Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

האם יש למישהו בלנו ידנית ומה צריכת הדלק שלו . יש לי חבר שטוען שהרכב שלו עושה

1:16 בבין עירוני בעיקר! אצלי 1:13 מה הסיבה לדעתכם?

הרכב שלי לאחר ניקוי הזרקה ותקין לחלוטין לפי בדיקת 4 גזים!

תודה

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם

1:16 לדעתי לא מציאותי.

צריכת דלק שלך נראת לי נורמאלית.

באופן כללי צריכת דלק מושפעת מכמה דברים:

סגנון נהיגה, כמות אנשים ברכב, כבישים עם עליות או בלי, עם מזגן או בלי.

גם מדידת צריכת הדלק צריכה להתבצע בצורה נכונה ולא פעם אחת.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לאבי יש סוזוקי בלנו אוטו' ובפעם האחרונה שבדקנו היא עשתה 12.5 ק"מ לליטר.

הנסיעות הן בעיקר נסיעות בינעירוניות שקטות.

פורסם

אני גם חושב שלרכב 1600 זאת צריכת דלק טובה. לעומת זאת זה חבר ילדות ולא סתם מישהו אז הוא לא יספר לי סיפורים.

חשבתי אולי יש איזשהו כיוון או חיישן שיכול לגרום לצריכת דלק מופרזת.

דרך אגב שלי שנת 98 עם צמיגי 14" לעומת שלו 97 צמיג 13"

וגם יש הבדל בין מעכות ההזרקה בשנים האלא . אולי יש פה מומחים שמבינים יותר

אשמח לשמוע את תגובתם בעניין.

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם

לדעתי כן מצאיותי.

היה לי סופר לנסר ידני שהיה נותן לי 16 ק"מ לליטר משך שנים.

(75% בין עירוני במהירות 90/100)

לאבא שלי היה אותו רכב והיה צורך 1:15 באותם תנאים.(וגם היתי מרגיש שהמנוע יותר חזק).

פורסם

האם הרכב שלכם מאותו שנתון.זה מציאותי אך לדעתי האמת באמצע.הוא קצת משוויץ ואתה לא עושה את המקסימום כדי לחסוך (והוא משתדל כהוא מודד):lol:.

פורסם

מאוד יתכן שההבדל הוא בסגנון הנהיגה שלכם, בהרגלי הדלקת המזגן שלכם, במשקל הציוד שאתם לוקחים בתא המטען וגם במצב המכני של הרכב.

 

בכל מקרה, 1:16 נשמע לי כמו נתון אופטימי מאוד.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

החבר שלך אולי לא משקר אבל אולי הוא גם לא יודע איך בודקים צריכת דלק או שהוא נוסע נסיעות בינעירוניות בלבד .

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

היום בדקנו את הבדלי סל"ד ב 100 קמ"ש

רכב שלו נוסע ב 2550 סל"ד ב 100

שלי נוסע ב 2900 סל"ד ב 100

יכול להיות שיש הבדל ביחס העברה בגיר בין שנת 97 ל 98 ?

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם

לי יש גולף 97 ידנית 1600, רק בבין עירוני, בלי מזגן, אני לבד באוטו, חלונות סגורים, מהירות קבועה 100 קמ"ש, ~3100 סל"ד בהילוך חמישי, צריכת דלק 1:15.

בלנו הוא רכב הרבה יותר קל מגולף לכן נראה לי דווקא מאוד הגיוני שזאת הצריכה שלו, כמובן בתנאי נהיגה מאוד מאוד רגועים ודומים לשלי.

פורסם

הגיוני מאוד

לי הייתה בלנו 97 אוטומט

משולב האוטו היה עושה 1 ל 15 רוב הנסיעות היו מחוץ לעיר

 

רוב הנסיעות היו בחוץ על 120 ....

אני זוכר שקניתי את האוטו עשיתי ניקוי מצערת ושמתי K44

לפני זה יש לציין שהאוטו היה עושה 1 ל 10 ....

×
×
  • תוכן חדש...