Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6759 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאור העובדה שהבגאז' שלי היה מלא כמעט עד לאפס מקום(שתי בזוקות מתוצרת עצמית) החלטתי לנסות את מזלי

בבניה בבגאז'.

התכנון היה לייצור יותר מקום,לייצור בגאז' אסתטי ויפה ולהעלות את איכות הצליל.

הפרוייקט נעשה רק בסופי שבוע בתנאים מינימליים.

הידע--נאסף מהפרוייקט הראשון שלי(פודים)ומאתרים שונים כולל זה!.

בסופו של יום הפרוייקט(חומרים בעיקר)עלה כ 600 ש"ח. אני עדיין מנסה לייפות את העסק (יש עוד עבודה ,אני יודע).

והנה שירשור התמונות:

02-11-07_1322.jpg

02-11-07_1333.jpg

02-11-07_1536.jpg

02-11-07_1404.jpg

02-11-07_1427.jpg

03-11-07_1242.jpg

פורסם

כיסיתי ב4 שכבות פייבר כל צד ,התבנית הראשונית עשויה נייר כסף רגיל ונייר דבק.למדתי שזוויות שליליות עלולות להוות

בעיות מאוחר יותר.

02-11-07_1635.jpg

03-11-07_1338.jpg

03-11-07_1447.jpg

03-11-07_1934.jpg

09-11-07_1433.jpg

10-11-07_1443.jpg

פורסם

כל הכבוד על הפרויקט - אבל לדעתי יש צורך דיי דחוף ליצור בסיס עבה יותר לפי איך שאני רואה זאת הבסיס יצא דק מדיי ויש ספק שלא יוכל להחזיק את הסאבים .

 

אבל בסך הכל בהצלחה וכל הכבוד .

פורסם

השאלה המתבקשת היא :למה לא לעשות את הצורה כולה מפייבר .אני החלטתי ללכת על עץ ופייבר בעיקר בגלל

שיקולים כלכליים(העסק היה עובר בקלות את האלף ש"ח)בדיעבד זה היה חוסך לי המון כאבי ראש בקשר לבניה

,אבל מה שהיה היה:wink:

10-11-07_1456.jpg

10-11-07_1554.jpg

23-11-07_1218.jpg

23-11-07_1232.jpg

23-11-07_1611.jpg

24-11-07_1238.jpg

פורסם

אחרי כמה וכמה שיכנועים הצלחתי להכניס את הבניות למקומות שלהם.לא היה קל ,והכל כמובן בגלל תכנון לקוי וזוויות שליליות.

אני יודע הסאבים לא משהו וכן אני מודע לזה ,אך כרגע זה כל מה שאני יכול להרשות לעצמי ,אולי בעתיד אתחדש בעוד מגבר

וזוג סאבים רציניים יותר.

24-11-07_1507.jpg

01-12-07_1413.jpg

01-12-07_1454.jpg

08-12-07_1525.jpg

15-12-07_1444.jpg

15-12-07_1445.jpg

פורסם

הקטע של הכיסוי השחור הוא זמני ,עד שאני אמצא רעיון איך לכסות את זה יפה יותר.

בסך הכל אני די מרוצה ,למרות שהפרוייקט לא הלך תמיד כמתוכנן.בכלליות השגתי מטרה אחת לפחות: מקום בבגאז'.

לגבי אסתטיקה ושיפור הצליל אני חלוק בדעתי,עם הזמן נחליט.

פורסם

יפהפה.

תמיד כיף לראות מוטיבציה כזו של אנשים.

ח"ח על הנסיון וההשקעה.

 

רק שים לב לסיכות השדכן והכיסוי השחור. מחכה לראות דיגומים בקרוב.

פורסם

יפה מאוד ,

עשית משהוא שרוב האנשים רק אומרים לעצמם שיעשו ולא הולכים איתו עד הסוף .

 

(במקרה שלי החלטתי שאם כבר - אז אני אתפנה ללמוד את העניין ביסודיות אחרי התואר - נשארו "רק" עוד 5 סימסטרים ...)

 

 

קדימה , רק מערכת טובה יותר ונגמר הסיפור.

 

 

 

יישר כוח ,

תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

×
×
  • תוכן חדש...