Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

"אין הדבר העומד מול גבול הרצון והכוח של האדם" או משהו כזה לא זוכר כבר.:idea:

 

אמרת כמה משפטים יפים. תודה.

עכשיו תן לתר"ד לזרום..

 

תודה מראש.

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה החלום שלי: ז"א היעד שהצבתי לעצמי, ובאחד מן הימים אני אשיג את היעד הזה

 

ד"א זה ההבדל בין חלום ליעד :wink: - חלומות כמעט ולא מתגשמים :idea:

tit_hp2.gif

img_hp2.jpg

img_mlk3.jpg

tit_hp1kd.gif

img_hp1kd.jpg

a_ml3800_1.jpg

פורסם

את החלום שלי אפשר לתאר רק במילים ולא ברכיבים :)

 

אני לא fairy

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

ללא ספק רכיב החלומות שלי זה הסט אבסולוט של גנסיס ..

absolute-2_3.jpg

absolute-18W.jpg

r1.jpg

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם
ללא ספק רכיב החלומות שלי זה הסט אבסולוט של גנסיס ..

 

אבל אתה לא באמת חולם על כל הסט הזה נכון? מה אתה צריך את הטוויטר היפה שלהם? 8)

 

וכשאני שוב חושב מה הייתי מגביר עם ה- MC4000M אז עולה במוחי הרעיון של:

זוג וופרים 7" של ג'נסיס בכל דלת אשר מקבלים 300W RMS!

ומיד של 5.25" כמובן של ג'נסים בכל דלת יקבל איך לא 100W RMS!

וכמובן ההורנים שלך!

 

3 WAY חלום :twisted: וההגברה עוד יותר חלום! יש צורך בסאב אתה אומר:?:

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם
ומה עם קצת פירוט על הממתקים הנ"ל? :twisted: במיוחד על הדנון!

 

מחיר קצת יותר מ 2000$ בחו"ל.

גוף נחושת.

רכיבים של Burr Brown.

קבלים High-End – SILMIC II.

כניסה אופטית.

3 יציאות.

לא קורא MP3 :shock::wink:.

 

לגבי ה A6

מגבר קלאס A.

כניסות מוזהבות 24 קארט.

6*60 ב 12 וולט.

75*6 ב 13.8 וולט.

THD 0.009%

 

 

פורסם
אבל אתה לא באמת חולם על כל הסט הזה נכון? מה אתה צריך את הטוויטר היפה שלהם? 8)

 

 

אתה צודק , כוונתי בכל אופן הייתה לבסס סט בדיוק כמו שהיה אצל אייל , סט שמורכב והמיד והוופר של האבסולוט בשילוב עם ההורנים.

כמובן שהגברה הייתה מבוססת על דואל מונואים ..

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

החלום שלי בעניין הזה הוא מערכת מקורית שמגיע עם הרכב =)

לא סתם רכב S8 , עם הטוויטר שנכנס ויוצא , וכל הרכב מהנהלים .

זה עדיין חלום .

http://fp.images.autos.msn.com/merismus/as/autoshow2006/photos%5Cp_Audi_S8_01.jpg

http://www.araba-resimleri.net/data/media/138/DVD_satellite_navigasyon_sistemi.jpg

תראו את העיגול הזה , איזה שליטה על הווליום . רק שלדעתי אודי צריכה לעשות כמו יגואר , עם שליטת הווליום בעיגול כמו של האיפוד .

http://www.bang-olufsen.com/audi/

וזה המערכת .

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

החלום שלי הוא מה היה קורה אם הייתי נשאר עם הרדיו טייפ JVC וזוג רמקולים 4" המקוריים שהגיעו עם הרכב.

 

כמה כסף הייתי חוסך... :roll:

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מבחינתי מוראל אילייט עם טוויטרים מהסדרה הגבוהה של רנסנס אודיו (או כל טוויטר אחר ברמה דומה שהוא לא צורם יהיה מספיק) על הגברת מנורות עם HU מהסדרות הגבוהות של אלפיין או נקמיצ'י זה החלום האולטימטיבי.

 

למען האמת - מבחינת רמקולים אני כבר כמעט כמעט שם.

 

מגברים? - ממש מרוצה, לא חייב הגברת מנורות בכלל - אבל אולי בהמשך...

 

נ.ב ראיתי קדם מגבר נורות של סאונדסטרים באחד האתרים בחו"ל - לא יקר בכלל ונראה מעניין. אולי בטיסה הקרובה לארה"ב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

GTI1980 , אכפת לך להרחיב מה יש בתמונות שלך ? כי אני לא מבין מהם כלום

 

לגבי אזי רכיב החלומות שלי הוא או זה

0רציתי להכניס תמונה אבל הוא נותן לי רק URL , אז אני לא יודע איך להכניס

מכול מקום זה מגבר מנורות למידים , ומגבר מנורות לטוויטרים ומגבר מקינטוש לוופרים. אם אני אצטרך סאב (מה שלא נראה לי) אזי הJL , אבל סביר להניח שאני אסתפק במשהו פשוט (אני לא מאמין במגברים לסאב )

בברכה יהודה

פורסם
GTI1980 , אכפת לך להרחיב מה יש בתמונות שלך ? כי אני לא מבין מהם כלום

)

 

כן, מגבר מונו של הרץ 1050 רמס ב4 אום, מגבר 2 ערוצים של הרץ 370 רמס ב 4 אום לכל ערוץ.

סט קדמי 3 WAY של סדרה הגבוהה של הרץ - מיילה דגם MLK3, סאב מאותה סדרה - 900 רמס סליל יחיד 4 אום,

15 אינץ' דגם ML3800.


×
×
  • תוכן חדש...