Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6763 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עופר מה אתה אומר על להביא ג'נסיס כזה להורנים שלך? :twisted:

וניר אתה חייב לתת כאן הסברים לפחות על חלק מהמגברים שהצגת!

 

 

ידעתי שעדיין בפורום הנ"ל יופיעו ויכוחים מפגרים כמו מונו של פייל מספיק לבאס, נכון לא צריך אודיסון VRX אבל..

או אני רוצה אתה סט הזה ב- 8,000 יורו (ריינ-בואו-לקנות!), כן אמא את הסט הזה!!! :?:

או אני בנתיים חולם על מגבר JBL בנתיים. (זה רק מה שאומר שיש לעבוד על הרמה בארץ עוד שנים רבות כנראה)

או עוד יותר ילדותי: 2 ג'אנק-חארטהמר ואני מסודר :roll: לבית חולים סורוקה כנראה?

 

חבר'ה יאללה תזרימו חלומות ופירוטים! בלי חירטוטים!

 

הגענו לעמוד 6 בשרשור ומעתים הם שבאמת מעלים שם של המוצר, תמונה ,פירוט והסבר מדוע הפך לחלומכם.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני חולם. לסיים כבר. זה כבר ס י ו ט.

יהיה סט קדמי. אולי 2 /3 /4/5 חלקים.

מגבר איכותי. לכל רכיב

דבל סאב איכותי. מגבר מתאים

HU סבבה ופרוססור פשוט

מצבר צבעוני. ועוד אחד מאחורה.

אלטרנטור קטן. שיכול לעצור את המנוע בעומס מירבי.

חיווט שלא יבייש את חברת החשמל.

רכב אטום למלחמה גרעינית.

והתקנה של שקל תשעים.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
אני חולם. לסיים כבר. זה כבר ס י ו ט.

יהיה סט קדמי. אולי 2 /3 /4/5 חלקים. השתגעת לחלוטין ?!!! 5 רכיבים ?!!! היכן בדיוק תשים אותם ? ומי בדיוק יבנה לך קרוס מתאים ?

מגבר איכותי. לכל רכיב

דבל סאב איכותי. מגבר מתאים

HU סבבה ופרוססור פשוט

מצבר צבעוני. ועוד אחד מאחורה.

אלטרנטור קטן. שיכול לעצור את המנוע בעומס מירבי.

חיווט שלא יבייש את חברת החשמל.

רכב אטום למלחמה גרעינית.

והתקנה של שקל תשעים.

לפחות דבר אחד בטוח , אתה פחות משוגע מאליקו

למנואל אתה צודק אני טיפש , כשיחזור אלי הרשיון אנו נראה אם אני צודק לגבי הפייל או אתה

לעופר מדובר על מילברט . פשוט חשבתי שאם המגברים החזקים הם גנסיס , כדאי לגוון ושיהיה משהו טיפה שונה

 

וניר אני מסכים על הסלסטורה , אבל על לקסמן , מאז שפעם בדקתי מגבר הייבריד שלה של 100WRMS מול סיירוס 1 שנתן 25WRMS , אני אישית יצא לי החשק לשמוע על החברה הזו . אבל זו שריטה אישית טפשית שלי .

 

מכול מקום אני מאחל לכולם להשיג את מערכת החלומות שלהם

בברכה יהודה

פורסם

לא ..

הכל יקר להחריד ביחס למה שאתה מקבל .

סדרות נמוכות שוות לתחת .

שונא Rainbow , חברת מותג , גולשים על גישת ה "גרמני זה איכותי " .

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

ריינבואו הם לא החברה הכי טובה בשוק .

הם אכן מייצרים את אחד מהסטים שנחשבים מהטובים בעולם שזהו כמובן הרפרנס .

 

 

לעופר מדובר על מילברט . פשוט חשבתי שאם המגברים החזקים הם גנסיס , כדאי לגוון ושיהיה משהו טיפה שונה

 

למען האמת אין לי שום ניסיון עם המגברים האלו כך שאין טעם להגיב עליהם .. עם מוצרים של גנסיס כן יש לי ניסיון ואפשר להגיד שאני "דיי מבסוט" מהמוצרים של החברה הזו .. מבחינתי סוס מנצח לא מחליפים .. חוץ מזה את המגבר הזה של גנסיס עוד לא היה לי כך שלא צריך להחליף אלה ללכת על האורגינל :-)

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

אין דבר כזה "הסט הכי טוב בשוק".

 

ישנם סטים מעולים כמו:

אוטופיה בריליום של פוקאל.

מורל סופרימו.

XETEC פרסטיג'.

ג'נסיס אבסולוט.

ריינבאו רפרנס.

אלפיין F1 סטאטוס.

בראקס מאטריקס+ מאטריקס PP.

הרץ מילה'.

CDT גולד אדישן.

אטון דיסקוברי.

DLS נוביליום\אירידיום.

מורל אלייט.

CDT יורוספורט.

DLS אולטימייט.

DYNAUDIO סיסטם 360.

פוקאל אוטופיה(הקודם).

אטון אדבנצ'ר.

 

בקיצר, יש הכל.

אבל זה רק עניין של טעם אישי.

חלק יעלו 500 דולר וחלק גם יגיעו ל3500 דולר ומעלה.

under construction..

פורסם

*** אין צורך לצטט את ההודעה שמעליך ***

 

אני מת כבר שמוע את הסופרימו !!!

נראה חלום של דבר ! 2 חלקים ככה שהכל עוד הסטתי .

למישהו יש דרך להשיג את הסט הנ"ל בסביבות 3K ולא 6K ?

טוב אני יודע שההודעה הזאת לא ממש קשורה לנושא SORRY

חוץ מזה עדיין המערכת של S8 שווה יותר ממערכות ששמתם כאן .

כולם פה רוצים בניה , אף אחד לא רוצה משהו שיראה יותר מקורי ?

משהו יותר קלאסי ? יותר איכותי ? ומה יותר טוב מרכב מנהלים מפנק ?

החלומות כאן מתבתאים יותר בעניין המגברים האיכותיים לא יותר.

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

יעקב.

 

קודם כל מדובר על הW8 ולא S8.

דבר שני, לא מדובר על מערכת מקורית אלא תוספת של 13000 אירו על המחיר של הרכב.

היה כבר שרשור בעבר שדובר על המערכת הנ"ל.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=182416

חסכתי לך חיפוש.

 

תעיין בתרד' הנ"ל.

אתה תמצא מספיק עובדות וטיעונים שמפריכים את אותה מערכת מלהיות מה שאתה חושב שהיא.

under construction..

פורסם

אתה הורס לי את החלום ! תפסיק!!!!

אני עוד חודש+- נוסע שוב למשפחה בארה"ב הפעם מטרה נוספת היא לשמוע את הדבר הזה!

עד שאני לא ישמע את זה זה לא יחשב .

אל תוסיף עוד דברים שעלולים להרוס לי את החלום

:o

והרכב הוא S8 ככה רשום באתר של B&O

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

ב 13.000 יורו אני מביא וופרים 8' scanspeak revelator בכל דלת , איטום שמבייש את החמקן F-22 , טוויטרים של סופרימו + סופר טוויטרים של פוקאל בריליום ( כי לא עולה לי שם אחר לראש ) , מגברים של מקינטוש בכל מקום ועוד ישאר לי שאריות לשטויות כמו לכבל RCA הזה ב 1700 דולר וחיווט 0 AWG מזהב , ואיזה פאנל של DENON או מקינטוש . וגם אז אני לא חושב שזה מגיע לחצי מ 13 אלף יורו , ואני בטוח שזה נשמע יותר טוב .

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

אין בכלל בסיס להשוות בין מערכת מקורית לבין מערכת "מקצועית" ..

לכל אחת מהאופציות יש יתרונות - במערכת מקורית מתפשרים על הסאונד לטובת המראה של הרכב , ובמערכת מקצועית מתפשרים על המראה לטובת הסאונד ..

כמובן שמערת מקורית ברמות המדוברות כאן נשמעת מעולה , אבל מערכת רגילה באותו תקציב תשמע הרבה יותר טוב .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

המערכת שאני מדבר עליה היא לא בדיוק מקורית ... כמו שאמרו מעלי מוסיפים עוד המון כסף וזה התקנה מקצועית ויוקרתית .

תסכימו איתי שכמעט כל התקנה ברכב S8 לא תהיה אותו הדבר כמו ההתקנה הזאת , כדי לעיין שוב באתר של החברה .

בנתיים נשים את זה בצד , עוד חודשיים מקסימום אני מבטיח להעביר עליה ביקורת .

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

בודאי שהיא מקורית - מקורית ברמה גבוה מאוד .

הרעיון במקורית זה שלא עושים שינויים ברכב לטובת מיקום אלמנטים כמו שאתה רואה ברכבים עם מערכות ברמה גבוהה .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701


×
×
  • תוכן חדש...