Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6763 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל אחד יש הפרעה כל שהיא לאיזשהו רכיב בעולם האודיו.

:twisted:

 

אני חייב להודות שלי יש הפרעה למגברים והם פשוט עושים לי את זה!

בתר"ד הנ"ל אני מזמין כל אחד ואחד להעלות את רכיב החלומות שלו + תמונות איכותיות כמובן!

(יש מצב שיהיו אנשים עם הפרעה לכמה רכיבים כגון: מונו בלוקים וסאבים עצבניים! או טוויטרים ו HU יקרים להחריד. אז כן אתה יכולים להעלות כמה רכיבים!)

 

**אני מאוד מבקש מהילדים שבפורום על תהפכו תר"ד זה לשוק ואם מישו יציג את הג'אנק-המר אין טעם לעשות מזה סיפור על גביי 15 עמודים! תודה!**

 

אז אחד ממגברי החלומות שאני יכול להוסיף כאן הוא:

זהו מגבר מסדרה מוגבלת של 500 יח' (בעתיד מקווה לשים את ידי על אחת היצירות הנ"ל!)

 

McIntosh MC4000M

 

 

נתונים:



MC4000M 6 channel. 4 channels X 100w, 2 channels X 300w. Dual illuminated output level meters. Power Guard. Quad MOSFET PWM power supplies. Ported tunnel forced-air cooling. Multi-stage thermal protection. Input level controls. Transient protection. Gold plated terminals. 2ohm stability. Allows internal installation of McIntosh parametric equalizer modules. Includes built-in electronic crossover with selectable high pass and low pass filters. Size 2-3/4"H, 34"W and 12"D. Sold from 1996-

 

כמו שאתם רואים זה מגבר 6 ערוצים מושלם ל-3 WAY אקטיבי!



300W לוופרים ו 100W למידים וטוויטרים/הורנים.. (ההספק ב-4 אוהם ו 0.005% THD)

שלמות!

 

אז תמשיכו אם התר"ד מקווה שיצמח למשהו מעניין.



ותזכרו לא חייב לחלום על המוצרים הכי יקרים בעולם אלא החוכמה היא לחלום על הדברים הטובים!

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני אישית ארצה אי פעם אצלי ברכב מוצר הבא:

Alpine IVA-D310

 

מכשיר DVD לרכב, מסך אשר נשלף מהמכשיר עצמו.

בעל אפשרויות רבות, מסך נגיעה וכו'.

יש לי חבר עם מכשיר כזה, ולא אתנגד לאחד כזה.

 

אותי פחות מעניין האפשרויות שיש לו, יותר מעניין המסך, צפייה בסרטים/קליפים, והאיכות! בכל זאת, אלפיין.

iva-d310.jpg

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

חלום רטוב 20.000 וואט וזה לא טעות מ-Earthquake

 

http://www.earthquakesound.com/powerhouse_amplifiers.htm

 

 

 

 

Number of channels:1/Mono x Two Amps Class: "D" Max Power Output:20000 Watts/Bridged Power

4-Ohm Bridged: 6000Power 2-Ohm Bridged:1 x 20,000 Power 4-Stereo:2 x 3000 Damping Factor: >400 @ 2-Ohm Cross Over Slopes: 24dB/OCT THD: 1%SNR:104dB Speaker Connections: 8-Gauge Power/Ground Connections: 0-GaugeInput Types: Low Level RCA Inputs and High Level Inputs Dimensions (HxWxD): 4.5" x 12" x 28.625" MSRP:$4,998.00

20000d.jpg

פורסם

להוסיף 2 כאלה למגבר שלמעלה ואפשר להתחיל לרקוד(גם מי שלא יודע לרקוד ירקוד)

 

 

 

HoLeeS-15holees.jpgMODEL: HoLeeS-15"

  • 15,000 Watts MAX
  • Xmax: 4" Peak to Peak
  • Dual (2x1ohms) 4" x 8" High Temp military grade flat wire voice coil.
  • (4)Quad Nomax / Romax spiders
  • 8 gauge speaker connections
  • 112lbs.
  • Patented PSP terminal
  • MSRP: $2,499.00
  • Enclosure designs / Manual 270kb

פורסם
ואולי מגברונצ'יק שכזה:

Zapco C2K4KW

 

חלום רטוב לאיכות ועצמה

 

או ממש חיכיתי למפלצת הזאת! 8)

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

אני מבקש. תדגיש אוטופיה BE. (נכון)

אבל האוטופיה הישן! שממנו ובגללו הכול התחיל, כן!

 

החלום. ? למערכת שמתוכננת מהבסיס והיא כוללת את הרכב.!

 

היה פעם משהוא דומה.

קבל קישור.http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=133014&highlight=GENESIS

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
עבדת קשה כדי להגשים את החלום, אה? :-P

 

בטח,שרפתי 3 רמקולים כדי להגיע עליו:-P

 

ועכשיו ברצינות לדבר הזה לא קורא "רכיב חלום" כי חלומות איי אפשר להשיג או לגעת בהם פה זה שאלה של כסף או 2 דקות של פחד המאפשרות לך להשיג אותו בלי בעיה. לכן מה שאפשר להשיג והוא מוחשי הוא לא חלום.

 

"אין הדבר העומד מול גבול הרצון והכוח של האדם" או משהו כזה לא זוכר כבר.:idea:


×
×
  • תוכן חדש...