Jump to content

noxe

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי noxe

  1. אוקיי תודה על העזרה
  2. טוב אני מבולבל כי אתה אומר שהאודיסון הרבה יותר טוב ויש פה שאומרים שהוא ממוצע לא חושב שהיפוניקס מגבר סיני ההיפוניקס טיפה יותר חזק 85 לעומת 75 ו 340 לעומת 270 אבל הנתונים לא מזיזים לי כי אני רוצה מגבר שאני ישיג ממנו צליל איכותי
  3. אוקיי הבנתי אותך בכלל כל הקטע הזה מוזר ההבדל בין ה טיטן לזאוס זה רק בשם ובחצוניות הנתונים אותם נתונים מה המחיר של ה HIFONICS TXI 6406 ?
  4. מצאתי אותו במחיר דיי טוב http://sounder.co.il/emall/product.asp?pc=98782&af=10 שנה אחריות ההיפוניקס ZXI 6406 עולה 400 שקל יותר מישהו יכול להסביר לי מה ההבדל בין סדרת ה טיטן וזאוס ? יש את ה ZXI 6406 ואת ה TXI 6406 שניהם בעלי אותו הספק
  5. http://www.sonicelectronix.com/item_9531_Crunch+PZi+175.4.html פה אפשר להשיג אותו ב 99 דולר וגם רשום שהם עושים משלוחים לארץ
×
×
  • תוכן חדש...