Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6767 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בודאי שהיא מקורית - מקורית ברמה גבוה מאוד .

הרעיון במקורית זה שלא עושים שינויים ברכב לטובת מיקום אלמנטים כמו שאתה רואה ברכבים עם מערכות ברמה גבוהה .

חותחים את המגש האחורי לטובת הסאב + משחקים קצת בדש בורד .

סתכל על S8 ללא המערכת הנ"ל ועם המערכת הנ"ל ותראה שיש קצת הרבה הבדלים .

בכל זאת היא עדיין נחשב בקטגורית ה"מקוריות" .

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה לא כזה שו"ס גדול להתקין מערכת שתיראה "מקורית" באוטו ומובנית , תאמין לי המהנדסים של Audi לא היחידים בעולם שיודעים לעשות את זה ויש בעלי מלאכה רבים ... רבים , שטובים מהם .

לא ראית אף פעם pimp my ride ? או שכל הסדנאות הגרמניות שמשפרות דגמי פורשה ( ומביאים אחריות ) שעושים עבודה טובה יותר מפורשה עצמה .

אנשים שמתמחים בתחום מסויים תמיד יעשו עבודה טובה יותר .

אני בטוח שאם נביא לכמה אנשים בארץ מספיק כסף ומספיק אמצעים הם יכניסו מערכת " מובנית " ו " מקורית " כזאת גם , לא חסר כשרון .

אני בטוח שעם 13 אלף יורו , שזה יוצא משהו כמו 71 אלף שקל (!) ... סדנאות בארץ יעשו עבודה מצויינת אם יהיה להם זמינות לבד וחומרים איכותיים .

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם
זה לא כזה שו"ס גדול להתקין מערכת שתיראה "מקורית" באוטו ומובנית , תאמין לי המהנדסים של Audi לא היחידים בעולם שיודעים לעשות את זה ויש בעלי מלאכה רבים ... רבים , שטובים מהם .

לא ראית אף פעם pimp my ride ? או שכל הסדנאות הגרמניות שמשפרות דגמי פורשה ( ומביאים אחריות ) שעושים עבודה טובה יותר מפורשה עצמה .

אנשים שמתמחים בתחום מסויים תמיד יעשו עבודה טובה יותר .

אני בטוח שאם נביא לכמה אנשים בארץ מספיק כסף ומספיק אמצעים הם יכניסו מערכת " מובנית " ו " מקורית " כזאת גם , לא חסר כשרון .

אני בטוח שעם 13 אלף יורו , שזה יוצא משהו כמו 71 אלף שקל (!) ... סדנאות בארץ יעשו עבודה מצויינת אם יהיה להם זמינות לבד וחומרים איכותיים .

מסכים איתך חוץ מדבר אחד .

בפימפ מיי רייד רואים בעניים עצומות אפילו את המערכות שהם מתקינים שם ! גם שהם לא שמים על זה דגש יושב לו מקידה איזה סט 3 חלקים מפואר ברמה גבוה ותמיד מאחורה בעיצוב ממש ממש אבל ממש לא מקורי יושב / יושבים כמה סאבים ומגברים בלי סוף.

חוץ מזה הכל סבבה =)

רק חבל שאודי לא חברה בפני עצמה עד לפני שבועיים הייתי חולה אודי עכשיו אני בטוח שיש טובות יותר (ולא רק בגלל המערכת)

ד"א עדיין לא מחליף בשום רכב כמעט את הS8

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם
SORRY

חוץ מזה עדיין המערכת של S8 שווה יותר ממערכות ששמתם כאן .

כולם פה רוצים בניה , אף אחד לא רוצה משהו שיראה יותר מקורי ?

משהו יותר קלאסי ? יותר איכותי ? ומה יותר טוב מרכב מנהלים מפנק ?

החלומות כאן מתבתאים יותר בעניין המגברים האיכותיים לא יותר.

 

יעקב

 

חבל שאסור להגיד מילים גסות ופוגעות כאן בפורום אחרת הייתי מוסיף כאן 9949468648 כאלו..:idea:

המערכת שאני הייתי מתכנן ב- 13,000 יורו לא רק תאפיל על המערכת ב- S8,

אלא תגרום לה להשמע סטנדרתית ממש כמו המערכת במזדה 3!

 

ועוד בתר"ד שאמור להיות מכובד אתה מזכיר את הפימפ מיי רייד??

כבר אמרתי יעקוב שאתה ילד? תתבגר! :wink: ורק אז תתחיל לברבר..

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

+1 לדראגסטאר (מנואל) לא הייתי אומר את זה יותר טוב .

אתה יודע מה גם בחצי מזה הייתי מכין מערכת שלא תראה אותה ממטר , ועם התקנה STILTH שלא תראה שיש התקנה

בברכה יהודה

פורסם

עם 13 אלף יורו אפילו המחירים בארץ לא יפריעו. שלא לחשוב מה אפשר לעשות עם זה בחו"ל במחירים שלהם...

:-) just smile
פורסם

 

אז אחד ממגברי החלומות שאני יכול להוסיף כאן הוא:



זהו מגבר מסדרה מוגבלת של 500 יח' (בעתיד מקווה לשים את ידי על אחת היצירות הנ"ל!)

 

McIntosh MC4000M

 

 

אני חולם יום יום כבר שנה להשיג את השלט של המגבר הזה ואני לא מצליח!

 

אחרי ההתקנה של המגבר אתה מרגיש שיש משהו שונה מכל המגברים ששמעת וזה החום של הסאונד.

אבל אתה צריך להשקיע הרבה מעבר בשביל להנות מהמגבר ולהפיק לפחות 60% מהאיכות שהוא נותן. שזה איטום (כמו של אלי) חיווט ובמיוחד סט קומפפנט.

 

לכן אני אוכל את האצבעות יום יום.. ועדיין חולם על השלט:

 

 

MEC459

20051122-00037379264831543.jpg


×
×
  • תוכן חדש...