Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6780 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יכול לומר לך מניסיון כי לחבר יש את אותו רכב.

בוא כמוך חיפש כח נוסף והתקין ציפ

ומאז האוטו מתחפר בצורה מטורפת בכביש מה שפוגע בזמנים ובגלגלים ובמהירות ממצב עמידה לנסיעה.

הרכב מאוד מהיר ונותן קיק גם ב-160 קמ"ש עם הציפ סגרנו סקאלה בכביש החוף

פורסם
350-400 כח ?? כן.. ברור

 

והגיר יישאר על הריצפה בחנייה.

 

הגיר גם ככה לא אמין במיוחד מעבר ל 300

 

אז חבל להתחיל לרוץ ולשפר יותר מדיי.

 

בקשר לגיר אני לא יודע, אבל את האוטו אפשר להביא למצב הזה.

אולי גם בדרך להשתיל גיר ידני :evil::-)

פורסם

אלעד צודק לגבי הגיר.

 

נק' התורפה בדרך לשיפור ברכבים המוגדשים של וולוו

הם בעיקר הגיר וההנעה הקדמית שהורסת את המסיבה.

 

הגיר בדר"כ לא מחזיק יותר מ-300 עד 350 כ"ס.

מרבית הוולוואים המוגדשות חזקות מאוד בקו ישר כבר כסטנדרט,

וחזקים עוד יותר עם צ'יפ, העלאת גדישה, צנרות וכד'.

 

חבל שלא מתמקדים גם באחיזת הכביש, שחשובה לא פחות,

במיוחד ביציאה מהמקום.

פורסם

ה-S70 יותר חזקה.

יש לי חבר עם S70 שעשה ציפ והאוטו נוסע ממש יפה אבל לפני שבוע הוא הזמין גיר מחול עם כל החלקים אני מאמין שהאוטו יכנס לעבודה תוך חודש-חודשיים משהו כזה.

אבל זה צריך להיות שיפור ממש רציני לאחר מכן התכנון להחליף לטורבו יותר גדול וכמובן מזרקים סעפת יותר נורמלית(אולי טובולרית) וציפ טוב.

S2K-T...R.I.P

פורסם

תלוי מה הוא רוצה להוציא מהאוטו.

אם הוא רוצה תחרויות דראג אז שילך על הוצאת מקסימום כוח. אם הוא רוצה אוטו ליום יום אז 272 כ"ס זה בכלל לא ועם צ'יפ כבר 300+- אז בכלל נהדר , הכי יעזור (לעניות דעתי) צמיג טוב והנמכה, שפר את האחיזה.

זה כבר 147 סוסים ועדיין סופר!8)

פורסם

שיפור שקיים בוודאות ל-S70 היא הנעה 4X4

שלא קיימת בארץ למיטב ידיעתי,

אך הגיעה בחו"ל.

 

למי שבאמת רוצה להשקיע ולהוציא את המיטב,

זה יכול לעזור המון, הן באחיזה והן ביציאה מהמקום.

 

כמו כן, מעניין לדעת האם מערכת AWD של S60 T5

יכולה להתאים ל-S80.

פורסם

אין T5 עם AWD!! ב-S60 זה מנוע אחר...

 

 

ואכן ה-T-5 אוכלת צמיגים כמו שערסים מפצחים גרעינים על הברזלים.

 

הוא בטח מדבר על הS60R.

פורסם

אני שמח שאתם מתלהבים מביצועים של וולוואים מוגדשות .

 

אבל השרשור הזה אינו שרשור שנועד להבין בו מי יותר מהירה ממי .

 

תודה .

 

נ.ב.

 

אני הכי מהיר .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

אוהד, לא מתלהבים. מאז שהערת את ההערה האחרונה שלך לא דוברעל הביצועים, אלא על שיפורים בלבד.



 

ואם מדברים על שיפורים - אז השיפור הכי טוב לאוטו הזה הוא שלט למכירה. ה-S60 או S70 יותר מוצלחות. אני יודע שזה בעייתי עם החוקים בפורום - אבל חבל סתם להכשיל בן-אדם שהולך להשקע באוטו הזה, ולדרדר את האמינות שלו (ובפרט של הגיר) עוד יותר.

פורסם

לא בהכרח.

 

ה-S80 גדולה, מפוארת ומרווחת הרבה יותר מה-S70,

ובטח מה-S60.

זה כמו להשוות סדרה 3 לסדרה 5.

בחירת הרכב בוודאי לא נעשתה רק לצורך כוח,

איפשהו היה שיקול של איכות, מרווח ונוחות.

 

ההסבר הכי פשוט הוא שאין צורך בהרבה השקעה

בכוח, אלא יותר לכיוון האחיזה.

 

כמו שאמרתי - יכול להיות שאפשר להתאים הנעה

4X4 - דבר שיגרום ליציאה מהירה מהמקום,

ימנע חפירות מיותרות וכמובן יספק אחיזת כביש טובה יותר.

 

מעבר לזה - סט צמיגים איכותי וספורטיבי, קפיצים, בולמים,

מוט מייצב וכד'. שיפורי אחיזה במקרה הזה חשובים לא פחות מכוח

אם לא יותר.

 

אם יש הרגשה של חוסר בכוח מהסטנד' - יש לבדוק האם יש לבצע טיפול

ו/או יישור קו, יתכן והרכב לא מתוחזק כראוי.

ככל שידוע לי הדגמים של עד 2001 קצת בעייתיים ובררניים בענייני דלק,

ועל כן עדיף לתדלק 98/99.

×
×
  • תוכן חדש...