טוב אני מבולבל כי אתה אומר שהאודיסון הרבה יותר טוב ויש פה שאומרים שהוא ממוצע
לא חושב שהיפוניקס מגבר סיני
ההיפוניקס טיפה יותר חזק 85 לעומת 75 ו 340 לעומת 270
אבל הנתונים לא מזיזים לי כי אני רוצה מגבר שאני ישיג ממנו צליל איכותי
מצאתי אותו במחיר דיי טוב
http://sounder.co.il/emall/product.asp?pc=98782&af=10
שנה אחריות
ההיפוניקס ZXI 6406 עולה 400 שקל יותר
מישהו יכול להסביר לי מה ההבדל בין סדרת ה טיטן וזאוס ?
יש את ה ZXI 6406 ואת ה TXI 6406 שניהם בעלי אותו הספק