Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סיפור מצחיק..או עצוב.

אתמול נכנסתי לצ'מפיון בני ברק לקנות שמן מנוע לפולו החדשה שהגיעה ל1000 ק"מ ראשונים וחסר לה קצת שמן.

 

 

במחסן החלפים שילמתי 61 ש"ח לליטר שמן סינטטי מלא כמו ששמו בהתחלה ברכב וקיבלתי את השמן ארוז בשקית וואקום אטומה.

 

ברכב פתחתי את השקית וראיתי בקבוק פלסתיק שבאמת נראה כמו שמן מנוע..בלי אף מילה באנגלית, הכל בגרמנית ואת האותיות G12 בגדול בצבע סגול.

 

בבית, לאחר שהמנוע התקרר ורציתי להוסיף את השמן, גיליתי שהוא בכלל סגול ולא שומני:)

בדיאבד הסתבר שזהו בכלל נוזל רדיאטור! (בדקתי שוב בחשבונית, ורשום שמן מנוע).

 

יש לי ידע 0 או אפילו -10 במכונאות, אבל זה ששמן לא אמור להיות סגול אני יודע.

עכשיו נשאלת השאלה - אם לא הייתי שם לב לזה והייתי שופך את הנוזל פנימה...מישהו שם היה מחליף לי את המנוע?

 

כמובן שבצ'מפיון התנצלו והחליפו לי בשמן שאגב בא מחברה שבחיים לא שמעתי עליה (שכחתי את השם) כאשר ציפיתי למשהו רציני.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלום לחבר,

 

טעויות קורות וטוב שאתה קורא ושם לב לפרטים, גם בבתי מרקחת ורופאים עושים טעויות למכביר.

 

לאחר שהחלפת את הנוזל הקירור קיבלת כמעט בוודאות מיכל של 1 ליטר שמן מנוע הכי טוב MOBIL 1 והמחיר סביר לחלוטיין מכיוון שקשה להשיג מיכל של 1 ליטר בלבד.

בתחנות דלק המיכל עולה בסביבות ה-100 שקלים.

איזה כייף לי :)

פורסם

יש לך מזל שאתה יודע להבדיל בין שמן לנוזל קירור.

 

עוד מהכותרת הבנתי שלא מדובר בשמן מנוע אלא בנוזל קירור לרכב גרמני.

 

אם היית נניח לא יודע אם זה שמן ושם את זה במנוע המנוע תוך כמה קילומטרים היה מתחיל לדפוק.

 

הייתי במקומך דורש עכשיו פיצויי למרות שלא ניגרם נזק (הייתי ניכנס בהם). :evil:

 

ממש רשלנות!

מי ביכלל קונה מצ'מפיון היית הולך לאיזה חנות טובה וקונה שמן סנטטי מלא 4 ליטר בזול וגם איכותי.

פורסם

מרק מה ההבדל בין MOBIL ל MOBIL1 ויש הבדל אבל מה?..

 

אני קניתי גלון 4ליטר של MOBIL סנטטי מלא 5W-40 ב150 ש"ח באוטו דיפו. אהה ועל הגלון כתוב בגדול S

פורסם
לזכרוני מה שנמכר בצ'מפיון אינו MOBIL1, אלא MOBIL S. לא יודע מה ההבדל בין השניים.

 

לפי הבנתי MOBIL1 זה סדרה של סינטטי מלא, MOBIL S זה סדרה של חצי-סינטטי.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

MOBIL 1-שצן סינטטי מלא

MOBIL 1 S- שמן סינטטי מלא בעל תכונות סופר משופרות (לפי דבריי היצרן)

 

צ'מפיון מוכרים רק את MOBIL 1 S עד כמה שזכור לי.

 

אשמח לדעת איפה ניתן לרכוש את השמן במיכל של 1 ליטר במחיר נמוך יותר מכיוון שאני לא נוהג להחזיק מיכל של 4 ליטר בתא המטען בגלל שתא המטען של הגולף יחסית בעל נפח קטן.

איזה כייף לי :)

פורסם

בושה לצ'מפיון על חוסר המקצועיות, מעניין מה היו אומרים אם מישהו שלא מבין היה מוסיף את הנוזל למנוע בתור שמן.

 

על האריזה שנמכרת באוטודיפו כתוב: mobil synt S

5w40

fully synthetic motor oil

extreme performance

 

149 ש"ח לגלון.

 

נחשב לשמן איכותי?

פורסם

מרק10, מקובל.

 

 

על האריזה שנמכרת באוטודיפו כתוב: mobil synt S

5w40

fully synthetic motor oil

extreme performance

 

דלקול מייבאים אותו כתחליף ל"דלקול מוטורסינט 5/40" שיעלם אם הזמן...גם "מוטורסינט 5/30" יעלם.

הם גם מוכרים MOBIL SUPER FE SPECIAL 5W/30 שהוא חצי-סינטטי.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019


×
×
  • תוכן חדש...