוס.

תגידו נכון להשוואה, לא נכון להשוואה, מה שאני שמעתי, ויצא לי כבר לשמוע כמו מגברים של הייפוניקס, וזה ממש לא היה זה.

אם כבר רוצים לקנות הייפוניקס? לכו על קראנץ' החדשים. זה פשוט אותו המגבר עם תמחור נמוך יותר.

לא, לא פתחתי את המגברים מבפנים, אבל על סמך מגבר שהיה לי של קראנץ' הGP880.4

הוא הרים קומפוננט מורל פולס יפה מאוד, הפתיע הרבה אנשים. ועשה רושם שהוא חזק יותר בהרבה מהמגברים הנ"ל של הייפוניקס.

והוא עלה פחות מהם.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST


×
×
  • תוכן חדש...