Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בושה לצ'מפיון על חוסר המקצועיות, מעניין מה היו אומרים אם מישהו שלא מבין היה מוסיף את הנוזל למנוע בתור שמן.

 

על האריזה שנמכרת באוטודיפו כתוב: mobil synt S

5w40

fully synthetic motor oil

extreme performance

 

149 ש"ח לגלון.

 

נחשב לשמן איכותי?

 

אחלה שמן, זה מה שיש אצלי באוטו.

תגיד לי באיזה סניף ראית את זה ב149 אני רץ לקנות אחד שיהיה לטיפול הבא.

 

השמן ברכב שלי עלה מעל 300 שקל שזאת הגזמה פרועה לחלוטין של צ'מפיון (הבעלים הקודם שילם לפי ליטר בצ'מפיון)

והמחיר לליטר תואם את מה שפותח השירשור שילם.

 

מקווה שלא קיבלת שמן בררה בכסף הזה....

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אחלה שמן, זה מה שיש אצלי באוטו.

תגיד לי באיזה סניף ראית את זה ב149 אני רץ לקנות אחד שיהיה לטיפול הבא.....

 

כמעט בכל סניף אוטו דיפו יש את זה כבר איזה חצי שנה ב-149 ש''ח כמו שהבחור ציין.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
אחלה שמן, זה מה שיש אצלי באוטו.

תגיד לי באיזה סניף ראית את זה ב149 אני רץ לקנות אחד שיהיה לטיפול הבא.

 

השמן ברכב שלי עלה מעל 300 שקל שזאת הגזמה פרועה לחלוטין של צ'מפיון (הבעלים הקודם שילם לפי ליטר בצ'מפיון)

והמחיר לליטר תואם את מה שפותח השירשור שילם.

 

מקווה שלא קיבלת שמן בררה בכסף הזה....

 

אייל,

 

גם צנטרל מוכרים 4 ליטר במחיר של 150 שקלים לפני התמקחות.

איזה כייף לי :)

פורסם
אחלה שמן, זה מה שיש אצלי באוטו.

תגיד לי באיזה סניף ראית את זה ב149 אני רץ לקנות אחד שיהיה לטיפול הבא.

 

 

אל תרוץ! וגם אל תזחל!!

 

אני קונה את השמן הנ"ל 100 ש"ח לגלון=3.8 ליטר.

 

יש אותו ברחוב שלמה ביפו.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם
אני קונה את השמן הנ"ל 100 ש"ח לגלון=3.8 ליטר.

.

 

למה זה בא בגלונים? אמור להיות תוצרת בלגיה ולא ארה''ב

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

את האמת שלא בדקתי את זה.

 

המיכל נשאר אצלי באוטו, כשאני ירד אליו אני יבדוק את זה באמת.

 

יש חשד שזה מישראל?

 

אני כם שמעתי פעם שמועות שזה משהו מבלגייה.

 

אני יודע שבאירופה יש ל"מוביל" תחנות דלק. אולי זה כמו פז בארץ?

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם
את האמת שלא בדקתי את זה.

 

המיכל נשאר אצלי באוטו, כשאני ירד אליו אני יבדוק את זה באמת.

 

יש חשד שזה מישראל?

 

אני שמעתי פעם שמועות שזה משהו מבלגייה.

 

אני יודע שבאירופה יש ל"מוביל" תחנות דלק. אולי זה כמו פז בארץ?

 

* מוביל זאת החברה המובילה בעולם בתחום שמני סיכה.

* יש חשש אמיתי שזה ממולא בארץ מחביות גדולות לג'ריקנים, מה שמסביר בצורה מסויימת את המחיר הנמוך יחסית של השמן

* אם לא קשה לך, תעתיק את כל המספרים של הברקוד על האריזה ואני אגיד לך איפה זה מיוצר, כי 99% שזה לא מופיע על גבי האריזה. תהיה רק הכתובת של היצרן, אבל לא יכתבו איפה זה תכלס מיוצר.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
בושה לצ'מפיון על חוסר המקצועיות

 

לא בהכרח חוסר מקצועיות.

כנראה שמדובר בהיסח דעת רגעי של אותו אחד שהביא לו את המיכל,

אך אין זה פוטר אותם מאשמה.

 

מעניין מה היו אומרים אם מישהו שלא מבין היה מוסיף את הנוזל למנוע בתור שמן.

זה באמת מעניין.

הם כנראה היו מנסים להתנער מאחריות ולומר

שעל הלקוח היה להפעיל היגיון בסיסי,

שכל אחד שמשתמש ברכב יודע את ההבדל בין נוזל קירור לשמן,

ועוד כל מיני חרטוטים.


×
×
  • תוכן חדש...