Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6768 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שמעת פעם את הריבונים האלה עובדים? (במילה שלוש, במקום טוויטרים יש ריבונים) אומרים שזה קצת קצת קצת כואב!

 

ויהודה - אתה אומר שאתה לא מאמין בסאב, אני מבין אותך לחלוטין

 

במערכות ביתיות אפשר לקבל תוצאות מדהימות בתחום הבאס מרמקולים 6.5 אינטש ואין בכלל צורך בסאב אלא אם כן אתה באס ג'אנקי ואתה פשוט חייב את האקסטרה באס.

 

אבל ברכב קשה מאוד לתת לוופר ובטח ובטח ש6.5 אינטש תנאים לספק באס נורמלי מתחת ל60 הרץ, נראה שאתה תזדקק לוופרים 7 אינטש נוסח רוולייטור של סקאן ספיק אם אתה רוצה לוותר על סאב.

 

רציתי לשאול אותך יהודה - אם כך - מה לדעתך יהיו הוופרים האולטימטיבים ובאיזה תנאי התקנה כיוון שאתה לא מעוניין בסאב וופר?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
דרך אגב leno הוופרים של הראיין בו הם 6.9 אינץ ונותנים אחלה בס

 

סבבה - אני לא התלהבתי מריינבואו למען האמת, שמעתי סט שני חלקים של הרפרנס והטוויטרים כאבו לי יותר מידי וגם הבאס לא היה משהו מרשים.

 

לעומת זאת מידבאסים 8 אינטש מסדרת Q של MBQ פשוט הוציאו לי את הלשון.

 

אבל שוב - טעם וריח, אני לא מתווכח וגם הסט ששמעתי של ריינואו לא נראה לי שהיה מכוון מי יודע מה בזמן ששמעתי אותו - אז רוב הסיכויים שאני ממהר לשפוט.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

נראה לי שאתה צודק בקשר לשיפוט אבל כמו שאמרת הכל מתחיל ונגמר באוזן של המאזין

פורסם
יהודה - אתה אומר שאתה לא מאמין בסאב, אני מבין אותך לחלוטין

 

במערכות ביתיות אפשר לקבל תוצאות מדהימות בתחום הבאס מרמקולים 6.5 אינטש ואין בכלל צורך בסאב אלא אם כן אתה באס ג'אנקי ואתה פשוט חייב את האקסטרה באס.

גם שם לא כ"כ , יש רמקולים מעולים שאפשר עם שניים , אבל דווקה ביית עדיף משהו יותר לכיוון ה8

אבל ברכב קשה מאוד לתת לוופר ובטח ובטח ש6.5 אינטש תנאים לספק באס נורמלי מתחת ל60 הרץ, נראה שאתה תזדקק לוופרים 7 אינטש נוסח רוולייטור של סקאן ספיק אם אתה רוצה לוותר על סאב. או סיז

 

רציתי לשאול אותך יהודה - אם כך - מה לדעתך יהיו הוופרים האולטימטיבים ובאיזה תנאי התקנה כיוון שאתה לא מעוניין בסאב וופר?

לא התכוונתי שאני לא מעוניין בסאב וופר , אם הרמקולים הקדמיים לא יהיו מספיקים אני אשתמש באחד , אבל לדעתי לסאבוופר , צריך לבחור אחד טוב , ואז לתת לו מגבר חזק . לא צריך מגבר יקר כי לסאב אם אני נותן פייל עם 600WRMS או JL עם 500 , לא נראה לי שאני אקבל שיפור סוני שווה את ההפרש בכסף (לא בטוח שאקבל הפרש בכלל ) . הסאב צריך להיות מהיר ונמוך שרק ילווה את הקומפוננט הקדמי לא שיאפיל עליו .

והאמת היא שלמוסיקה שלי ממילא אין צורך בהרבה סאב , אני מרגיש את חסרונו ברמקולים הבייתיים רק כשמדובר במוסיקה קלאסית כשכול התזמורת נכנסת (ואז אני לא בטוח אם זה הרמקול או המגבר מנורות שחלש מידי ), במוסיקת ג'אז לא הפריע לי במיוחד וגם לא במוסיקה שקטה . רק ברוק ובקלאסי . אז לפעמים חייבים לוותר על משהו

בברכה יהודה

פורסם

אני רק יכול לאמר שממעבר ממגבר B52 למגבר פשוט של JBL על אותו הסאב וופר היו הבדלים של שמיים וארץ.

 

פייל סה"כ מייצרים תוצרת הרבה יותר טובה מהB52 אין ספק בקשר לזה אבל אני מאמין שיש סיכוי שיהיה הבדל שמיע כלשהו בין מונו שלהם למונו של JL - שוב, לא מחייב.

 

ואני שומע המון סמוט' ג'אז וזאת מוזיקה עשירה מאוד בבאס - לדעתי, ברכב - הסאב וופר הוא פשוט חובה.

 

אבל כמובן אני אומר את דעתי ואפשר להמנע מוויכוח מיותר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לא התכוונתי שאני לא מעוניין בסאב וופר , אם הרמקולים הקדמיים לא יהיו מספיקים אני אשתמש באחד , אבל לדעתי לסאבוופר , צריך לבחור אחד טוב , ואז לתת לו מגבר חזק . לא צריך מגבר יקר כי לסאב אם אני נותן פייל עם 600WRMS או JL עם 500 , לא נראה לי שאני אקבל שיפור סוני שווה את ההפרש בכסף (לא בטוח שאקבל הפרש בכלל ) . הסאב צריך להיות מהיר ונמוך שרק ילווה את הקומפוננט הקדמי לא שיאפיל עליו .

והאמת היא שלמוסיקה שלי ממילא אין צורך בהרבה סאב , אני מרגיש את חסרונו ברמקולים הבייתיים רק כשמדובר במוסיקה קלאסית כשכול התזמורת נכנסת (ואז אני לא בטוח אם זה הרמקול או המגבר מנורות שחלש מידי ), במוסיקת ג'אז לא הפריע לי במיוחד וגם לא במוסיקה שקטה . רק ברוק ובקלאסי . אז לפעמים חייבים לוותר על משהו

 

אני יספר לך סיפור אישי.

גם אני היתי בדעה שלך.

 

רציתי לעבור לבי אמפינג ולכן היתי צריך לפנות שני ערוצים במגבר שאליהם היה מחובר הסאב שלי. המגבר שלי מספק בבריג' 180 וואט.

הסאב הוא בעל 2 סלילים של 4 אוהם 250 וואט, הסאב ניגן ממש יפה ומדויק על שני ערוצים של המגבר שלי ב 4 אוהם.

קניתי מגבר מונו שנותן 250 וואט בשני אוהם של חברה מוכרת .

חיברתי את הכל, בהתחלה היתי עסוק בלכוון את הבמה הקידמית ואז התחלתי לכוון את הסאב והוא נשמע ממש שונה הרבה פחות מדוייק וממש גרוע.

בהתחלה חשבתי שאולי התיבה לא מתאימה בגודל (בגלל שהסאב היה חדש יכול להיות שהוא היה קצת נוקשה ולכן יותר מדויק על המגבר 4 ערוצים) אז התחלתי לשחק עם הנפח של התיבה, להוסיף לתוכה קוביות עץ בגודל 10*10 אך זה לא פתר את הבעיה, גם כאשר הקטנתי את התיבה בשליש שהיתה גם ככה לא גדולה.

אפילו חברים שלי שמו לב שהסאב מנגן פחות טוב.

אז יום אחד בעבודה החלטתי שאני מחזיר את הסאב למגבר 4 ערוצים בשביל ניסיון, והופ איזה פלא הסאב שלי חזר להיות כמו שהוא היה.

פורסם
ואולי מגברונצ'יק שכזה:

Zapco C2K4KW

 

חלום רטוב לאיכות ועצמה

 

stereo, 4 ohms 4x300

stereo, 2 ohms 4x600

bridged, 4 ohms 2x2200 !!!!!

THD

מצטרף לחלום הזה

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

אם כבר מונובלוקים

או

RF T15K

או Kicker WarHorse

 

יום טוב :)

 

אוכל בלי מלח

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

מאור , אני מזכיר לך את מה שכתוב בהודעה הראשונה ביותר בשרשור הזה, וחבל שלא קראת

 

**אני מאוד מבקש מהילדים שבפורום על תהפכו תר"ד זה לשוק ואם מישו יציג את הג'אנק-המר אין טעם לעשות מזה סיפור על גביי 15 עמודים! תודה!**

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

בניגוד לרוב פה אני את החלומות שלי נוטה להגשים ובנתיים אני חולם על:

lightning audio 350.1

p.gold ZR

morel dotech 6.5

panasonic 5401

JBL GTO75.4

 

כרגע אני בלשבים התחלתיים אבל אני מאמין שעוד 2 3 משכורות "שמנות" אני יגשים את החלום שלי והוא אכן ניתן לביצוע בקלות.

שכחתי את הדבר הכי חשוב.. החלום הזה יותקן באיביזה שנת 2003 ומעלה בצבע שחור מנוע 1800 ידני

בנתיים?

Panasonic CQC5401W

JBL GTO936 6*9

ההמשך יבוא...

פורסם

לאדי ולבורקא , אתם צודקים בנסיון שלכם , כי משהו אחד לא שמתם לב אתם נתתם לסאב מגבר קטן ו/או מגבר שאי לו בכלל יכולת שליטה בסאב . אם אתה נותן מגבר חזק לIDMAX ו/או Q FI ו/או קסנון , אני מעריך שאתה תקבל באס מעולה . אני לא חושב (אבל כמובן שניתן לבדיקה אולי אני טועה ), שבמעבר לJL אתה תקבל איכות סאונד יותר טובה ששווה את הכסף . והיות ואם אני צודק ,ובהנחה שכסף זה דבר שחסר (לי לפחות הוא כ"כ חסר עד שכול יום אני מתפלל שיהיה לי יותר :lol:) , אזי זו המסקנה שלי . אבל בואו נעזוב את זה אולי כשיגיע הרגע אני אשתכנע שאתם צודקים .

בברכה יהודה


×
×
  • תוכן חדש...