Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6774 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי דייהטסו אפלאוז מודל 92 ואני רוצה לעשות לה פחחות.

 

עכשיו מה זה בעצם פחחות?

 

כמה זה יכול לעלות לי ?

 

האם כדי ?

 

יש לי מקומות באוטו שהפח נכנס לבפנים בקדימה של האוטו איפה שיש את הסמל של הרכב אז הוא נכנס לבפנים

 

וגם מאחורי המכונית ב-2 הצדדים איפה שהפנסים.

פורסם

פחחות וצבע כללי

מתחילה מ2000 שקל אי שם אצל בני דודינו ועד סכום בעל 5 ספרות לעבודה באיכות טובה.

על מנת לבצע עבודה טובה יש צורך "להפשיט" את הרכב מחלונות דלתות וכל חלקי מרכב אחרים על מנת הצבע יחלחל לנקודות שאין גישה לצבוע בהם.

עבודה ברמה סבירה-טובה זה נע בין 4500-7000 .

אם אתה צובע עדיף לצבוע בצבע אורגינאלי של הרכב.

פחחות וצבע כולל הסרת הצבע הישן ,תיקון מכות הפח ,שיוף של כל הרכב צבע יסוד וכמה שכבות צבע .

אם כדאי?

אתה אוהב את האוטו? כמה זמן אתה מתכנן להשאר איתו ? יש חלודות שלא סובלות דיחוי? תענה לעצמך על השאלות האלה ואז תחליט .

וכמובן עם זה מסתדר לך בכיס .

אם אתה רוצה לשנות צבע עליך יהיה לאשר זאת ברישיון הרכב .

יום טוב ובהצלחה ,רועי .

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

פורסם
פחחות וצבע כללי

מתחילה מ2000 שקל אי שם אצל בני דודינו ועד סכום בעל 5 ספרות לעבודה באיכות טובה.

על מנת לבצע עבודה טובה יש צורך "להפשיט" את הרכב מחלונות דלתות וכל חלקי מרכב אחרים על מנת הצבע יחלחל לנקודות שאין גישה לצבוע בהם.

עבודה ברמה סבירה-טובה זה נע בין 4500-7000 .

אם אתה צובע עדיף לצבוע בצבע אורגינאלי של הרכב.

פחחות וצבע כולל הסרת הצבע הישן ,תיקון מכות הפח ,שיוף של כל הרכב צבע יסוד וכמה שכבות צבע .

אם כדאי?

אתה אוהב את האוטו? כמה זמן אתה מתכנן להשאר איתו ? יש חלודות שלא סובלות דיחוי? תענה לעצמך על השאלות האלה ואז תחליט .

וכמובן עם זה מסתדר לך בכיס .

אם אתה רוצה לשנות צבע עליך יהיה לאשר זאת ברישיון הרכב .

יום טוב ובהצלחה ,רועי .

 

תודה על המידע.

 

אבל מכיוון שהשנה של הרכב שלי הוא 92 זה לא אמור להפחית את העלות?

פורסם
תודה על המידע.

 

אבל מכיוון שהשנה של הרכב שלי הוא 92 זה לא אמור להפחית את העלות?

מה ניראה לך ? מה זה טסט לרכב שעם השנים המחיר יורד.

×
×
  • תוכן חדש...