Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום לקחתי מגאן קופה 77000 ק"מ אוטומט 2002 לבדיקה ורציתי שתתנו לי חוות דעת על התוצאות , המחיר המבוקש הוא 47000 .

פרטי הבדיקה :

רעש מערכת תזמון ושסתומים

רעשים ונקישות פנימיים

רעש גלגלות ורצועות

לבדוק זמני טיפול

ניקוי מערכ' קירור

קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים

רעש ממשאבת מים

מערכת קירור לקויה

סיבובי מנוע לא יציבים

הזרקת דלק לקויה

לתקן זויות היגוי

נקישות במתלה

בולמי זעזועים חלשים

נזילות שמן מתיבת הילוכים

נקישה בשילוב הילוכים והחלפה

תושבת תיבת הילוכים פגומה

רעש וחופש ממערכת הנעה

פורסם

כל הכסת"חים הרגילים.

לפי הנתונים שפרסמת,המכונית נקייה מתאונות,ואם היא שמורה זו נישמעת עיסקה טובה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

מסכים שזה כסתחים רגילים.אם זאת הייתי נזהר בשני סעיפים

1 (נקישות)בתיבה האוטומטית -אם כי כותבים את זה בהרבה מקרים כדי לכסות את התחת שלהם כמו שאמרו

2.מערכת קירור.

היה לי רנו 19 אוטומתית כ9 שנים וזה שני הדברים שעשו לי את המוות .

פורסם

בכמה העריכו לך את הנזקים ?

מהו סכום הנזקים הערכת מחיר לתיקון כל הליקויים זה חשוב

 

לגבי מה שציינת כאן

נזילות שמן זה שום דבר בר תיקון וזה לא הבעיה

כשאתה מציין כי יש תקלה במערכת הקירור והיא לקויה מהם הליקויים

אין יכולת להעריך ככה

 

אבל יש אבחון שחייבים לבדוק טוב טוב כמו נקישות האלה הרעש המתלה כל התקלות

לא פשוט לבדוק טוב טוב

 

תתעניין בכרטיס טיפולים של האוטו

×
×
  • תוכן חדש...