Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום :)

 

רציתי לדעת איזה שיפורים אפשריים ניתן לשפר כדי להעלות את הכוח סוס כרגע יש 272 רציתי לדעת מה אפשר לעשות

כדי להעלות בלי לפגוע במחשבים של הרכב

 

ובכלל מה מומלץ לשפר באוטו ....

 

תודה

פורסם

תתחיל מצנרת פתוחה מהטורבו/אים עד הסוף.

והעלאת לחץ הגדישה במעט, מעבר לכך, יהרס הגיר ועוד מכללים מעבר לעובדה שההתנהגות של הרכב תהפוך ללא מאוזנת וקשה לשליטה.

בהצלחה.

פורסם

לא מומלץ.

 

לפחות לא בתור שלב התחלתי.

 

הרכב חזק מאוד (אפילו מדי) כרכב עם הנעה קדמית.

כמו שכבר נאמר בעבר, יש לוחמת מומנט (שבוודאי אולי חווית אותה),

כתוצאה משני הגורמים האלו.

 

שקול שיפור אחיזה, בתור התחלה.

אולי סט צמיגים איכותי, הנמכה ו/או הקשחה.

אולי מוט מייצב קדמי להפחתת זוויות גלגול.

 

בענייני כוח, צ'יפ יכול להעלות את ההספק לאזור ה-306 כ"ס.

צנרת מלאה '2.5 או 3' גם כן תעזור בעניין, אבל תהיה בעייתית בענייני זיהום.

 

לטעמי הרכב בסדר כמו שהוא -

רכב סלון ללא יומרות ספורטיביות במיוחד,

חזק (מאוד) בקו ישר, ועם זאת נוח ומפנק.

 

מה גם, שיתכן ששיפורים יגרעו ברמה כזו או אחרת מהאמינות,

שה-S80 מהשנים האלה לא בדיוק מצטיינת בה ברוב המקרים.

פורסם

ב-S80 T6 חסרים מספר דברים, כוח זה לא אחד מהם.

 

אם אתה מרגיש שהרכב חלש כנראה שיש בו תקלה.

 

מבחינת שיפורים, רק מה שקשור לאחיזה (צמיגים, בולמים, קפיצים) ואם אתה ממש חייב אז הורדת משקל.

פורסם

ציפ עושה פלאים במנוע הזה.

 

בנוסף לתאוצות הרבה יותר טובות בהילוכים הגבוהים הוא כמובן רק מוסיף לחפירות בראשון ושני שכבר קיימים

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

לא יודע מה איתכם...אבל אני עבדתי במוסך וולו ויצא לי לנהוג לא פעם על ה T6, והיא ממש לא חזקה כמו שאתם מתארים...

קו---------------------------------------

פורסם

בא נגיד שהיא יותר חזקה מרוב רובם של המכוניות באותה קטגוריה וגם נותנת להמון רכבי ספורט, זה מספיק חזק לרכב מנהלים במחיר שלה.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אולי די .

 

נוסעת , לא נוסעת , חזק , לא חזק .

 

אם אתם לא מתכוונים לעזור בשידרוג/ייעוץ אז לא להגיב כאן . תודה .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

טוב, אז ניסגור על צי'פ, כי זה בדרך כלל נכנס בתקציב התחלתי של משפרניק עממי.

 

ועד ההמלצות הבאות נפצה בשירה בציבור:

 

(Vocal)

תקציב תקציב , תקציב לנו תקציב x2

 

יאשה בסולו מטורף:

פזמון....

 

כולם ביחד:

תקציב תקציב תקציב לנו תקציב x4

 

(אולי זה גם יקרא לפותח השירשור להציץ בו שוב)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

דבר ראשון 272 כ"ס היא מגיע בניילונים, לכן הייתי ממליץ לך לעשות יישור קו שיתן הרבה יותר מצ'יפים שמיפים,

יש לי אחת כזאת אחרי יישור קו ותאמין לי לא צריך שום שיפור.

צ'יפ יתן המון לאוטו אבל גם יעשה חור בכיס אל תשכח שצ'יפ מה שהוא עושה זה משנה את התערובת של הדלק, בתכלס מזרים יותר אוויר

יותר אוויר=יותר דלק

יותר דלק=יותר כח

ולכן הצי'פ באוטו הזה מעלה בכ30 כ"ס +-.

לא חושב שיש הרבה מה לשפר באוטו אבל בכל זאת:

אם כבר תשפר את הגדישה באוטו, ע"י ברז ( או משהו כזה) תקנו אותי אם אני טועה, הגדישה שלו לא כ"כ חזקה.

צנרת גדולה יותר,סעפת אחרת,הורדה של 2 הממירים הקטליטיים עם ה4 חיישנים - דבר מעצבן!

אם האוטו אפשר להגיע לכ350-400 כ"ס בקלות, תלוי מה התקציב וכמה דלק אתה רוצה לשרוף ביום.

 

בהצלחה =]

פורסם

350-400 כח ?? כן.. ברור

 

והגיר יישאר על הריצפה בחנייה.

 

הגיר גם ככה לא אמין במיוחד מעבר ל 300

 

אז חבל להתחיל לרוץ ולשפר יותר מדיי.

Greddy Type S - טעם החיים 8)

×
×
  • תוכן חדש...