Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6764 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כנראה שמישהו פה לא יגשים את החלום ה"רועד" שלו ;)

אהמ אהמ..

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
נו תראו את זה . מאיים ?

 

חידוש :רכיב החלומות שלי הוא - הרדיו דיסק שיעלה בגורל - כי כרגע אין משהו שכיוון = עזרה מישהו :)

קח את האקליפס שלי.

פורסם

קח את ה P9 שהיה שלי.

 

:lol:

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אה, אז קח פיוניר דולפינים.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

תודה רבה , איתמר - אני יכול לתת לך אחלה מכשיר דולפיטקים .

בורקה - אני משאיר במלאי עכשיו בשבילך אין לי צורך בכזה .

 

עדיף לשאול אנשים אחרים אתם לא רציינים אתם .

פורסם

שרשור חביב על הפרעות נפשיות .

 

אוסיף על כך את ה"הפרעה" שלי= מגברים.

 

מגבר מונובלוק- לא שואף גבוה מידי, הייתי מסתפק בזה:

inside3.jpg

 

למי שלא מכיר מדובר על הDA2K של CELESTRA.

http://ampguts.realmofexcursion.com/Celestra_DA2K/

 

וכמובן בתור מגברים לסט הקדמי, הייתי מסתפק ב3 מגברי VA210 של CELESTRA.

http://ampguts.realmofexcursion.com/Celestra_VA210/

שנראים כך:

inside1.jpg

 

 

במידה ולא אמצא 3 מגברים כמו הVA210 של CELESTRA אז אני חושב שלא תשאר לי ממש ברירה אלא להסתפק בזה:

inside1.jpg

 

מי שלא מכיר אז מדובר על הCM-2100 של LUXMAN

http://ampguts.realmofexcursion.com/Luxman_CM-2100/

 

.

 

במידה ולא ימצא אף אחד מהמגברים הנ"ל במלאי זמין, אני מניח שאתפשר על העוצמות ואקח לי מגבר 6 ערוצים חלש, אך אמין כמו זה:

inside1.jpg

 

מדובר על הCM-6000 של LUXMAN.

http://ampguts.realmofexcursion.com/Luxman_CM-6000/

 

גם המחיר אטרקטיבי:

http://japan-auto-sound.com/index.php?main_page=product_info&products_id=10

under construction..

פורסם
עופר אם זה המגבר מנורות של גנסיס , אני מציע לך לשנות קצת וללכת על המגבר שלי , אם אני לא טועה הוא גם טיפה יותר זול

 

קודם כל על איזה מגבר אתה מדבר ?

 

מעבר לזה , מדובר על חלומות , לא על יותר זול .. זה לא רלוונטי כאן..

 

מעבר לזה , ברמות האלו , חלק מהעניין הוא האימפקט שהמגבר עושה לך למצב רוח (לא מבחינת איך שהוא נשמע) .. ומה לעשות , גנסיס בלימיטד אדישן בהחלט עושים לי את זה..

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

מממ

מערכת החלומות

 

קאדילאק אסקלייד

4 אלטרנטורים של 300 אמפר

מצבר power master D3100 מקדימה

10 מצברים power master D3100 מאחורה

זוג מגברים rockford T15K

8 סאבים Fi BTL 18 fully loaded [כן, שמונה]

 

איטום שלא יבייש מטוסים

 

4 וופרים 6.5 אינצ' בכל דלת של re audio xxx

4 טוויטרים 3.5" של re audio xxx

מוגברים ע"י כל מגבר שיספק בסביבות ה 500 לערוץ ב 2 אום.

מעבד : "הקוסם"

רדיודיסקים וכל השאר לא ממש מעניינים

 

 

אם אני לא טועה מישהו כבר התחיל לעבוד על החלום הזה:)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45


×
×
  • תוכן חדש...