Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הם כנראה היו מנסים להתנער מאחריות ולומר

שעל הלקוח היה להפעיל היגיון בסיסי,

שכל אחד שמשתמש ברכב יודע את ההבדל בין נוזל קירור לשמן,

ועוד כל מיני חרטוטים.

 

מה שלא היה תופס בבית משפט, הרי יש לו את החשבונית שכתוב עליה שמן מנוע +G12 :-)

 

נ.ב. - מחכה לברקוד של השמן

 

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
* מוביל זאת החברה המובילה בעולם בתחום שמני סיכה.

* יש חשש אמיתי שזה ממולא בארץ מחביות גדולות לג'ריקנים, מה שמסביר בצורה מסויימת את המחיר הנמוך יחסית של השמן (זה אמור לשנות משהו באכיות השמן?) אני יודע שצ'מפיון ומוסכים גדולים אחרים גם ממלאים שמנים שמאוכסנים בחביות.

* אם לא קשה לך, תעתיק את כל המספרים של הברקוד על האריזה ואני אגיד לך איפה זה מיוצר, כי 99% שזה לא מופיע על גבי האריזה. תהיה רק הכתובת של היצרן, אבל לא יכתבו איפה זה תכלס מיוצר(אני יצלם את זה בזום יחסית גבוהה, ככה שיהיה קריא).

 

סתם מתוך סקרנות מאיפה הביעו לך השמועות?

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם
סתם מתוך סקרנות מאיפה הביעו לך השמועות?

 

זה עדיין רק חשש, שיפוג ברגע שתצלם את הברקוד.

 

בעקרון אין בעיה שמביאים שמן בחביות ומוזגים לאריזות קטנות, רק הבעיה שלי שזה נעשה בארץ.... אין לי אימון, מה אני אגיד לך. לא תדע אם מערבבים את זה עם סוגים אחרים של שמנים כדי לצור יותר ג'ריקנים. בגדול הייתי מעדיף לרכוש שמן שמיובא מחו''ל, אפילו אם הוא יותר יקר. השמנים של דלקול זוועתיים, אז אני לא הייתי רוצה להתקרב למשהו שהם כבר שמו את ידיהם על זה...

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

BURZUM קח את הברקוד:

 

5-055107-452981 זה הברקוד שכתוב על המדבקה המקורית.

 

הנה עוד ברקוד שכתוב על מדבקה שכתוב עליה בעברית 5-055107-456361

 

 

mobil s fully synthetic oil extreme performance

 

תיבדוק ותן לנו תשובה כולם מחכים.

פורסם
BURZUM קח את הברקוד:

 

5-055107-452981 זה הברקוד שכתוב על המדבקה המקורית.

 

הנה עוד ברקוד שכתוב על מדבקה שכתוב עליה בעברית 5-055107-456361

 

 

mobil s fully synthetic oil extreme performance

 

תיבדוק ותן לנו תשובה כולם מחכים.

 

זה מיוצר בבריטניה

 

כאשר הברקוד השני (בעברית) אינו תואם את הברקוד שעל גבי האריזה, אין להתייחס אליו, כנראה הדביקו אותו בטעות. בכל מקרה, הוא חייב להיות זהה, אחרת זה לא אותו המוצר.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
זה מיוצר בבריטניה

 

כאשר הברקוד השני (בעברית) אינו תואם את הברקוד שעל גבי האריזה, אין להתייחס אליו, כנראה הדביקו אותו בטעות. בכל מקרה, הוא חייב להיות זהה, אחרת זה לא אותו המוצר.

 

זה טוב?

פורסם

חברים עשיתם לי קצת בילבול בנושא של איזה שמן למלאות יש לי פולו 2002 בנזין ידנית הצורה החדשה 1400 בעל הרכב אמר ששמן היו ממלאים לו רק בצ'מפיונס בטיפולים והוא היה ממלא את מה שהיו מביאים לו שם במה כדיי להשתמש אני הולך לקנות את הגלון הראשון שלי תנו שם ואני הולך לקנות


×
×
  • תוכן חדש...