Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6725 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם.

 

יש לנו סוזוקי בלנו, 98, 1600 אוטו'.

הרכב לא משופר בכלל! אין שום שיפור, הרכב הגיע "נקי" משיפורים.

 

רציתי לדעת, איזה שיפורים צריך לשים לרכב לא משופר?

איזה שעונים יש? איזה שעונים צריך לשים? עד כמה צריך לשים שעונים?

 

תודה רבה, אמיל.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

אתה יכול לקחת את התשובה שלי ל-2 כיוונים, אבל השעון היחידי שאתה צריך לשים ברכב הוא שעון שיראה לך מה השעה.

 

'השעונים הנוספים' מראים יחס אוויר דלק, גדישה, חום פליטה, חום שמן, לחץ שמן, וכד'. שום שעון לא נחוץ לך אם רכבך אינו משופר או עבר התעללות קשה.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

"כוח סוס" מה שרשמת ב-2 שורות אחרונות, יכולת לרשום בלי סיבוכים ושטויות.

חד וחלק, כן או לא וזהו.

 

תודה לשניכם על העזרה ה"רצינית" שלכם.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

אמיל221 תבין, הגישה שלי היא לא במטרה של לפגוע/לרדת/לצחוק בך/עלייך. פשוט שאלות כמו שלך נשאלות אלפי פעמים עקב 'התעצלות' של שניונת בביצוע חיפוש.

 

השאלה שלך מקבילה לשאלות בסגנון הזה:

"איזה פורק לחץ לשים למנוע אטמוספרי?"

 

 

בכל מקרה אחי, תשקיע את הכסף בדברים חשובים יותר (צמיגים איכותיים וכדו') או כאלה ואחרים שיכולים לגרום לך יותר פאן (מערכת וכדו').

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

אני בטוח שאתה לא התכוונת לפגוע, אין לי בעיה.

פשוט מידי פעם ההודעות האלה מתחילות לעצבן.

 

ואם אני זוכר טוב, אני חושב שחיפשתי בעבר לגבי השעונים.

זה מה שאני מתכוון לעשות, להשקיע במערכת (עוד כמה זמן, בלי נדר).

 

ויש לי עוד שאלה, אני מניע את הרכב לדוגמא בבוקר, איך אני יכול לדעת האם המנוע מספיק חם כדי לנסוע?

כדי שהרכב לא יירעד בזמן נהיגה וכאלה.

ראיתי מישהו שאמר שהוא רואה לפי הסל"ד, אם הוא יורד אז המנוע יותר חם.

האם יש משפיע על כל הרכבים?

 

תודה.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

בעיקרון, רכבים עם טורבו נותנים למערכת להתחמם כדקה-שתיים-שלוש להתחמם וכנ"ל לקרר אותו לפני כיבוי.

 

אם רכבך "קר" בבוקר, סביר להניח שיוזרק יותר דלק בניוטרל למנוע על מנת לחמם ולייצב אותו.

המחוג בשעון הטורים יצביע על 1,200-1,300 סיבובים. לאחר מס' שניות תתחיל לראות ירידה איטית תוך כדי התחממות הרכב.

במצב אידאלי המחוג צריך להציע על 750-850 סיבובים.

בעיקרון, אני הייתי ממליץ לך לחכות בערך דקה-שתיים אחרי ההתנעה אם רכבך קר ולתת לטורים להתייצב סביב ה-1,000 סיבובים.

צריך לבדוק גם את המלצת היצרן של סוזוקי.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

לחץ וטמפרטורת שמן תמיד יכולים לעזור. לשמן לוקח יותר זמן להתחמם מאשר לנוזל הקירור ולרוב אין שעון טמפרטורת שמן.

אחרי שני אלו, אפשר לשים וולטמטר, אם אתה מתכוון להשקיע במערכת. זה ממש מותרות.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

לא עדיף כבר את ה EBEL BTR 1911 ?:)

 

21634.jpg

 

למה להיות מקובעים?:)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
למה לבאס? שים על פרק היד omega speedmaster ותרגיש כמו שומאכר!

 

להרגיש כמוני הוא לא יכול. לי יש מאזדה 2. :lol:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

שעון ואקום.

 

מאוד פרגמטי ושימושי בכך שיאפשר לך לדעת מתי המנוע בניצולת טובה למען צריכת דלק.

 

בנוסף מאפשר הבחנה של בעיות שונות במנוע החל מיניקה וכלה בפליטה.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

מסכן הבן אדם ביאסתם אותו.

אני הרכבתי 3 שעונים לפני שבועיים שלוש, חום מים, ואקום ויחס אוויר דלק.

השעונים האלה עוזרים לקבל מידע על עבודת המנוע אבל ממש לא נחוצים, הם יותר ליופי.

חוץ מלהוציא לאנשים את העיניים ברמזור הם לא מועילים הרבה. :lol:

פורסם

לדעתי הוא לא באמת מחפש שעונים אלא סתם שואל שא'

 

מין תחושת בטן...

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
×
×
  • תוכן חדש...